Wie wel en wie niet uitnodigen????

Ik ben bezig met de verjaardag van Thijmen, maar ik zit nu al flink in dubio over wie wel en wie niet uit te nodigen.

Als ik alleen de naaste familie uitnodig (opa’s, oma’s en broers/zussen+ aanhang) kom ik op een groep van 18.

Voor Thijmen is dit meer dan genoeg, want hij is niet zo van de drukte.

Maar nu ben ik wel bang of ik andere mensen niet passeer op deze manier.

Verspreid over de dag zal niet lukken want iedereen moet best een eindje rijden en ik heb ook niet zo’n superzin om 3 dagen met een verjaardag te zitten.

Hoe hebben jullie dit opgelost?

(ow en Modies als deze vraag op een andere plek beter past, ga uw gang)

Ja ik wist het ook niet!

Heb dus maar mn ouders (en hun partners… dus dat is 4 in totaal) en mijn broers (dat is 5…) kom ik op uh 9… + vriendin van mn broer, = 10

Dan nog een aantal vriendinnen van mij.

Verder niemand uitgenodigd… ohja, mijn kraamhulp wat ik toen had! (is ook vriendin)

Rest moet zelf maar kijken of ze willen komen :mrgreen:

En heb ze 3 mogelijkheden op de dag gegeven dat ze kunnen komen (van 10-00 tot 12-00 / van 15-00 tot 17-00 / na 19-00 uur)

Succes! :-*

ik had als selectiecriterium: ik nodig mensen uit die het afgelopen jaar in nano’s leven een belangirjke rol hebben gespeeld. Dus kwam ik uit op uiteraard mijn ouders en zussen, en een paar vrienden, niet per se mijn beste vrienden, maar de vrienden die veel tijd met nano door hebben gebracht (ik heb genoeg vrienden die niet zo veel met kinders hebben, en dus vooral 's avonds afspreken). Ik kwam op een stuk of 10 man, en drie kinderen, vond het meer dan genoeg voor een eerste verjaardag.

Hey fiep dat is inderdaad een goed punt wat je hebt :thumbup:

Dank je!

Ik kom aan mijn moeder, zus, schoonmoeder, schoonbroer (2) en schoonzus, allen met partner, mijn grootouders langs moeders kant, en de buren. Kom ik op 19, en 8 kinderen :shock:

Te veel naar mijn zin, maar ik kan niet minder, vind ik…

Dat zijn inderdaad de mensen die het belangrijkste waren het afgelopen jaar, dus minder gaat echt niet…

hier was het destijds ook lekker druk!

Vooral veel vrienden met kinderen natuurlijk! Zgn speelkameraadjes van Demi en ja dan kom je incl ouders snel over de 20.

Als je dat te druk vindt dan nodig je toch gewoon minder mensen uit? Ik doe het wel altijd (nou ja, al twee jaar dus) van 13 tot 16 uur, lang zat! Ik hoef ook niet heel de dag visite binnen te hebben, en voor Demi hoeft dat ook niet.

Enne… je moet het dus gewoon dus zoals jij dat wilt!

groeten

muts

Bij ons waren er 33 mensen incl. kids. En echt alleen familie hoor en paar vriendinnen die net als tantes zijn voor Joy :wink:

Maar het scheelt misschien dat me schoonfamilie me heeft geholpen en dit voor hun nog weinig mensen zijn het was super leuk! Ik dacht ook dat het te veel voor Joy zou zijn (ze kan ook niet veel hebben) maar beide verjaardagen tot nu toe waren gewoon Top!

Maar, als je dit liever toch niet wilt, dan zou ik t toch houden op familie en misschien vier je het in ee nweekend? en weet niet wat zn echte dag is dan zou eventuele andere mensen een kopje koffie kunnen doen, niet feest maar gewoon even langs?

