Wie is dit, (buitenlands) ???? DEEL 4

denk er een een blond permanentje bij…

OOOOH gaat een lichtje op

De zanger van Europe? Joey Tempest???

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

toevallig vroeg een kennisje op een feestje zich laatst af hoe hij eruit zou zien, zo dus! valt mij reuze mee, hoewel ik hem nog steeds een typisch neusje vind hebben!

> 24 uur…

een moeilijke denk ik

zker moeilijk, het is dat ik met google heb gevonden wie het was, maar anders had ik het nooit geweten, hoewel ik de groep waarin hij toetsenist was, natuurlijk wel kende

juist hij is een poepie ouder en de zanger stal natuurlijk de show :inlove:

dus wie is het :lol:

Ik zou het uit mezelf niet geweten hebben, maar ik kan het halen uit de eigenschappen van de foto… Daarom geef ik het antwoord niet, ms weet iemand het uit zichzelf :wink:.

@Trying wrote:

Ik zou het uit mezelf niet geweten hebben, maar ik kan het halen uit de eigenschappen van de foto… Daarom geef ik het antwoord niet, ms weet iemand het uit zichzelf :wink:.

daarom gaf ik het antwoord ook niet, ik ben zelfs nu zelfs al weer zijn naam vergeten

De voornaam weet ik nog, maar de achternaam :roll: :mrgreen:…

nou ik vind hetr wel best zoek maar een nieuwe dan kunnen we door :mrgreen:

Ray Manzarek, toetsenist van The Doors

allysa milano

Who’s the boss???

jaah, in d’r jonge jaren

> 24 uur

@Trying wrote:

> 24 uur

eigenlijk was je 20 minuten te vroeg hoor! :mrgreen:

Donald Trump

wat houd die 24 uur toch iedere keer in :think: :think: :oops: :oops: :mrgreen:

@kimmetje23 wrote:

wat houd die 24 uur toch iedere keer in :think: :think: :oops: :oops: :mrgreen:

om te voorkomen dat iemand het antwoord geeft en vervolgens een paar dagen niet meer komt en de topic in dut, hebben we (weet eigenlijk niet waar het vandaan komt, volgens mij is dat spelenderwijs gebeurd) een regel ingesteld dat als er na 24 uur nadat het antwoord goed is gekeurd, nog geen nieuwe opdracht staat, iemand anders de topic nieuw leven mag inblazen

@SeeSeeEm wrote:

@Trying wrote:
> 24 uur

eigenlijk was je 20 minuten te vroeg hoor! :mrgreen:

Donald Trump

:oops: Idd… ik zie het…

Donald Trump is :thumbup:

next???

>24 uur…