Wintertijd

@Madre wrote:

Ah joh, M.icah bereid mij gewoon voor… :thumbup:



Vannacht half drie wakker, kind naast mij draaien, schoppen, kopstoten en om 5:15 stond ik naast mijn bed.


Lucas ook die lag vannacht om 4:30 in eens naast mij :think: heb niet eens gemerkt dat hij naast me is komen liggen :roll:

Gezellig zo’n nachtbraker :silenced: afgelopen zondag nacht was hij ook al zo vroeg wakker, om 4:00 zei hij tegen mij dat ik uit bed moest want de vakantie was voorbij en hij wilde naar school :silenced:

ooo ben benieuwd hoe dat gaat met de kleine :think:

Dat uur vooruit ging eigenlijk best goed, maar dit zal wel lastiger zijn denk ik…

ja gaat weer achteruit vind het wel wat hebben maar goed ik vind alle jaargetijden wel leuk heb niet echt een favoriet eerlijk gezegd

@Fietje wrote:

ships, niet bij stilgestaan… en ik heb nachtdienst… blegh…




Ik ook…dus baal lekker!! :?

@El73 wrote:

@Fietje wrote:
ships, niet bij stilgestaan… en ik heb nachtdienst… blegh…




Ik ook…dus baal lekker!! :?




en dat uur extra wordt ook nog eens niet uit betaald :wall: :wall: Of bij jullie wel???

Bij ons in de zorg is het zo dat wanneer je er in gaat met de tijd verzetten,bv wintertijd dat je dan ook in de nacht zit met zomertijd.

Wel net zo fair dan he?

Nou, bij ons dus niet! Maar goed, het rooster verspringt wel als het goed is. dit jaar dus niet in de nacht. Misschien nu eindelijk eens als de klok vooruit gaat?? :think:

Oh heerlijk! Wintertijd!

Het word weer eerder donker, gezellig kaarsjes aan :inlove:

Gure wind, regen die slaat tegen het raam.

Gezellig spelletjes spelen, met lego bouwen op het kleed.

Met regenlaarzen, regencape op het strand in de storm! :mrgreen:



Ik heb er zin in!!!







(oh en dat uurtje verschil, waarom zou je er nu zo moeilijk over doen? Dan worden ze vroeg wakker, vang je het overdag een keer op in twee keer een half uur later naar bed, ben je ook weer klaar! Het is alleen psychisch dat je dan om 06:00 al wakker bent, ipv 07:00 maar je slaapt net zo lang als normaal. En anders zet je toch gewoon in de ochtend pas de klok terug? :mrgreen: )

@Rhiannon wrote:

Ha fijn topic! Bedankt Claudje! :mrgreen:

Voor alle (nog) dementerenden onder ons…ik maak er even een sticky van :thumbup:


Bedankt! :shifty: :mrgreen:

Moeten we hem vannacht een uur terugzetten of morgennacht pas?

Morgennacht :lol:



Ik heb hier nog geen problemen mee gehad Yeline sliep gewoon tot de normale tijd, hopelijk dit jaar ook :wink:

met nicolai was het de eerste keer een drama! daarna de zomdertijd niet meer dus ik hoop hier niet te veel last van dit jaar :oops:

Heerlijk weer zo vroeg donker, lekker genieten van het knusse samen zijn, geweldig :inlove: :inlove:

Jaja het is ERG vroeg ineens, de kids trekken zich er niets van aan (reeds een half uur op)

ja leuk is dat he…hier slapen ze altijd wel tot half 8 de laatste tijd… dus dan denk je… oke half 7… is nog te doen… worden ze 10 voor 6 wakker :evil:

Ruben ligt nog te slapen… :shock: :mrgreen:

Zou hij het hebben aangevoeld, dat de klok een uur terugging?? :mrgreen:

Ik ben al ongebeer een uur beneden…zit nu hier…kijk onderaan de computer en zie ineens dat het 8:05 is…helemaaaaaaaaaaal vergeten… :roll: :wall: …nou ja kids waren toch wakker…

Hier waren de jongste twee om half 5 wakker.

We waren er al bang voor want de laatste tijd zijn ze elke keer tussen 5 en 6 wakker en nu met het uur verschil dus tussen 4 en 5.

Gatsie wat vroeg he! :zzz:

Hier gelukkig helemaal meegevallen. :thumbup:



De oudste kwam om 7.00 uur nieuwe tijd tussen ons in liggen en de jongste werd om 7.30 uur wakker.



Al met al niet te klagen, zoals ik bij sommige lees.

Hier half 8 nieuwe tijd…ben benieuwd wat de rest van de dag brengt…

Hier ook half 8 nieuw tijd :thumbup: