wie volgt ook de Gouden Kooi????..Avec Luc!!!!

@Jennifer77 wrote:

tuurlijk zijn die van plastic. En ja ze heeft een retemooi figuur.

jaaa jel…you’ve got a point…wij wilden, met toestemming :wink: met uhhh bij luc slapen!

nou! ik kijk nog het liefst naar Amanda hahaha… vind die body’s van de mannen nou niet echt geweldig… maar Luc is leuk omdat ie zo koel is… hou ik wel van… :inlove:

ohhh en nu ga ik de muziek aanzetten en mijzelf aankleden

fai…er is maar 1 conclusie over Luc…hij is gewoon rete geel en lekker

@Jennifer77 wrote:

en die dennix staat er bij en kijkt er na als zijn verse ex ligt te hijgen van luc. Be a man…knock him out…maar anderszijds…don’t touch yammie luc

je haalt me de woorden uit de mond… kop op… neus in de lucht… hij vernederd zich man… niet normaal… wat een mega afknapper…

echt…ik heb nog niet het juiste woord voor zijn mieterige gedrag gevonden…maar oww wat een loser

@Jennifer77 wrote:

fai…er is maar 1 conclusie over Luc…hij is gewoon rete geel en lekker

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: mee eens… en ik ga ook aankleden… heb al lekkere armin v buren opstaan… nu even plamuren… :mrgreen:

ja de schutkleuren op

ik ga voor de pussycat dolls…damn das ook zoiets!

@Jennifer77 wrote:

echt…ik heb nog niet het juiste woord voor zijn mieterige gedrag gevonden…maar oww wat een loser

we gaan erover nadenken… :mrgreen: lekkere Luc… en … Dennix…

ow daar heb je em al toch… Dennix… vind ik wel een goeie… :thumbup:

zo ga me tanden poetsen…

doe maar, want je stinkt

@Jennifer77 wrote:

doe maar, want je stinkt

dat KAN jij niet ruiken daar! :mrgreen:

Kunnen we ons niet opgeven ze zoeken toch nog logees, ik wil wel als Luc zijn logee gaan we met zijn drieen. Lachennnnnnnnnn de mutsen in de kooi.

@Jennifer77 wrote:

ik ga voor de pussycat dolls…damn das ook zoiets!

pussycat dolls… :dance:

Ikke ook mee??? :inlove: :inlove: :inlove:

als ik geen kleine kiddies had zou ik het doen… en dan Luc zijn billen bijten, Nadia in de vijver smijten en zoenen met Amanda… zo!

en nu ben ik weg, boodschappies doen… byeeee

Oh dan ga ik zoenen met ehhhhhhhh Brian, Faizaa als je er dan toch ook zit zoen ik ook met jou :lol:

@marielle wrote:

Oh dan ga ik zoenen met ehhhhhhhh Brian, Faizaa als je er dan toch ook zit zoen ik ook met jou :lol:

Ik ga eerst jou een dikke klapzoen geven en werk dan de rest van de chicks af… :mrgreen:

Hahaha lekkere meiden!

Ik vind Brian eigenlijk wel wat… :inlove:

die Brian is een Antilliaan…

erg stom misschien maar DAT had ik nooit gedacht, dacht het is gewoon een Nederlander… wist niet dat Antilliaanse mannen ook zo licht konden zijn :oops: