Voor wie is ze dan in de plaats gekomen
In de plaats van Dennis.
Die had het zo geregeld door zijn actie van iets kapot maken werd hij eruit gezet en had de wegstemmingsronde geen zin meer.
Vlak voordat hij eruit gestemd zou worden, heeft hij dus door materieel geweld zichzelf gediskwalificeerd.
Dat riep hij toen nog hard in het huis, van jullie stemmen mij eruit, maar door mijn aktie komt er een nieuwe in het huis.
Ik hoop echt dat Huub er een x uit word gehaalt.
Die gast is echt gestoord :twisted:
Hoe hij tekeer gaat tegen Lieke is toch niet normaal.
Welke idioot zegt nou zoiets :wall: ik hoop dat je moeder nog meer kanker krijgt en snel dood gaat.
Bah wat een misselijke eikel.
En hij wilde de hond ook een schop geven die idioot.
Ja echt die jongen is gewoon helemaal doorgedraait.
Ik dacht trouwens toch ook echt dat de gouden kooi zou stoppen, blijkbaar niet dus.
Maar zit Luc en die andere meid van Beauty en the Nerd er nog in, zie ze namelijk nooit meer.
Nee Selene en Luc zitten er helaas niet meer in. Lieke verwacht daarom ook niet dat Selene nog terug komt omdat ze nu al 9 dagen weg is!
Ik zal zometeen ook even een spoiler plaatsen!
oowwww wat zie ik nu Selene is wel terug! Ik heb te vroeg ‘gejuicht’ hahahaha
Van mij mag ze ook wel weer gaan ze voegt totaal niks toe.
Ik irriteer me echt mateloos aan Huub. Ik word er bijna zelf agressief van…mèèèèèèn, niet normaal.
Hij mag echt de villa verlaten wat mij betreft.
(ik word er extra kwaad van, omdat ik een ex heb die qua gedrag echt precies als Huub is, dus ik weet zooooooo hoe Lieke zich voelt. Ik zou willen dat er bij mij camera’s gehangen hadden, dan was het niet zo uit de hand gelopen
)
als je weet hoe lieke naar huub gedaan heeft dan zou je er ook agressief van worden…
ik dan.
kan absoluut niet tegen mensen zoals lieke
van mij mag huub er dan ook in blijven
anders is het programma zo goed als overleden.
@Ziet wrote:
als je weet hoe lieke naar huub gedaan heeft dan zou je er ook agressief van worden…
ik dan.
kan absoluut niet tegen mensen zoals lieke
van mij mag huub er dan ook in blijven
anders is het programma zo goed als overleden.
Kijk dat weet ik niet…vertel! Ik kijk nog niet zo lang…
eerst een neukertje van huub zijn (toen ze nog bij de schoonmaakploeg hoorde) voordat ze het huis in kwam
daarna lekker maandenlang op zijn dekking lopen teren
dat ze met zijn 2’en (huub en zij) tegen de rest hebben gevochten (letterlijk en figuurlijk, waaronder een aanranding door de andere 6 die haar de kleren van het lijf scheurden om haar in de vijfer te gooien :wall: is overigens nooit op tv uitgezonden en daar mocht niet meer over gepraat worden, ook niet over het feit dat huub toen gewoon vast is gehouden om hem tegen te houden om haar te beschermen, is ze even vergeten.
van het een op het andere moment wilde ze niks meer van hem
hij wilde weten waarom
zij wilde meer ruimte, wilde niet met hem praten
liet (en laat) hem als een hondje achter haar aanlopen om hem weer te verwijten dat ie haar ruimte moet geven om alles ‘op een rijtje te krijgen’,
maar vervolgens zelf bij iedereen in het huis, ook gasten en fysiotherapeuten krijgen een hele preek van haar over wat huub allemaal fout doet en hoe ‘top zij zich eronder voelt en hoe sterk zij zich eronder voelt’, terwijl huub tot op de dag van vandaag nog niet te horen heeft gekregen wat er fout is gegaan,
het weglopen van haar uit discussies, maar wel de hele tijd steken onder water geven…
ik zou er gek van worden als iemand niet tegen me wil praten waarvan je dacht dat je het allerintiemste mee deelde.
en dan nog het feit dat ze met notabene de mensen die haar geslagen en vernederd hebben aanpappen nu…
nee ze speelt geen spel…
bleah
ik ben blij dat huub eindelijk weer lekker irritant is,
zoals hij was toen hij in het huis kwam.
nu nog loskomen van die feeks, maar hij vindt haar nog te leuk…
Dit is niet meer irritant zijn dit is gewoon stalken en gestoord doen.
