Word compleet gek...

Is het ook niet. Ik heb op advies nu ook Roosvice Ferro (?) in huis gehaald.

Slik vitamine…



Ze begonnen vandaag om half 8… :zzz:

Herkenbaar meis. Het is zo vreselijk frustrerend…Toen Marijn werd geboren gingen de nieuwe buren hun complete huis renoveren. 7 weken herrie, rotzooi en ellende en dat gewoon van 8 tot 22. Niemand die ook maar een greintje rekening met ons hield. En je kunt er simpelweg niets van zeggen…



Ik zeg je eerlijk, ik moet er nu nóg van bijkomen.



Heel veel sterkte!

Och meissie… ik snap je helemaal… heb dat ook gehad tijdens mijn laatste zwangerschap… echt 3 maanden lang… ik ben er echt ziek van geweest…

Helaas doen ze er niks mee… sterkte moppie… :-*

Nee, gister vroeg ik hoelang het duren ging …

En vervolgens keken ze naar mijn jongetje ‘ja dan maar weekie niet slapen hé!!’… :twisted:

Oh irritant!!

Ik heb het in mn kraamweek 3 dagen gehad…

Vreselijk!!



succes ermee!!

Erg hoor… bij ons waren ze toen de hele flat aan het renoveren… oh ik werd gek… heb er echt stress van gehad…

Kan je niet een weekje ergens anders logeren?

Bij ons was dat toen zo’n boor om tegels los te slopen… ohhhhhhh, vreselijk… en de buurman had s’ochtends zn radio al heel hard aan… jahaaa, die laatste maanden waren echt top… verbaas me er zelf over dat er geen dooien gevallen zijn… :lol:

Had al bedacht, misschien logeren, maar met mijn conditie zou dat niet echt verstandig zijn.

Tis een week he… mag je niet naar buiten? Moet je rusten? Anders zou ik s’ochtends lekker pleite gaan en dan pas laaaaaaaaaaaaaaat thuiskomen… :mrgreen:

Nee, ik slaap van 23.00 tot 09.00 en van half 3 tot half 5 :roll: :shock:

(En dat kotsmisselijk, soms de wc niet halend… :oops: )

Ohhh vermoeiend… en je hebt Riley ook nog die je moet bezig houden…

Sterkte mop… hoop dat ze snel klaar zijn… :hug:

@Sweet-Love wrote:

Nee, ik slaap van 23.00 tot 09.00 en van half 3 tot half 5 :roll: :shock:

(En dat kotsmisselijk, soms de wc niet halend… :oops: )




:hug: Heb je wel iets tegen de misselijkheid??

Nee niks er tegen, ik heb vandaag een ‘goede’ dag, en ga zwemmen met mijn manneke, zo dat ik optijd naar bed kan :oops:



(we gaan voor de eerste keer zwemmen)

Ik kan daar ook zo slecht tegen… ik begrijp je helemaal hoor. :hug:



Ik voel me al gefrustreerd en moe worden als ik je bericht lees…



Nou ja, des te gelukkiger ben je als het weer achter de rug is.

Een mens moet eerst lijden eer hij van zijn zegeningen kan genieten zeggen ze wel eens :roll:

@Sweet-Love wrote:

Nee niks er tegen, ik heb vandaag een ‘goede’ dag, en ga zwemmen met mijn manneke, zo dat ik optijd naar bed kan :oops:



(we gaan voor de eerste keer zwemmen)




Lieverd als je werkelijk zoveel moet overgeven kan je misschien door je gyn of ha emefasene voorlaten schrijven…



Heel veel succes met eerste keer zwemmen, enjoy :inlove:

Gelukkig moet ik Donderdag naar de vk, ga ik toch even wat dingen na vragen.



Zwemmen was leuk!! :inlove: heb na weken even kunnen genieten van mijn jongetje (ben al ziek sinds 2/3 juli, en 10 juli werd het erger).

O, die misselijk is erg he. Kan er over meepraten. En dan wil je gewoon lekker rustig in je eigen huis kunnen zijn. Is er niet een vriendin of zus nog op vakantie, zodat je een weekje in haar huis kan? Ben je wel een soort van thuis, maar dan in rust.



Sterkte!!

Hier begint op 31augustus de verbouwing aan keuken en toilet. En ook via de woningbouw…Ben benieuwd wat voor herrie wij gaan krijgen :?



Succes iig

Wij hebben een buurman die elk weekend wel weer iets nieuws te klussen en te verbouwen vind. Tis zijn hobby… :frowning: :frowning:



Niks mis met de mensen zelf, maar ik wordt af en toe wel eens gek ervan dat we onze spaarzame uurtjes in de tuin met vrienden of familie vaak in het geluid van cirkelzagen en schuurmachines doorbrengen.



En wij maar tegen de spelende kinderen in de tuin zeggen dat het wel wat zachter kan :roll:

@Sweet-Love wrote:

Gelukkig moet ik Donderdag naar de vk, ga ik toch even wat dingen na vragen.



Zwemmen was leuk!! :inlove: heb na weken even kunnen genieten van mijn jongetje (ben al ziek sinds 2/3 juli, en 10 juli werd het erger).




Wat fijn dat je genoten heb :dance:

Emfasene of emefasene kan ik je zkr adviseren als je echt heel heel erg misselijk bent en heel veel braakt! :-* Succes bij je VK!

Ik voel me af en aan beroerd. En dan te bedenken…dat ik vandaag een goede dag had.

Heb nu vanaf half 4 op bed gelegen, kwark gegeten (en vanmorgen vroeg een broodje).

Dat is het wel… en weer misselijk. (leuk, problemen hier met KPN die elke keer me rtl4 en de rest (dus heb alleen ned 1.2.3) er uit knalt…

Dus kan ook niet ‘relax’ tv kijken :wall:

Hoop dat morgen niet zoveel gewerkt word…