Ik zou ook alleen de mensen uitnodigen die voor Emma belangrijk waren het afgelopen jaar… Maar wat dat betreft, ik zelf nodigde nooit iemand specifiek uit, ik zei altijd, degene die het fijn vinden cq geroepen voelen om te komen die komen…

hier waren 25 volwassenen en 10 kids… :shock: druk dus… maar wel heel gezellig. Ik wilde eerst ook niet zo’n grote groep, maar minder kon gewoon echt niet… wel duidelijk een tijd van 14.00 tot 17.00 op de uitnodiging gezet! Ik wilde niet de hele dag door visite en onrust.

Het was nu even een paar uurtjes hectisch, maar Yvan heeft het super gedaan, is om 16.30 lekker gaan slapen, later goed gegeten en zonder problemen de nacht doorgekomen.

Het is ons dus supergoed bevallen! :thumbup:

groetjes, hazze

Mijn pop wordt ook alweer 1. Wij hebben alleen naaste familie uitgenodigd… we komen op 10 man. Vinden wij wel genoeg zo… en als er meer mensen komen is het ook goed. De buurtjes komen bv. nog even om te feliciteren.

hier hetzelfde idee als Fiep. ook veel vrienden die niet echt interesse hadden en die dus ook geen uitnodiging kregen. Een aantal voelde zich gepasseerd, maar na mijn uitleg snapten ze het wel.

En gek genoeg hebben bijna al onze vrienden het afgelopen jaar heel veel aandacht aan Teun (en Stijn) gegeven… :roll: :mrgreen:

Dus dit jaar de verjaardag in 3 etappes om de drukte wat te spreiden :oops:

Hier zijn mijn ouders, broertje, nicht met 2 kinderen (2 jaar, en 8 maanden)tante, 2 oma’s en 2 vriendinnen van mij langsgeweest die ook veel met de kinderen hebben.

Was echt goed zo, maar de familie van mijn vriend woont in Ghana, dus dat ‘scheelt’ al de helft qua bezoek…

hoii

ik heb het toen der tijd wel in 2 keer gevierd.

idd omdat ik mensen niet wilde passeren . ze vroegen al regelmatig aanme waner vier je die meid der verjaardag?

de eerste dag heb ik gewoon me fam ut genodigd. en die dag ernaar me vrienden overdag zodat het niet weer een latertje zou worden.

heb duidelijk op de kaartjes vermeld dat het van bepaade tijden was en niet de hele dag door.

groetjes miranda

Wij hebben het nu ook in twee opgesplitst, anders werd het te druk…

Zaterdag de buren en zondag de familie (en een vriendin van me).

We hebben besloten om alleen de naaste familie te doen.

anderen mogen daarna altijd nog eens langskomen, maar op de dag zelf word gewoon te druk.

@joseetje wrote:

We hebben besloten om alleen de naaste familie te doen.

anderen mogen daarna altijd nog eens langskomen, maar op de dag zelf word gewoon te druk.

Heel slim van je, voor ons duurt het nog een paar maanden, maar zou ook alleen naaste familie uitnodigen.

Nou ik heb het weer gehad voor even… :dance: (onze eigen verjaardagen vieren we maar niet meer…)

Best leuk hoor verjaardagen, maar het geeft altijd zoveel gedoe… :lol:

Goed dat je eruit bent… !!

Wi hebben iedereen uitgenodig die we konden bedenken :oops: Er waren een aantal mensen al afgevallen en 90% kwam in de ochtend op visite. We hadden de dag ook in 2-en gesplitst, zodat we nog even rust hadden, maar mensen bleven gewoon hangen.

In de middag konden wel lekker buiten zitten en was het rustiger, toen was het ook beregezellig!

Denk je alleen mensen uit te nodigen die Thijmen zijn eerste verjaardag echt belangrijk vind, vind zijn tante een woonbeurs die 5 dagen duurt op zijn verjaardag belangrijker :wall: :frowning:

:doh: ja joh… zo gaat dat. Jij vindt het een mijlpaal, voor anderen is het een verjaardag.

niets van aantrekken, maak het gezellig met de mensen die wel graag van de partij willen zijn!