heb jij bloemen in huis staan?
wat voor meubels heb je?
@oessie wrote:
wat voor meubels heb je?
Een allegaartje… Een bruine tweezitsbank, die binnenkort wordt vervangen door een knalrode driezitschaiselongue, een donkerbruin salontafeltje, twee iets grotere en twee iets kleinere bijzettafeltjes van licht eiken, een zilvergrijs tv kastje, dat binnenkort wordt vervangen door een licht eiken, een licht eiken zelfgemaakt bureau van 2 meter lang, een heel erg lelijke ronde grenen tafel die nodig de deur uit moet, maar pas vervangen zal worden als we verhuizen, vier zwartwitte eetkamerstoelen, een lichtbruin met donkerbruine gigantische krabpaal voor de katten, en daarmee staat onze woonkamer wel stampvol genoeg!!! :? Zal zo blij zijn als we eindelijk een mooi huisje gekocht hebben… :roll:
heb je al wat gegeten vandaag?
met wat er op?
Vouw jij je wc papier of maak je er gewoon een propje van ?
wat en je aan het doen tweet?
Heb jij een sieraad of sieraden met echte diamanten ?
heb jij spaargeld
@romata wrote:
Heb jij een sieraad of sieraden met echte diamanten ?
Ja, mijn verlovingsring en mijn trouwring, die nu nog in het doosje zit! :inlove:
ga jij nog op vakantie dit jaar
@oessie wrote:
ga jij nog op vakantie dit jaar
In juni hebben we met zijn tweetjes een lang weekend London met het werk van mijn Lief.
In augustus hebben we een lang weekend bruidssuite met zijn tweetjes.
En ergens in de herfst of zo, willen we misschien een fietsvakantie met de kindjes doen. Maar dat doen we dan op de pof, dus niets gepland.
heb jij een body warmer