Dit is Huub zijn eigen schuld ik hoop dat die kerel een 1 of andere geslachtziekte krijgt BAH viezerik.
Huub doet/deed ook alles voor het spel volgens mij zou hij zelfs jaap wel een verwenbeurt geven om erin te mogen blijven.En Lieke heeft zich er vast niet ingen**kt iedereen betaalt toch 10.000euro om erin te mogen en word geselecteert.
Je kunt het ook zo zien: of Lieke speelt het spel gewoon goed.
De vraag of het fatsoenlijk is , is de volgende, maar ja, er staat toch een hoop op het spel.
Ik vind dat je NOOIT en te nimmer het recht hebt om iemand voor “hoer”, en overige vreselijke uitspraken uit te maken!
Lieke gedraagt zich dan wel irri, maar Huub gaat mijn inziens toch echt te ver!
Nou ik wordt ook behoorlijk agressief van die Huub.
Ik ben het overigens niet helemaal met je eens Ziet…
Ja Lieke is als vriendinnetje van Huub de villa in gekomen (maar ook zij heeft geloof ik borg betaald) dus niets meer of minder dan de rest lijkt me. Dat zij verliefd was toen ze de villa in kwam… tja liefde gebeurd altijd en overal!
De reden dat Lieke iets meer ruimte wilde is omdat Huub haar gewoon verstikte. Het ene moment scheld hij haar uit, is alle honger in de wereld haar fout en het andere moment komt hij poeslief bij haar zitten om te vertellen hoe geweldig ze wel niet is. Ik zou dan ook graag de ruimte willen hebben om na te kunnen denken over wat hij en vooral ik nu precies wil.
Lieke zit al een aantal maanden in de villa en het zijn niet allemaal ‘beste’ vrienden van elkaar, maar iedereen mag elkaar en de meeste ruzies en vechtpartijtjes zijn puur spel en scene. Huub is puur en enkel alleen bezig met een spel, daar waar de andere bewoners ook nog willen leven en van de luxe willen genieten. Je kan je wel van alles en iedereen afzonderen in zo’n huis, maar daar heb je enkel jezelf mee. Een mens is een sociaal wezen (althans de meeste :lol: ) en hebben behoefte aan contact en gesprekstof. Toevallig zijn Brian en Amanda daar, want Jaap steekt ook net zo hard een mes in haar rug zoals hij bij iedereen zou doen.
Jaap denkt alleen vanuit strategie. Elke keuze die hij maakt, maakt hij omdat hij er niet uit wil, want hij wil winnen om uit de schulden te komen.
Overigens vind ik het heel erg knap van zijn verloofde Cora, dat zij hem vrijstelling geeft om (betaalde) seks te hebben in de kooi, omdat Jaap gefrustreerd raakt door zijn hormonen. (kan ik me wel iets bij voorstellen eerlijk gezegd). Heb respect voor haar hoor! Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Ik heb het gisteren gemist, omdat het steeds op verschillende tijden komt. Gisteren om 00:25 tot 01:00 dat was mij net even TE laat :oops: was doodop.
Dus… wat is er gebeurd??? :lol:
lieke is wel gevraagd door de redactie om er in te gaan, heeft ze zelf gezegd
(en ja, wel 10000 betaald ja, maar toch…)
er worden veel spelletjes gespeeld met die mensen daar door de regie.
en echte gevoelens en het spel komen nog weleens in de knoop daar.
en cora… ja, ik weet ook niet of ik het zou kunnen,
maar ik zou het ook niet aankunnen dat mijn vriend daar überhaupt zou zitten…
Nee ik ook niet hoor Ziet. Het is inderdaad wel waar dat gevoel en spel inderdaad nog wel eens flink in de knoop raakt! :lol: Maar daarovoor kijken we toch ook?!
Toen ze nog bij Talpa zaten was het volgens mij erger. Jaap moest zo doen van de regie… das toch wel een beetje twisted (vind ik). Het zijn en blijven wel mensen in dat huis, hoewel het soms echt goede acteurs blijken te zijn.
Ik hoop dat ik vanavond wel kan kijken…
luc is back in de gouden kooi voor de liefhebbers
Oh dat wordt weer genieten!!!
Alweer ze weten geloof ik bij rtl ook niet wat ze willen. Maar vind hem nog steeds erg lekker.
hij komt brian helpen met een plaatje opnemen