Wie wil meedenken voor een naam?

ja Evy is idd leuk ja!



ik ga voor Amy en Megan :inlove: :inlove:



dat vind ik nu eenmaal geweldige namen :inlove: :shifty:

Reageer een beetje laat, maar wil toch nog iedereen bedanken voor de reacties.



Vond het leuk om te zien dat de naam waar we over twijfelden een aantal keer voor kwam. En de naam die we leuk vonden maar zelf niet bij Sanne vonden passen ook. Denk dat dat laatste ook een beetje komt doordat we iemand kennen met die naam en je daardoor er ook een beeld/gevoel bij plaatst.



In totaal vinden we 3 namen die genoemd zijn erg leuk, eigenlijk allemaal even leuk. Dus we zijn er nog niet helemaal uit :wink: :mrgreen: .

Dacht ik heel origineel te zijn met mijn meisjesnaam… zie ik m in dit topic gewoon drie keer voorbij komen :shock:.



Het is maar goed dat ik een jongetje krijg :inlove:

Als wij een meisje gekregen hadden was het Indy geworden.

Er is bij de dec.mama’s pas een Tara geboren, is ook mooi bij Sanne :inlove:

Demi en Nena vind ik natuurlijk leuke namen!

Maar inderdaad er is genoeg te bedenken bij Sanne, veel ook al genoemd hier.

Maar blijft altijd moeilijk… was bij ons maar goed dat Nena pas met 42 weken geboren werd want voor die tijd was ze naamloos door het leven gegaan… hihi!

(of hadden wij onze scheiding kunnen aanvragen want ik wilde Nina en hubbie Lynn…)



Succes!

Wij hebben de naam Ava Louise gekozen voor ons dochtertje. Het was in erste instantie Eva Louise, maar mijn schoonmoeder zei tegen iedereen dat het Ava was, en op een goed moment begon dat beter te klinken. Zeker in het Engels (Ik woon in Wales).

Sanne en Hasse

Sanne en Inne

Sanne en Maaike

Ik heb geen tips, zit in hetzelfde schuitje :roll:

Maar heb wel een hele mooie naam voorbij zien komen, die ik ev in de groep gooi hiero :stuck_out_tongue:



Succes!!

He wat grappig, wij zijn er ook nog niet uit welke meisjesnaam we willen naast die van Sanne :smiley:

Ik heb er wel een die ik heel leuk vind en die ik hier ook nog niet gezien heb, maar die houd ik nog even voor me :wink:

Mijn man twijfelt nog tussen een paar namen, jongensnaam hebben we al.

Wij zijn er ook uit :mrgreen:

Hij staat er wel tussen, alleen heel anders geschreven …



:inlove: :inlove:

Minnie, zijn jullie er al uit???

Maris :inlove: