Word ook onze buuv bij Farmville in facebook

Konijn heb ik jou wel als buurtje? weet zo niet wie je bent :oops:

heb ook weer bij iedereen gefurtulized :smiley:

ik heb t spelletje ook ontdekt…

wil iemand mn buuf worden???

@konijn wrote:

ik ben iedereen nu bij langs aan het gaan bij om te helpen… dus ws… heb je nu wel sterretjes… wat is je echte naam ook alweer? :think:

kris :slight_smile:

@enidan23 wrote:

tuurlijk voeg me maar toe op FB

kris wijkstra-westerhof

en dan ff neighbour request sturen :smiley:

ik voeg je toe!

leuk! :dance:

je mag mij ook wel toevoegen

m.ariska de g.ast

@kristalkindje wrote:

@enidan23 wrote:

tuurlijk voeg me maar toe op FB

kris wijkstra-westerhof

en dan ff neighbour request sturen :smiley:

voeg mij ook maar toe zie mijn www

@enidan23 wrote:

ik voeg je toe!

leuk! :dance:

Mij ook? Claudia/Clari

ja doe ik!

@enidan23 wrote:

ja doe ik!

mag ik dan jou email adres… dan voe ik jou wel toe… mensen krijgen mj nooit toegevoegd… hoe da tkan weet ik niet!

nog wat anders… als je een koeie stal koopt, en je krijgt een koe, kan je met die ene koe wee tikhet hoeveel koeistallen voldoen! overigens, moet je em dan wel in d ekoeiestal zetten, als je em perongeluk ernaast zet, moet je wachten op een nieuwe gekregen koe! k heb inmiddels drie stallen vol met één gekregen koe! :dance:

oh dat wist i niet, ik heb al mijn bestaande koeien in die stal gezet :doh:

konijn: ik heb je al een verzoek gestuurd (nadine)

@oessie wrote:

oh dat wist i niet, ik heb al mijn bestaande koeien in die stal gezet :doh:

wist ik ook niet heb ook al mijn bestaande koeien er in gezet

heb snel zo n stal gekocht :smiley: nu ff wachten tot ik weer een koe krijg hihi

Ik heb ook! ben nog aan het ontdekken!

@enidan23 wrote:

konijn: ik heb je al een verzoek gestuurd (nadine)

yeps!! k heb je toegevoegd!!

je kan ook gewoonje bestaande koeien in je stal zetten, maar je kan ook gewoon met één gekregen koe… de hele stalzooi volzetten! :slight_smile: zolang je em maar telkens in de stal zet!

ik heb twee stallen heb ik eerst al die sta in de weg koeien op geruimd en die andere gebruik ik dan 1 koe voor :lol:

@konijn wrote:

@enidan23 wrote:
ja doe ik!

mag ik dan jou email adres… dan voe ik jou wel toe… mensen krijgen mj nooit toegevoegd… hoe da tkan weet ik niet!

Had je mij nou ook al wel Konijn?

@konijn wrote:

@enidan23 wrote:
ja doe ik!

nog wat anders… als je een koeie stal koopt, en je krijgt een koe, kan je met die ene koe wee tikhet hoeveel koeistallen voldoen! overigens, moet je em dan wel in d ekoeiestal zetten, als je em perongeluk ernaast zet, moet je wachten op een nieuwe gekregen koe! k heb inmiddels drie stallen vol met één gekregen koe! :dance:

nou mijn gekregen koeien tellen gewoon voor 1 hoor… als ik hem er in zet is ie gewoon weg dan kan ik hem er niet nog een keer in zetten