Wie kent Tweet nog niet ? Stel hier je vragen..

lust jij redbull

@oessie wrote:

lust jij redbull

Ja, maar mijn buik kan er niet altijd tegen door de koolzuur en mijn PDS, dus ik drink het maar sporadisch.

Ben jij vergeetachtig ?

@romata wrote:

Ben jij vergeetachtig ?

Nee, valt mee.

Wat ga je doen vandaag ?

word jij gauw bruin

Wat ga je doen vandaag?

@romata wrote:

Wat ga je doen vandaag ?

Ohhhhhhh helemaal over mijn eigen topic heen gekeken!!! :oops:

SORRY!!!

@oessie wrote:

word jij gauw bruin

Wel sneller dan de gemiddelde Nederlander ja… :mrgreen:

Kun jij goed koken?

@Matsjo wrote:

Wat ga je doen vandaag?

KOKen :mrgreen:

Straks een afspraak bij Shurgard, want we willen daar misschien een opslagbox huren, zodat we ons huis wat leger kunnen maken voor de verkoop.

En dan moeten we vanmiddag ook nog langs de bakker om onze taarttopper te laten zien, zodat we zeker weten dat hij op de taart kan in augustus, we moeten nog wat folie halen om de bruidsgeschenken in te pakken, nog wat boodschapjes halen voor het weekend, en we kunnen vanmiddag de KidCar weer ophalen, want die had drie van de drie bandjes lek!!! :roll:

Wat eet jij vanavond?

@Matsjo wrote:

Kun jij goed koken?

Ja.

@Nati wrote:

Wat eet jij vanavond?

Pistoletjes uit de oven met kaas en ham.

Heb je al namen bedacht?

@Matsjo wrote:

Heb je al namen bedacht?

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Al meer dan twee jaar verzamelen we namen! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

:mrgreen: Hier ook hoor!

wat ga je doen vandaag

KOKen :mrgreen:

Vanmiddag nog langs de bakker om onze taarttopper te laten zien, zodat we zeker weten dat hij op de taart kan in augustus, we moeten nog wat folie halen om de bruidsgeschenken in te pakken, nog wat boodschapjes halen voor het weekend, en we kunnen vanmiddag de KidCar weer ophalen, want die had drie van de drie bandjes lek!!!

Eet jij wel eens Noodles ?