Wist je dat ....4

-ik 23 juli vacantie

- ik dat lekker voor je vind!

ja dat vind ik ook lekker

- ik dat graag geloof :lol:!

ik keeloijn heb en het voelt als of hij helemaal diht zit. dit ws alleen zo voelt en het niet zo is.

net of er iets in de weg zit in je keel

ja zoiets ja

ik denk dat hedje toch echt ziek is

ik der mis op KoK ,

ze wel moest werken en op school moest helpen meen ik

ik hoop dat ze snel beter is

ik Hedwig vanavond wel gezien heb bij het hoekje groep 1 en 2

ik er ook wle ben

ik errug traag ben

ik nog steeds niet fit ben

- ik Hedje veel beterschap wens :hug:!

wij vanaaf weer een poging doen om naar de IKEA te gaan :mrgreen:

Ik Hedje en Bianca beterschap wens

de vakantie/vrije dag dames ook veel plezier wens

Ik je veel succes wens in de Ikea…



Ik druk bezig ben in de babykamer :inlove:

Ik ook druk ben met de was voor de baby :inlove:

  • ik niet wist dat Hedje en Bian ziek waren
  • ik ze beiden beterschap wens
  • ik Danja wel koetelplezier met dat kleine babyspul wens!

ik geen flauw idee heb wat koetelplezier is :think:

ik er wel naar kan raden

ik dan ws toch een grote fout maak :mrgreen:

ik vandaag extra kleertjes heb gekocht :inlove:

- wij vanmiddag bij mijn sz op visite gaan…

  • we als we weer thuis komen gaan BBQ-en! :drool:
  • koetelen, lekker wat rommelen (bezig zijn) of als je het met een kind doet, lekker knuffelen en spelen, is


  • ik nog steeds niet weet hoe de zoon van Schoen heet

ik boos ben op de ha-ass

ze is vergeten recept uit te schrijven

ik nu al zon keelpijn weer heb



ik blij ben met de leverancier van onze spullen

we ze nu al in huis hebben ipv dinsdag ?

we dus morgen in elkaar kunnen zetten ?



ik dat goee service van ze vindt :thumbup:

@SeeSeeEm wrote:

- koetelen, lekker wat rommelen (bezig zijn) of als je het met een kind doet, lekker knuffelen en spelen, is


  • ik nog steeds niet weet hoe de zoon van Schoen heet





schoen schreef:
Zoooooo daar was ik dan eens weer.
Helemaal gelukkig en wel!
Hebben dus een gezonde jongen zoon gekregen en zijn naam is THIJE en is een lekkere knul van 3900 en 53 lang!
Die woensdag was ik gestript en vanaf die tijd veel last van weeeig gevoel en af en toe flinke krampen. Tot die donderdagavond! Toen werden het toch wel iets minder prettige krampen! Moest ze geregeld weg puffen,maar ja ging maar nergens meer vanuit!!!!!!!!!
Erik bed in om half 12 en ikke nog even achter de tv. Ik kon tegen half 1 nog net boven komen tussen de weeen door! Tjeeeeeeeeeeeee wat was er een storm op komst!
Erik wakker gemaakt en verl kundige gebeld,deze was er om ongeveer 1 uur en ik had toen al 8 cm ontsluiting
Dus is ze gebleven en heeft alles uitgestald. Om half 3 is THIJE al geboren na een kwartiertje persen! Dus al met al lekker heftig allemaal en veel last van na weeeen gehad,maar alla dat mag de pret niet drukken!
Kom later wel voor uitgebreider bevallingsverslag! Ben namellijk iets gescheurd en zitten valt nog niet mee op zo`n eetkamerstoel m oet ik zeggen en ook wil ik zo nog even douchen en dan klaar gaan zitten voor visite! Gezellig hoor zo veel volk,maar ook erg druk!!!!!!!!!

Nou verder geef ik geen bv meer. THIJE snapte het aanpakken niet en zoog mijn tepel steeds naar een kant. Nou ja in ieder geval zit ik nu met tepels waar het bloed uitstroomt en das niet lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gisteren dus alles jankent zitten voeden en das niks voor mij! Vond het nog zeerder doen dan de bevalling zelf haast!
Dus ik heb de keuze gemaakt om overstap te maken naar kv. het moet wel leuk blijven zeg!
THIJE weegt nu 3600 en heeft nu 2 keer kv gehad en we zien wel hoe het verder gaat.
Mamma is ook goed te pas en zit dus nu alweer beneden even. kan echt wel merken als ik teveel doe! Dus ma gik ook niet doen!
Moet nu ook zo kappenw,ant Erik wil me boven zien!!!!!!!

Kortom alles oke hier en geniet met volle teugen!!!!!!! Helaas of juist niet,mar weinig tijd om te kokken heb ik wel. Maar ik houdt jullie op de hoogte zodra ik weer kan!

Yara is een geweldige Zus! Super meid en pakt alles erg goed op! Isa heel lief voor THIJE.

Nou meiden wens jullie prettig weekend allemaal en zou zeggen tot gauw weer!!!!!!!!!!

dikke kus Inge



stond paar dagen al op de sofa hihi
  • ik aan het zoeken was op Tije, maar het is dus Thije met een H
  • ik het evengoed een mooie naam vind
  • ik het zo te horen een voorspoedige vlotte bevalling vind
  • Schoen van mij nog wel een paar weekjes van haar jochie mag genieten (kan ik haar ‘eventjes’ inhalen :mrgreen: )