Wie wordt er landskampioen voetbal?

Zooo gaaf!!! Kampioenen ole ole!

Eindelijk de 3e ster!

Dat heeft zo lang geduurd. Echt te lang.

Ik vond het zo gaaf, ook met de kids gekeken naar de samenvatting, maar die waren ook zo blij, jammer voor Twente, maar Ajax was gewoon echt beter vandaag.

Vorige week was het andersom, maar nu hebben ze het goed verdeeld toch?

Wie had dat gedacht na al die ellende in A’dam (trainerswissel, dat gedoe in het bestuur), het is zo verdiend voor de spelers en de technische staf.

Ik ben een echte brabantse, en jammer genoeg is de club uit mijn stadje gedegradeerd, maar ik ben altijd een Ajacied geweest (raar misschien als brabantse) en daarom is het zo fijn dat de buit nu binnen is!

Yeah!!!

Eindelijk!!!

@sabje373 wrote:

Mensen die voor Ajax, gefeliciteerd! Maak er een feestje van.

Ik ga vanavond en morgen Twente huldigen! Ze hebben het dit seizoen fantastisch gespeeld, dusik blijf achter twente staan! Trots op onze jongens. We gaan ze met zn alllen laten weten dat we achter ze blijven staan!

Zo is dat :inlove:

Gefeliciteerd allen die voor Ajax zijn… :-*

Jammer voor Twente :thumbdown: , maar eerlijk gezegd slaap ik er niet slechter om… :wink:

@NoortjeP wrote:

Jammer voor Twente :thumbdown: , maar eerlijk gezegd slaap ik er niet slechter om… :wink:

Ik wel… heb zo bagger geslapen vannacht…

:hug: :hug: :hug:

Jij bent ook wel een stukje fanatieker…

Wel stoer dat alle supporters het gewoon gezellig houden… :thumbup:

't Is gewoon één groot feest in Enschede… ondanks het verlies van gisteren.

ik hoorde van mijn collega dat het helemaal niet meer zo leuk was toen twente verloor.

zij stond vooraan op de oude markt, daar waren erg veel ruzies, zij vnden het zo eng worden dat ze eerder weg zijn gegaan.

overal waren bushokjes vernield.

er is een trein vernielt,

dit vind ik dan weer zo jammer

Valt nog wel mee, er waren wat kleine relletjes maar niet zo veel bijzonders en ze vonden dat het netjes was verlopen. In A’dam schijnt het erger te zijn geweest qua vernielen enzo.

We zijn nu weer lekker live aan het kijken naar het feestje in twente :smiley:

yeahhhhhhhhhhhhhh ajax is gewoon verdient kampioen :dance: :dance: :dance: :dance:

moet eerlijk zeggen heb gister in een cafe in den haag gekeken en waren precies 4 ajacieden en de rest voor twente wat hebben wij een lol gehad met die zure gezichten :lol: :lol: :inlove:

Je zal maar supporter van ajax zijn en kampioen geworden zijn.

Dan is het heel logisch wat hier gebeurd

http://www.youtube.com/watch?v=QjPf97nm_hU

Sukkels!

stelletje malloten

ja dat vind ik ook altijd zo belachelijk van dat voetbal… win je ,ga je je stad verbouwen…

ik heb 1 keer doodangsten uit gestaan, toen er een hele trein verbouwd werd savonds… ik zat daarin, en er bleek dus een wedstrijd te zijn geweest, nou ik voelde me echt vreselijk, ik was op weg van mijn werk naar huis… brrrr… en deze hadden toen ook gewonnen… wees dan blij en laat andere mensen met rust

Dat snap ik dus ook echt nooit van voetbal he!

In iedere club zitten er inderdaad wel van die malloten, maar vraag mij echt af waarom?!

Dit verziekt het toch voor een heleboel anderen ook!

Ach, ik denk dat de andere partij ook niet zonder relletjes zou zijn na een overwinning.

Wat mij mee opvalt is dat niemand tussen die debielen inspringt en ze tegenhoud. Echt elkaar raken doen ze niet he. Zo dronken dat ze zijn.

Mijn man zit dan ook altijd zo lekker te mopperen, “kijk dan wat ajax doet…”

maar dat ik toen in die trein zat, was overigens in rotterdam :wink: , en toen heb ik hem nog huilend opgebeld, dat ik schijtsbenauwd was :frowning:

het gebeurd idd bij elke club , iedere club heeft van die malloten

Oessie Feyenoord heeft idd op dat gebied geen goede reputatie :oops: :mrgreen:

Ik gun het Twente :thumbup: !!

Aaaaaaaaaaaah, zo zonde voor Twente!!

Ajax-fans gefeliciteerd :thumbup: !