Word ook onze buuv bij Farmville in facebook

Clari je bent bij mij volop aanwezig als buurtje nu :thumbup:

Hanneke, zodra ik weer personeel kan inhuren ben jij aan de beurt :angel:

clari… je hebt mij ook toegevoegd volgens mij!:slight_smile: helemaal prima!

tis weer zover, heb ik tijd voro me farmpje en kookzooi… ligt die hele site er weer uit :frowning:

ik snap iets niet, ik wil mijn farm uitbreiden naar 18x 18, maar dan zegt hij you purchase family farm first, maar wat moet ik dan kopen :think:

@oessie wrote:

ik snap iets niet, ik wil mijn farm uitbreiden naar 18x 18, maar dan zegt hij you purchase family farm first, maar wat moet ik dan kopen :think:

Dan zijn er 2 verschillende met de afmeting 18x bij 18 en ze hebben volgens mij een andere naam en dan moet eerst die kopen die fmily heet.

volg je me nog?

ps heb ik jouw al als buurtje?

tsjonge je hebt er toch een dagtaak aan hoor om al die bedrijven te runnen :lol:

en ik maar geld verzamelen om nog groter te kunnen, betere inrichtingen te kopen …mooiere visjes, grotere boederij…

tss tis wat

@babiefreak wrote:

@oessie wrote:

Dan zijn er 2 verschillende met de afmeting 18x bij 18 en ze hebben volgens mij een andere naam en dan moet eerst die kopen die fmily heet.

volg je me nog?

nee snap het niet, want di evan 16x16 heb ik al een keer gekocht, die hoef ik dan toch niet weer te kopen…

oja en ik heb jou wel bij mij staan :wink:

ps heb ik jouw al als buurtje?

Voor degenen die het zich afvragen:

Ja, ik heb een aantal spelletjes er weer af gegooid, want mijn eigen RL leven kreeg eronder te lijden! :wink:

Voortaan speel ik alleen nog FarmVille en Café World. :inlove:

@Marieke_5000 wrote:

Hanneke, zodra ik weer personeel kan inhuren ben jij aan de beurt :angel: [/b]

Jij sjeest ook al bij mij rond! 8)

tweet hoe doe jij dat je afmelden daarvoor? ik wil me afmelden voor lilfarm en dat vis gebeuren doe ik toch niets mee

Rechts bovenaan Facebook, staat een wit zoekvlakje.

Daarlinks van, staat: “Settings”, ga daar op staan met je muis, nog zonder klikken, dan krijg je een uitklaplijstje te zien, met daarin als derde van boven “Application Settings”, die moet je aanklikken. En dan kun je de applicaties die je niet meer gebruiken wilt, met een kruisje weg halen als het goed is…

Hallo

Ik doe ook alleen maar aan deze 4 dingen:

farmville

farmtown

yo ville

farm life

@babiefreak wrote:

Hallo

farmville

farmtown

yo ville

farm life

Je hebt ook een bericht voor mij in farmville achtergelaten om je uit te nodigen odat andersom niet lukt, maar waar kan ik dat doen?

Ik ga ook wat spellen afmelden want zo wordt het wel heel veel

@Clari wrote:

@babiefreak wrote:
Hallo

farmville

farmtown

yo ville

farm life

Je hebt ook een bericht voor mij in farmville achtergelaten om je uit te nodigen odat andersom niet lukt, maar waar kan ik dat doen?

Als je bij buren kijkt kun je mensen uitnodigen om je bur te worden daar kun je proberen of het jouw wel lukt.

spellen zoals cafe of hugs of andere dingen doe ik niet aan mee

@babiefreak wrote:

@Clari wrote:
@babiefreak wrote:
Hallo

farmville

farmtown

yo ville

farm life

Als je bij buren kijkt kun je mensen uitnodigen om je bur te worden daar kun je proberen of het jouw wel lukt.

Ik hb geprobeert gewoon je naam in te vullen maar hij pakt het niet :think:

@Clari wrote:

@babiefreak wrote:
@Clari wrote:
@babiefreak wrote:
Hallo

farmville

farmtown

yo ville

farm life

Ik hb geprobeert gewoon je naam in te vullen maar hij pakt het niet :think:

bij neighbour moet je add de naam van de persoon die wilt op versturen klikken

dus add yvonne … als neighbour

ik heb je een request gestuurd babiefreak

ik kom er maar neit achter hoe ik me kan afmelden voor een paar van die spelletjes :wall:

ik krijg het bij in ieder geval 1 ook niet voor elkaar Oes!

wat gebeurt er als de dieren “klaar” :oops: zijn en ik gekozen heb voor wol of melk enzo? waar kan ik dat terugvinden of is dat weg en heb ik daar coins voor gekregen?

@Clari wrote:

wat gebeurt er als de dieren “klaar” :oops: zijn en ik gekozen heb voor wol of melk enzo? waar kan ik dat terugvinden of is dat weg en heb ik daar coins voor gekregen?

dan krijg je er geld voor en beginnen ze weer bij 0% en dan naar de 100 % en dan krijg je steeds melk veren of wat de beesten ook geven