ik weet niet of het waar is hoor (telegraaf he…)
za 09 feb 2008, 15:40 | 11 reacties
Eerste Gouden Kooi-baby een feit!
door onze redactie
AMSTERDAM - Ex-Gouden Kooi bewoners Nadia en Dennis verwachten over zes maanden hun eerste kindje. De baby is verwekt in de Gouden Kooi-villa in Eemnes.
Nadia en Dennis verlieten in november de miljonairsvilla en nu weten we eindelijk de reden van hun vertrek: Het stel wist al dat er een baby op komst was. Ze willen dat het kindje zonder camera’s kan opgroeien, zo meldt zijonline zaterdag.
Het nieuws had eigenlijk tot maandag geheim moeten blijven.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:mrgreen:
dennis is gister de villa in gekomen
net zoals eric
(het is meteen weer een stuk gezelliger door die laatste)
dennis heeft nog niet zoveel gezegd,
maar dat heeft ie nooit, dus hij is niks veranderd
:lol: :lol: :lol:
Gaat gezellig worden dus, is die donkere meid er al uit die gastspeelster?
nee
Beetje jammer
Zie je wel, we dachten het al.
dus toch een zwangere Nadia :shock:
proest
proest??? Ik zou zeggen:
proost
waar zit j e fai
Zou het echt? Ik zou het shocking vinden hoor… Enne, Erik en Dennis dus weer even terug. Ik neem aan als gastspelers, ze mogen niet blijven toch?
ahhh si
“Ik bel je eigenlijk omdat ik je iets leuks te vertellen heb.
Ik wil je vertellen dat ik een baby’tje krijg, ik ben zwanger! Nu al 15 wekenâ€?, vertelt Nadia rustig aan haar vriendin. “Ooh jeetje!â€?, roept Amanda uit. “Ik had het al een beetje verwacht, maar het was natuurlijk nog niet zeker. Oh my God, ik word tante!â€?, roept Amanda uit. “En is Dennis de vader?â€?, vraagt de Amsterdamse toch maar voor de zekerheid. “Ja, Dennis is de vader, die wordt dus papa en is ook helemaal gelukkigâ€?, antwoordt de ex-Miljonair. De meisjes keuvelen nog wat verder over babykleertjes, een nog niet dikke buik en gezonde sapjes. Een echte Gouden Kooi baby, gefeliciteerd Dennis en Nadia!
@faizaa wrote:
@Jennifer77 wrote:waar zit j e fai
El Funda… :roll: :oops:
Ah lookie lookie voor el casa
Ja lookie lookie he… :mrgreen:
Zo het is dus ECHT waar… Wow zeg, dus toch. Zou Nadia nu op KOK komen? :mrgreen:
ik hoop het niet
dan zal het nivo hier toch drastisch kelderen :mrgreen:
Hahahaha ja daar heb je een punt. Al zou het wel leuk zijn, kunnen we haar lekker afzeiken met zijn allen. Ik heb gister gemerkt dat KOK daar erg goed in is hahaha! :mrgreen:
whahaha :mrgreen:
spectaculair!!! :shock: