wie volgt ook de Gouden Kooi????..Avec Luc!!!!

ja die aanranding is dus nooit zo op tv geweest he

evenals de klap die natasia lieke laatst nog gaf.

ik vind het knap van die mensen daar, want soms moeten dingen doodgezwegen worden.

en dan toch blijven zitten he

Ze zullen er vast ook wel een aardig zakcentje voor krijgen denk ik.

Oh Fai doe hem in een spoiler zetten.

Wij kijken ook elke dag :mrgreen: .

Hoe zouden Nadia ( stom wijf) en Amanda eruit zien zonder die kilo’s make-up?

Man wat gaat daar een troep op.

Enne Luc is idd lekker

Claud… als je die meiden zien s’ochtends schrik je je helemaal wild… en vooral die nadia… als ze die zwarte teer rond haar ogen niet meer heeft… en ze is half Marokkaans he… geloof me, dat haar kroest als een gek… :mrgreen:

Amanda is neppppp… ik vraag me werkelijk af of die nog 1 gezonde haar op d’r hoofd heeft staan… maar… hihi… d’r body is wel :thumbup: nep, ok maar :thumbup: :mrgreen:

owwwwwwwww erg… ik had die foto van Jaap geplaatst maar die is TE erg vind ik hahahaa… voor KOK iig wel…

hoe plaats ik em in een spoiler… en zelfs dan, mag dat wel… ik wil geen billenkoek van Ruud volgende week :mrgreen:

Jij en geen billenkoek willen, heb zeker iets gemist.

Sinds wanneer ben je braaf geworden :lol:

Nou de enige man die mij billenkoek mag geven is Azzy… of eh… George Cloony… of ehh… :silenced: :silenced: :silenced: Ruud heeft mij als een billenkoek gegeven in een modderwedstrijd… en die ging ertegenaan hoor… dat wil ik nie meer… :frowning:

Heb Ruud even gepb-t… :angel: even netjes vragen aan de grote man… :mrgreen:

Of Luc die mag het toch ook wel doen?

Of stiekem toch Jaap met zijn kleine winnie

ohhhh ja zeg lekker die Jaap… nee sorry… die geeft me billenkoek en kotst vervolgens over me heen zeker…

Luc :drool: is wel lekkerrrr… die mag het ook… :mrgreen:

Hahahaha gatverdarrie Kotsse. met Jaap nee bedank ik ook voor.

@marielle wrote:

Hij is gewoon een goorlap… wie kots nou in zijn shirt en wringt die vervolgens uit weer terug in zijn bek… zuipt gewoon zijn eigen kots… bah, ik krijg er nu nog een naar gevoel van… en die scheten ook… :sick:

Heb Ruud netjes gevraagd en die gaat de foto ‘bewerken’ Jammer van die wiener… want die deed t em juist… was echt ieniemienie…

Meestal zo bij mannen met een groot ego, die hebben vaak een kleine piemel

nouuuuu het gáát juist om de wienie!

hij moet eigenlijk niet bewerkt worden (alhoewel een zwart stipje al genoeg is)

mag ie niet gewoon in de spoiler?

@faizaa wrote:

@marielle wrote:

Hij is gewoon een goorlap… wie kots nou in zijn shirt en wringt die vervolgens uit weer terug in zijn bek… zuipt gewoon zijn eigen kots… bah, ik krijg er nu nog een naar gevoel van… en die scheten ook… :sick:

Ow gadver :sick:

ahhahahaha Ziet, dat vond ik nou ook… :mrgreen: maar Ruud heeft zijn best gedaan…

Ruud heeft niet veel te poetsen gehad… maar zoooooooo jammer man van die wiener… :frowning:

Waar stond de foto dan?

:mrgreen:

op google, afbeeldingen… de intypen: luc gouden kooi

het is het 10e plaatje…

:lol: :lol: :lol: volgens mij is die foto ook bewerkt :mrgreen:

Kan toch niet echt zo klein zijn :?