Word ook onze buuv bij Farmville in facebook

welkom maris had je uitnodiging al gevonden

welke spellen doe je allemaal?

voor de mensen die me nog niet hebben harrieinge (of via via via)

@Maris wrote:

ben nieuw…

voeg me maar toe via facebook (mensen die mij al kennen … via via via…)

Ik heb je uitgenodigd als ik de goede persoon heb gestuurd :oops:

@tantetoe wrote:

Ik wil je graag toevoegenmaar weet niet hoe je heet opface book zie evt mijn www

@babiefreak wrote:

@tantetoe wrote:

Ik wil je graag toevoegenmaar weet niet hoe je heet opface book zie evt mijn www

o harrieeninge hihi

@Maris wrote:

ben nieuw…

voeg me maar toe via facebook (mensen die mij al kennen … via via via…)

welke spellen speel je?

ps kan weet eens niemand als buur uitnodigen! :cry:

nou ja wie mij graag toe wil voegen,…op facebook ben ik

kris wijkstra-westerhof, ik speel inmiddels

farmville, farmtown, yoville,farmlife,fishlife en cafe world

dus be my guest en voeg me toe haha

Ik kan gewoon geen mensen uitnodigen :shock: . Geeft aan dat ik teveel uitnodigingen heb gestuurd :wall: . Dus nieuwe mensen, willen jullie mij uitnodigen :roll: (ben een goede buuf :mrgreen: )

ik krijg die melding ook grrrr

oh ik doe alleen farmville op dit moment…

maar… daar zal vast meer bijkomen.

(die melding van mensen uitnodigen heb ik ook… :S)

Ik haak even af met farmville (en al die andere verslavende spelletjes van facebook).

Ik red het even niet om het allemaal bij te houden. Ik hou het voorlopig even alleen op mijn molehill-verslaving.

Dus iedereen die mijn buurtje is, sorry :oops: … Ik heb mijn account nog niet verwijderd hoor, geen idee hoe dat moet namelijk.

kan ook nog meer vrienden en buren gebruiken hoor :wink:

sta wel bij de meesten hier en m’n plaatje is net als hier :smiley:

ligt Cafe world er uit… ook niet leuk ben ik een keer een ochtend thuis…

had net hamburgers gebakken. die zijn zo klaar.

hoop niet dat het nu verpieterd nu we niet kunnen inloggen.

veel succes met de bevalling janneke alvast :-*

ligt cafe world er bij jullie ook uit?

geen idee, ik heb besloten allen nog farmville en yoville te doen (ook al vind ik yoville eigenlijk niks aan :oops: )

Ik ben gisteren (dankzij Oessie) ook begonnen…dus wie wil mijn buur worden? (ik snap er nog niet zoveel van maar dat kokt vast wel goed)

clari er komt binnen kort ook een leuk spel uit!! die lijkt me veel leuker, maar die is er nu allee nog maar in het duits. sophie weet daar meer van en zegt dat het echt superleuk is , je kan dan samen guests doen enz…

Okè als dat er is moet je maar ff een seintje geven…

Ik ben al druk verder aan het onderzoeken maar snap nog niet zoveel van Farmville…of is er gewoon niet zoveel te doen :think: ik ga ff teruglezen aan het begin van dit topic…

ikz al eens even in je tuin gaan kijken

whahaha valt nog niet zoveel te zien hoor…

nou volgens mij begin je zo geod… je moet eerst wat verbouwen dus eerst met die groene schep land omploegen en inde market spullen kopen (waar onder staat hoelang ze moeten, wat het kost en hoeveel je er voor terug krijgt)

je hebt er u aardbeien in , geloof dat die 4 uurtjes moeten of zo. als ze klaar zijn klik je ze aan en dan kun je op harvest klikken dan pluk je ze dus en komen de verdiende coins boven aan te staan. je kunt dan ook sparenvoor leuke dingen zoals een huis, hekjes enz… ook krijg je meestal elke dag wel gifts van iedereen.

die krijg je door bovenaan op facebook te drukken dan staat er aan de rechterkant bv: 2 farmville gift, daar klik je op dan moet je die accepteren en komen ze bij het kadootje (naast market te staan)