wie volgt ook de Gouden Kooi????..Avec Luc!!!!

Niks spannends meer gebeurt in de tussentijd? :think:

jawelin headliners staat dat nadia en huub hebben gezoend

en dat nadia wellicht toch een miskraam heeft doorgemakt

Ziet…IK VIND toch echt dat je te weinig hier zit…hup hup…wij willen info :wink:

Niet hebben ze gezoent gatverdarrie en Lieke dan?

is weer een of andere tactiek…van beide!

knipperlicht he met lieke en lieke weet ervan dussss

Oh Lieke weet ervan, ja dan mag alles wat een dozen zeg.

pff

zoenen

het stelde niks voor.

maar uiteindelijk is het wel uit de hand gelopen gisteravond

en ook vandaag

erg leuke tv wordt dat volgende week :dance:

het gaat eigenlijk allemaal om dennis.

donderdag (morgen) is de ontslagronde

en hij is er natuurlijk vorige maand in gehouden door nadia onder het mom van: nu knallen, anders ga je volgende maand naar huis.

hij heeft helemaal niks gedaan, de hele maand niet.

nu proberen ze hem met zijn allen te laten knallen,

en halen alles uit de kast (daarom is ook selene er, om tussen dennis en nadia te stoken)

maar wat ze ook uit halen,

iedereen knalt, behalve dennis :mrgreen:

het is teveel om ff zo uit te leggen

maar het zoenen van huub en naad was er ook om dennis jaloers te maken, of hem in ieder geval op tv te laten reageren.

iedereen zal dennis er morgen uit stemmen,

maar jaap zegt nu nog: als dennis nog tv gaat maken dan hou ik hem erin.

aan nadia’s gedrag wordt ernstig getwijfeld, ook door amanda.

ze hebben eindelijk door hoeveel gezichten die slang heeft en vinden het raar dat ze tegen dennis loopt te schreeuwen en ondertussen een zwangerschap verzon en van hem houdt en dergelijke.

dus huub heeft vandaag ook nog ontslag voor nadia aangevraagd. :dance:

twee mogelijkheden dus

en het is leuk om naar te kijken.

als huub en brian vaker zouden samen werken, dan zouden ze beiden (in ieder geval brian) een stuk leuker over komen!

owww ik zie jaap ervoor aan hoor dat hij de mongool erin houdt!!!

laat die mongool erin man… geweldig… beter die saaie sufk*t Lieke eruit… en Nadia ook erin… hahahaa… lekker elkaar gekkkk maken…

wat een wijf die Nadia… ik zou haar elke dag een pak rammel geven als dat mijn vrouw was… :mrgreen:

jaap is meesterlijk

zelfs zijn eigen vrienden weten niet wanneer hij speelt of niet.

(zijn vriend sjoerd is er momenteel als zwarte piet)

(van iedereen was er een bekend iemand trouwens, allemaal pieten, en joris :inlove: de broer van huub was sint)

(was ook erg grappig om te kijken trouwens, denk dat het volgende week woensdag wordt uitgezonden)

hebben jullie vorige week trouwens nog jenssen gezien, of had ik dat al gevraagd?

was echt hilarisch, heb in een deuk gelegen om jaap en huub (normaal vind ik jenssen dus echt een k*tprogramma he, maar ik had gezien hoe ze ervan terug kwamen, die hebben echt dikke vette lol gehad daar)

(brian zat er voor lul bij en werd behoorlijk afgezeken door jenssen)

@Ziet wrote:

hebben jullie vorige week trouwens nog jenssen gezien, of had ik dat al gevraagd?

was echt hilarisch, heb in een deuk gelegen om jaap en huub (normaal vind ik jenssen dus echt een ktprogramma he, maar ik had gezien hoe ze ervan terug kwamen, die hebben echt dikke vette lol gehad daar)

(brian zat er voor l
l bij en werd behoorlijk afgezeken door jenssen)

Ja ahhahahaa heb ik gezien… idd Brian in het hoekje :mrgreen: wat een drol… en Jaap en Huub de grootste lol hihi…

Van mij mag Amanda er ook uit.

Wordt zo moe van dat geouwehoer over haar haar en dat ze er steeds om moet janken dat ze alleen nog maar touw op haar hoofd heeft.

haha hallo ik kom even heel brutaal zomaar binnenvallen hihi!!

Maar ook ik ben geen fan van amanda.

Wat een vreselijk stom mens zeg!? Pfff ik erger me dood aan haar!!

Maar goed, Luc is en blijft echt wel de lekkerste van de hele gouden kooi,e n nadia is echt een vreselijk dom #$%*@!?

haha maar ja dat is mijn mening … :wink:

doeiiiii’

xxx Wendy

@Lynda wrote:

Van mij mag Amanda er ook uit.

Wordt zo moe van dat geouwehoer over haar haar en dat ze er steeds om moet janken dat ze alleen nog maar touw op haar hoofd heeft.

Ohhh ja erg zeg, dat geklaag… maarja eigenlijk he… als ik eraan denk dat mijn haar naar de klte was… zou ik me ook geen raad weten… verschil is dat ik het waarschijnlijk niet zelf naar de klte geholpen had :snooty: Ze heeft het zelf kapot gemaakt… als haar boobs nu maar niet gaan lekken… :o

@WendyPendy wrote:

haha hallo ik kom even heel brutaal zomaar binnenvallen hihi!!

Maar ook ik ben geen fan van amanda.

Wat een vreselijk stom mens zeg!? Pfff ik erger me dood aan haar!!

Maar goed, Luc is en blijft echt wel de lekkerste van de hele gouden kooi,e n nadia is echt een vreselijk dom #$%*@!?

haha maar ja dat is mijn mening … :wink:

doeiiiii’

xxx Wendy

De meesten delen die mening Wendy… dus voel je niet geremd om die hier te delen met ons :mrgreen:

ik vind die nadia echt een super dom wicht, met de ambulance weg en is het een buikgriep… nou, nou, en nu een ophef over een stom klein zetpilletje, ze n…t alls wat los en vast zit en doet moeilijk om zoiets, zwanger ja/nee… pfffffff

en amanda is echt lelijk en een domme h…r. mag lijden dat ze een kort koppie moet laten knippen…

jeetje ben echt negatief maar blijf wel kijken hahaha

@suus_je wrote:

ik vind die nadia echt een super dom wicht, met de ambulance weg en is het een buikgriep… nou, nou, en nu een ophef over een stom klein zetpilletje, ze n…t alls wat los en vast zit en doet moeilijk om zoiets, zwanger ja/nee… pfffffff

en amanda is echt lelijk en een domme h…r. mag lijden dat ze een kort koppie moet laten knippen…

:shock: EEEEEEASY…

@suus_je wrote:

zoooo he… jij bent lekker duidelijk… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

tja ik vind nadia dus beslist niet dom

ze maakt tv als een gek door die domme dingen te doen.

en daar gaat het toch om als je in zo’n programma zit

amanda daarentegen vind ik écht dom…

en dennis ook.

wat een looser is dat zeg…

brian vind ik een sneak, maar zoals ik al zei: stel dat ie veel eerder samen met huub had gespeeld, dan was hij veel leuker om naar te kijken.

lieke mag er voor mij ook wel uit, die ziet de lol van het spel niet in

neemt alles veel te serieus op

huub en jaap samen zijn top

als ze nou eens wat meer mochten doen…