Wij tellen af met Claudje!/UPDATE: Fleur is 05-03 geboren!!!

Ja Mel, die meid van jou moet gewoon eventjes blijven zitten :naughty: :naughty:

Hier wat fotootjes. :inlove:

Hoezo veel roze :silenced: :oops:

ik haal je even omhoog hoor :wink:



Hoe is het?

@Claudje wrote:

Hoezo veel roze :silenced: :oops:
:lol: was en is bij mij ook heel ernstig 8)

Hoe is het meis?

Ik tel mee hoor,spannend!!

Achja…ik heb tot 2x toe alles blauw mogen kopen dus ik vind dat ik nu eens even heerlijk uit de band mag springen. 8)



Op zich goed hier, ben de dagen aan het aftellen, rommelende buik wel al maar niets serieus. Deze week nog een echo om te kijken of de kleine meid voldoende is gegroeid omdat ze een dikke week geleden wat achter lag met haar groei.



En dan die nestdrang :roll: ramen allemaal gewassen gisteren van binnen en buiten etc… :mrgreen:

Hahahhaa krijg jij een meisje? :think: Zou je niet zeggen hoor… Ehmmm wat heb ik gestemd, volgens mij heb ik alleen maar gekletst en vergeten te stemmen… :oops: Ga ik even doen…

Leuk al dat roze zeg! En zeker mag dat na 2x blauw… Hoe voel je je schat… en ga je nog wat doen met dit lekkere weer… :inlove:

Met 39 weken… :angel:

op de uitgeltede datum :inlove: :inlove:



ooh ik vind deze afteltopics zo leuk!! :dance: :dance:

ik ook op de uitgerekende datum!!!

dus meid sterkte nog eventjes, hoop dat je beter zult gaan slapen snachts :zzz: :zzz:



barb als jullie weer zwanger zijn dan gaan we jou ook zo ondersteunen hoor meis…doe je dat bij mij strakkies ook??

BIB



Ik ben echt heel benieuwd wanneer ze komt. Gisteren bij de vk geweest, alles was goed, ze is alleen nog niet ingedaald. Vertelde ze me een verhaal dat de Hema haar eens belde dat er een vrouw op de grond was gaan liggen omdat de vliezen waren gebroken en beeb nog niet was ingedaald :lol: . Dat hoefde nu ook weer niet…hihihi, ik mocht dan toch eerst naar huis gaan. :mrgreen:



Fai, ik voel me eigenlijk goed, krijg energie van dat weer… :thumbup: Voor mij mag de lente wel beginnen hoor…

Je bent er bijna meis :-*

@Claudje wrote:

BIB



Ik ben echt heel benieuwd wanneer ze komt. Gisteren bij de vk geweest, alles was goed, ze is alleen nog niet ingedaald. Vertelde ze me een verhaal dat de Hema haar eens belde dat er een vrouw op de grond was gaan liggen omdat de vliezen waren gebroken en beeb nog niet was ingedaald :lol: . Dat hoefde nu ook weer niet…hihihi, ik mocht dan toch eerst naar huis gaan. :mrgreen:



Fai, ik voel me eigenlijk goed, krijg energie van dat weer… :thumbup: Voor mij mag de lente wel beginnen hoor…






Jaaaa… het zonnetje komt weer he… straks lekker wandelen met je meisje… heerlijk… :inlove:

ben je nog bij de vk geweest?

hoe is het meissie?

Even een beetje :frowning: hier hoor. Was inderdaad nog bij de vk geweest en die kl*te bloeddruk blijft maar stijgen, ik had bij de eerste meting een onderdruk van 92 en bij de tweede een onderdruk van 81. Mag deze week nog terug voor een extra meting en controle van de urine.



Zondag ook wat bloedverlies gehad dus ik hoopte stiekem dat het zou beginnen maar helaas… :?



Ik zal blij zijn als mijn meisje er is hoor want nu ga ik me om alles zorgen maken…



Maar als troost heb ik besloten nu even lekker de stad in te wandelen met Max en mezelf te verwennen met een leuke tas ofzo. :mrgreen:

En lief, heb je nog wat leuks gevonden voor jezelf? :hug:

Kan de VK je zorgen niet wat wegnemen? Wat is het gevaar van een hoge bloeddruk? :oops: Voor jou of de baby?

Nee, had natuurlijk niets leuks meer gevonden. :wall: Leuke schoenen gezien maarja met mijn olifantenpoten nu loop ik daar nog maar even met een boog omheen. :mrgreen:



Heb alweer in het ziekenhuis gezeten door die bloeddruk en bloedverlies ineens. Vk heeft me inwendig onderzocht, de boel is al verstreken en ik had een vingertopje ontsluiting. Alle onderzoeken waren goed gelukkig maar niemand kan me vertellen waar dat bloedverlies vandaan komt. :eh: Daar baal ik best van hoor, ik vind bloed verliezen maar eng eigenlijk. :shifty:



Maarrrrrrrgoed…nu geen bloedverlies meer. Gisteravond gaan wokken en lekker pittig gegeten maar het helpt niet :mrgreen: .

Je bent er bijna meis. Wat vervelend dat ze er niet achter kunnen komen waar het bloedverlies vandaag kwam…Als je het niet vertrouwt wel bellen he! :-* :hug:

Ja idd vervelend, het niet weten… nee schat, schoenen nog even niet naar kijken :naughty: is jezelf alleen maar gek maken… en die vinger ontsluiting is alweer :thumbup: nieuws toch…

Hoop dat het bloeden nu gewoon afgelopen is… :pray: