hallo
ik houd sinds 3 dagen vocht vast in mijn handen dit doet heel erg pijn ze zijn heel erg dik maar ik kan er ook geen kracht mee zetten ik kan niet eens een boterham snijden dat doet gewoon pijn.
ze tintelen ook heel erg.
ik heb bij Charity ook veel vocht vastgehouden maar nooit pijn gehad.
iemand tips of is er gewoon niks aan te doen?
's nachts slapen met skeelerhandschoentjes aan, brandnetelthee of alcoholvrij bier (hop) drinken
brandnetel thee? en dat helpt? waar kan ik dat kopen?
ik doe er echt bijna alles voor want dit is niet meer leuk.
volgens de vk is er niks aan te doen alleen veel drinken dat ik veel plas .
:hug:
veel drinken zei mijn doktersassistente
Heb je er een misselijk gevoel, hoofdpijn of andere klachten bij?
Het is namelijk erg van belang om dit in de gaten te houden sab, want dat kan wijze dat je ene te hoge bloeddruk heb met de bekende gevolgen…
nee verder eigenlijk alleen moe en vandaag wat misselijk maar verder alles zoals normaal.
brandnetel thee drinken helpt inderdaad want dat is vochtafdrijvend…
@charity wrote:
nee verder eigenlijk alleen moe en vandaag wat misselijk maar verder alles zoals normaal.
Oke anders aan de bel trekken he!!
Bij de tuinen of natuurwinkels heb je ook vaak vochtafdrijvende thee’en en kruitvat misschien ook wel tegenwoordig…
Ow en vochtafdrijvende thee van Kneipp schijnt erg oke te zijn!
En eten van vochtafdrijvende groenten, bleekselderij en komkommers! :mrgreen:
Ik had het in mijn vorige zwangerschap ook heel erg. Brandnetelthee hielp helemaal niks, het doosje staat er nu nog (haha!). Ik had ook last van tintelingen, dit is carpaal tunnel syndroom veroorzaakt door afknelling van zenuwen door het vocht. Een polsbeschermer (idd bijv. van het skeeleren) kan daarbij hele goede diensten bewijzen! Die doe je 's nachts om, en als het goed is heb je dan overdag een heel stuk minder last. Bij mij hielp het erg goed.
Ik merk dat ik nu ook al weer meer vocht krijg, ik zie er tegenop om weer zo vol te lopen als de vorige keer. Maar je doet er niet zoveel aan. Niet te zout eten, veel drinken, af en toe met de benen omhoog gaan zitten.
En een dag na de bevalling ben je 90% kwijt, dat is ook zo gek! (Maar ook een fijn vooruitzicht )
yup hier ook iemand die net op een olifant leek toen ze 37 weken zwanger was, zo veel vocht!
hier hielp chineese vochtafdrijvend thee goed :thumbup:
En mijn man maseerde mij veel, hielp ook heel goed bij mij :thumbup:
Jeukt 't ook?
Ik had namelijk veel vocht in m’n voeten en enkels, kon geen schoenen meer aan, het jeukte en deed ook veel pijn.
Voor ik ging slapen, smeerde hub m’n enkels en voeten in met mentho10 en dat werkte wel verlichtend. Kon daardoor wel fijner slapen.
Enne, je bent 't straks in 'n mum van tijd weer kwijt. Dat is -helaas- de beste remedie: bevallen!!! (maar wacht daar nog maar heel eventjes mee ) Sterkte iig!!
ik heb het bij de eerste ook gehad en was het na de bevalling ook weer snel kwijt dat weet ik ook.
maar toen had ik niet z’n pijn ervan.
ik haal de brandnetel thee gewoon bij de appie