Wie is de mol 2008

Leuk-leuk-leuk! Ik ken ze ook lang niet allemaal, maar da’s soms wel veel leuker om naar te kijken, vind ik. En -eerlijk gezegd- vind ik het met BN-ers leuker dan met niet-BN-ers.

Ahhh, leuk! Ik neem aan dat we het ook kunnen volgen via uitzending gemist, en dat ik dus Expeditie Robinson nog niet hoef te missen. Morgen dus al de eerste uitzending van Die is de mol!

Leuk, ik ga weer kijken. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de BN-ers helemaal niet zo B vind :think: Maar het wordt vast erg leuk !

@Fleur1 wrote:

Ik dacht ook meteen toen ik hoorde dat Georgina Verbaan erin zat; ah, dat is vast de mol, domme doos die stiekem een hele sluwe slimme mol is. Maar aan de andere kant, dat was Milouska ook al eens, naief meisje en stiekem de mol.



Maar leuk hoor, ik heb er weer heel veel zin in!
dat was precies mijn gedahcte :mrgreen:

een vriend van me werkt momenteel mee aan de junior-versie van widm. Die hebben we dus ook nog tegoed! Ben benieuwd hoe kinderen zo’n (toch best ingewikkeld) spel spelen, en of dat voor kijkers ook leuk is (want zoals nadja de vorige keer maar weer heeft bewezen, is het spel eigenlijk alleen leuk om te volgen als mensen wel gewoon het spel spelen zoals het hoort, en niet een beetje als malloten doen waar ze zin in hebben, wel of geen geld in de pot :wall: )

Was het gisteravond iets? Ben vroeg gaan slapen ivm ziek kind en heb het niet opgenomen.

Ik heb het opgenomen, ik ga zo even kijken (mits de kinderen willen slapen)

Ik heb de voorstukjes gezien en dat vond ik niet bepaald een teaser. Ben benieuwd…

Ik vond het gisteren behoorlijk tegenvallen, echt je hebt hier volgens mij helemaal niets aan.

ik vond alleen patrick martens wel grappig overkomen, maar die Regina(???) vond ik zomaar een stil muisje

Ships, gemist dus. Kan ik het ook op uitzending gemist kijken?

http://www.tvopjepc.nl/programma/233 :thumbup:

jippie!!



wie is de mol is echt super :mrgreen: :mrgreen:

het is nu ervoor op nederland 1!!

Gaan we weer een topic openen met een poll, net als vorig seizoen??