wie zijn nu de pieten ?

Testpiet: Beryl van Praag

Profpiet: Piet van der Plas

Muziekpiet: Wim Schluter

Coole Piet is Harold Verwoerd idd.

Hulppiet is Titus nogiets.



Die heb ik van de week toevallig net zitten googlen :mrgreen:

En Ludo is hoofdpiet geweest, maar is daar snel weer mee gestopt omdat hij te snel werd herkend…



Die liedjespiet, geeeen idee wie dat is! Ben er ook wel nieuwsgierig naar :mrgreen:



Wat ik mij ook afvraag, de Club van Sinterklaas is begonnen met de Wegwijspiet, en de enige echte Sinterklaas is dus hun baas, maar waarom zijn zij dan nooit bij de intocht? Waarom twee verschillende pieten-clubben voor 1 Sinterklaas? (Hoofdpiet doet trouwens ook nooit mee bij de Club van Sinterklaas).

Ik vind die liedjespiet maar niks. Hij zingt als een slappe hap en speelt soms heel verkeerde accoorden. Dat irriteert me!



De meeste van de echte namen van de pieten zeggen mij helemaal niks. Ben ik daar nou de enige in?

Ooooo die liedjes piet…geen idee wie het is maar vind zijn zangkunsten inderdaad ook 2x niks :roll:

Zo wordt kleurpiet, (van de club van Sinterklaas) nu ook door iemand anders dan vorig jaar gespeeld toch?

sydney zegt dat die piet die zingt, Jeroen van de boom is :think: Ik zou het niet weten, zou jeroen van de boom niet herkennen als hij voor me stond 8) :mrgreen:

@Vicky wrote:

sydney zegt dat die piet die zingt, Jeroen van de boom is :think: Ik zou het niet weten, zou jeroen van de boom niet herkennen als hij voor me stond 8) :mrgreen:




volgens mij is het niet Jeroen van der Boom hoor… die ziet er toch anders uit. Herken je hem nu Vicky?



Ik kan alleen geen plaatje van die liedjespiet vinden… :think:

neuh volgens mij is hij het dan ook niet. Maar Sydney herkent wel vaker mensen die dan iemand anders blijken te zijn :lol: Maar hij zegt da thij t op de radio had gehoord. :think:

muziekpiet









hij was mijn jeugdvriend ( nee geen verkering :stuck_out_tongue: ) en ceremoniemeester op mijn eerste huwelijk :wink: 8)

Kleurpiet = Peter de Gelder, die Jacob heeft gespeeld in de voorgaande clubs van Sinterklaas

Maar wie was het vorig seizoen dan? kleurpiet bedoel ik?

Edit: al gevonden; het is Martijn Oversteegen!

hahaha…

heel toevallig vroeg ik gisteren nog aan mijn vriend wie nou al die jaren sinterklaas is… :lol:

moet er ook niet aan denken dat hij er mee ophoud… :naughty: hij houd het nog maar ff een generatie vol hoor… :snooty: :lol:



en ik vraag me ook altijd af wie nou wie is qua pieten…

nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de club van sinterklaas pieten leuker vind dan die van de intocht… :think:

Ik was al nieuwgierig wie ze alle maar waren maar ik zie het nu Ik vind de Club van Sinterklaas en zijn pieten het leukst en vind jammer dat ze niet met de intocht mee doen