wie volgt ook de Gouden Kooi????..Avec Luc!!!!

check it out…

o en hij staat op hyves onder double L

http://lucweegels-double-l.hyves.nl/#

:inlove: :drool: :drool: :-*

Hmmmm ik volg het niet. heb hem dus nog nooit gezien. Maar jeee hij is wel lekker zeg. :drool:

Haha allemaal Luc fans 8)

Ikke niet! :snooty: :liar:

:shock: :o

Jel en Jen :naughty:

Wat een tegenvaller dat jullie naar dat programma kijken.

Echt ik ga al :sick: na 2 tellen…

Maareh begrijp dat jullie genieten van een smakelijk hapje daar :wink: :mrgreen:

delen :lol: :lol:

nou jel…dat wij m delen…vind ik al erg zat…niet vanwege jou hoor schat…maar wil 'm vfoor mijzelf.

Hebben hebben hebben

Gooit haar lichaam in de strijd en pakt hem eerst. :lol: :lol:

Oh die arme jongen weet niet wat hem overkomt.

http://double-l-world.hyves.nl/#

hij heeft er meerdere

en jel…jij speelt vals

ik wil m best met je delen hoor schat

:-*

Ik ook met jou hoor.

laat even stilletjes aan mijn fantasie gaan…

Wat een sukkel die Dennix echt hoe dom, kun je zijn maar goed vind het ook wel weer zielig aan de ene kant voor hem

En die Nadia wat een vies ding bah

jullie vechten het maar uit, wat Luc betreft :mrgreen:

ondertussen kan ik wel wat meer vertellen over de switch van Jaap terug naar Huub, want ik zag dat die op tv inderdaad nogal plotseling kwam:

Huub heeft altijd (zolang als Jaap bij Dennis was zeg maar) altijd ‘de deur’ open gehouden voor hem, want hij vond het leuk om met hem te spelen en daarbij heb je dan natuurlijk een derde als dekking.

Jaap moest zakelijk gezien wel naar Dennis en Nadia, want als hij wil winnen, dan zullen de 2 andere stelletjes elkaar natuurlijk nooit wegstemmen, dus hij zal altijd ten hoogste derde worden.

Met de komst van Dennis en Nadia stonden alle kansen weer open:

de twee sloten zich aan bij Jaap, dus driemansdekking= veiliger en voor Jaap meer kans om te winnen.

Toen Dennis en Nadia een stelletje waren geworden, heeft Huub dat ook tegen Jaap gezegd: daar gaat je plannetje, nu ben je alsnog derde.

En ook dat ie nog steeds welkom was bij Huub en Lieke.

Nou, dat heeft dus even wat tijd gekost; het bleek dat Dennis helemaal niks uitvoerde in de plannetjes, maar wel met de eer ging strijken.

Jaap deed alles, Dennis hield zijn kop maar (behalve als ie weer samen met hem was blah blah blah)

Nadia had ondertussen vriendschap gesloten met Amanda,

dus die was, en is, verzekerd van de dekking van haar.

1 en 1 = 2:

Jaap had veel meer lol met Huub samen.

Hij wordt er liever uitgestemd, gebackstabbed, dan dat hij nog een maand moet doen alsof hij en Dennis zo close zijn, terwijl ze niks hebben samen.

daarom dus.

(pff lang verhaal zo :mrgreen: )

ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik heb vanavond zo gelachen om Jaap en Huub die Nadia en Dennis nadeden :lol: :lol: :lol: GE-WEL-DIG… beetje pittige tijden stijl! :mrgreen:

ik ga vanaaf voor de herhaling

Ok ik snap het maar stiekem diep in mijn hart blijf ik het een beetje zielig voor Dennix vinden.

zielig? :o

ik denk dat dennis gewoon dacht: da;s een kans om door te breken met zingen

maar hij heeft denk ik geen rekening gehouden met de consequenties van alles (groepsprocessen, fans, anti-fans)

hij wil zichzelf niet laten zien

nou… dan moet je denk ik niet op tv gaan.

hij heeft genoeg van het programma kunnen zien om te weten dat de mensen die daar zitten een spel spelen en ook willen spelen.

Hij verdedigt alleen maar en durft geen spel te spelen.

nee ik vind het niet zielig dat hij zo geplaagd wordt hoor :mrgreen:

‘dennis’ en ‘nadia’ waren inderdaad hilarisch hihi

Ach ik ben altijd voor de zwakste, maar ik hoop toch nog steeds dat Jaap gaat winnen vind hem geweldig.