Wie komt er wel door bij H&M?

@Denise wrote:

trouwens hier zijn die schoenen niet nodig voor een paal :silenced: zeg maar :stuck_out_tongue:

Al heb ik mijn spaanse sloffen aan dat is al genoeg :mrgreen:




hahahhaa… :thumbup:



ik kan zulke schoenen niet aantrekken… Az loopt nu al als een jonge puppie achter mn kontje aan… :silenced: als ik DIE schoenen aantrek kan ik elke dag aan de slag… :silenced: :naughty:

Ik vind dat dus echt verschrikkelijk die schoenen.

MAar ja zo ieder zijn / haar smaak

@knollie1 wrote:

Ik vind dat dus echt verschrikkelijk die schoenen.

MAar ja zo ieder zijn / haar smaak






Ben je meer van de Wolky’s of zo? :mrgreen:





grapjuh…

Geil… :mrgreen:

:lol:



Ruud, zo’n foto heb ik dus ook gemaakt op Rodeo Drive :mrgreen: (beetje scheef, is vanuit de auto genomen, manlief vond het niet nodig om voor te stoppen :roll:):



Hahaha, ik zie dat de schoenen die ik gekocht heb een hak van 12 cm heeft



Ik kan heel goed op hoge hakken lopen maar men :shock:

@faizaa wrote:

@knollie1 wrote:
Ik vind dat dus echt verschrikkelijk die schoenen.

MAar ja zo ieder zijn / haar smaak






Ben je meer van de Wolky’s of zo? :mrgreen:





grapjuh…




:lol:

ik hou wel van hakken maar zo hoog? Nee, ik breek allebei mijn enkels :mrgreen: Knap als je er wel op kunt lopen.

@faizaa wrote:

Geil… :mrgreen:




Nee, deze zijn hot!

Yeah… Zullen wel enorm goed zitten of zo :shifty:



Bedenk me ook eigenlijk net pas dat het errug lang geleden is dat ik op hakken heb gelopen… Laat staan naaldhakken van >10 cm :think:



Kan nog leuk worden :lol:. Eerst maar eens een rondje met de buggy als houvast denk ik :mrgreen:

@Denise wrote:

@faizaa wrote:
Geil… :mrgreen:




Nee, deze zijn hot!






Mijn man zou er meteen een paal van krijgen… :liar:

@Denise wrote:

ik hou wel van hakken maar zo hoog? Nee, ik breek allebei mijn enkels :mrgreen: Knap als je er wel op kunt lopen.






Ik ook… ik leefde vroeger op hakjes… maar ben nu echt gewend aan platte hak… jammer want vind het heel erg mooi! :inlove:

@Mex wrote:

:lol:



Ruud, zo’n foto heb ik dus ook gemaakt op Rodeo Drive :mrgreen: (beetje scheef, is vanuit de auto genomen, manlief vond het niet nodig om voor te stoppen :roll:):







Wat een cultuur barbaar zeg! Wij hebben er lekker gewandeld en “gewindowshopped”. Leuke prijzen. We zagen een leuke D&G tas voor Jolly. 50% korting!! Wij naar binnen… Tassie bekeken… Hij was echt leuk! Prijs opgezocht, $ 1250,00 (en ja dat was de kortingsprijs) we hebben toch nog maar even verder geshopped. :mrgreen:



Hadden jullie een open auto? Toch geen mustang hoop ik? Mèn wat zag je die veel daar… pffffffffffff

@ruud wrote:





Wat een cultuur barbaar zeg! Wij hebben er lekker gewandeld en “gewindowshopped”. Leuke prijzen. We zagen een leuke D&G tas voor Jolly. 50% korting!! Wij naar binnen… Tassie bekeken… Hij was echt leuk! Prijs opgezocht, $ 1250,00 (en ja dat was de kortingsprijs) we hebben toch nog maar even verder geshopped. :mrgreen:



Hadden jullie een open auto? Toch geen mustang hoop ik? Mèn wat zag je die veel daar… pffffffffffff




Geen tijd, Californië in een weekje proppen valt heus nog niet mee… Hadden haast, waren onderweg om zelf een stuntvliegtuig te gaan besturen, das pas cool 8)



Natuurlijk, me :inlove: Mustang!! Ow, ik vind het gewoon een supergave auto! California in style… Beetje aanpassen aan je omgeving 8)

Zo jammer hè… wij deden op het laatst wedstrijdje proberen of je een kwartier GEEN mustang kon zien. :mrgreen:

Oke, je zag ze regelmatig, maar kon nou ook niet zeggen dat je er over struikelde of zo… Viel mij in elk geval alles mee hoor! En dan nog…



Me :inlove: Mustang!

Back on topic…



Je zag veel meer mustangs dan Choo’s ieg. :mrgreen:

Haha, dat is zeker waar! :lol:



Lolifant, heb jij nog leuke kunnen vinden?