misschien is 30 nu wel normaal voor jou?!
Ik heb nog nooit een cyclus van 28 dagen gehad.
35 was bij mij wat de klok sloeg.
Behalve na de geboorte van Kaatje… nu is een cyclus van 42 dagen heel normaal… dus nog een week langer.
En het klopt precies bij wanneer ik mijn eisprong voel hoor… die zit nu pas op 3,5/4 weken na vorige menstruatie.
Tis maar goed dat we geen kids meer in de planning hebben, want hou steeds minder kansen over per jaar :lol: (was overigens nooit een probleem die cyclus van 35 dagen hoor).
Gek he,.ik heb dus altijd…altijd 28 dgn gehad
tot t moment van de dag aan toe
& Emma heeft alles in de war gegooit haha
even smakkelijk detail…Kan een schimmelinfectie ook een menstruatie
evt tegenhouden ?..ben al behandelt…dus als t goed is is t de komende dagen snel weg…(auw)
Laten we het erop houden dat ik graag weet waar ik aan toe ben
niet dat ik een controle freak ben,dat dan weer net niet :naughty: :mrgreen:
Das geen controlefreak je wilt toch gewoon weten waar je aan toe bent? Als het is veranderd prima maar dan wel weer elke maand hetzelfde.
Voor Bregtje* en Casper was het echt superstipt 30 dagen, tussen Casper en Floris kreeg ik er 1 dag bij en werd het ineens 31 dagen. Na Floris zit ik weer stipt op de 30 dagen. Floris is dus min of meer mijn ‘resetkind’ :mrgreen: .
Maar wat betreft je vraag…nope of je moet een behoorlijk zware AB kuur hebben gehad (denk ik niet toch?) want dat gooit alles in de war in je lijf.
nee nee gewoon 1 zo’n tablet mega joekel
en 4 dgn later is alles weg…
Gek hoor je lijf soms,.idd wil ik graag een normaal ritme
dan weet je waar je aan toe bent,waneer je zeker je tas niet moet vergeten…hihih
Voordeel aan zo’n topic dan kan ik t voor mezelf nog eens terug lezen,
en rekenen :lol:
Lijkt me stug dat zo’n ‘ei’ het in de war zou schoppen. :think:
Ik zet nog wel eens kruisjes op de kalender maar ik ben te inconsequent met kalenders en agenda’s. :roll:
Je onderschrift zit vol (whoehahaha wat een reden om niet nog een x zwanger te worden :lol: ) dus daar kan het niet bij. Af en toe je eigen topic even omhoog zwiepen heb je een agenda die bijgehouden wordt. :mrgreen:
hihihih
@Rhiannon wrote:
Je onderschrift zit vol (whoehahaha wat een reden om niet nog een x zwanger te worden :lol: ) dus daar kan het niet bij.
Maar hun grote tafel nog lang niet!
@mamaMarije wrote:
@Rhiannon wrote:Je onderschrift zit vol (whoehahaha wat een reden om niet nog een x zwanger te worden :lol: ) dus daar kan het niet bij.
haha en en en…De zeetank is ipc verkocht :dance: :dance:
@mamaelise wrote:
@mamaMarije wrote:@Rhiannon wrote:Je onderschrift zit vol (whoehahaha wat een reden om niet nog een x zwanger te worden :lol: ) dus daar kan het niet bij.
haha en en en…De zeetank is ipc verkocht :dance: :dance:
Nou dan kan er een nog grotere tafel, nog meer ruimte… dus tijd dat Kok de ruimte voor tickers/ onderschriften gaat aanpassen :lol: .
Maar wauw, verkocht waarschijnlijk… wat een ruimte gaan jullie krijgen Han!
geweldig he
de mensen weten niet waar ze aan gaan beginnen :lol:
maar ben er enorm blij mee,we kunnen straks dansen in de woonkamer
waarschijnlijk weten die mensen precies waar ze aan beginnen… maar niet dat ze over een tijdje ook dat 3 meter brede monster toch wel erg groot vinden 8) .
sttt hij is slechts 190
maar die dame heeft (nog) geen 4 kids haha
Pat zijn definitieve keuze voor weg,.was de motevatie
dat de meisjes meer ruimte nodig hebben voor hun poppenwagen :inlove:
zo hylarisch Pat was vroeger een womanizer ( :oops: )
en nu heeft ie thuis zijn eigen Harem waar alles voor gedaan moet worden,(of toegelaten wordt) :lol: :inlove:
Even puzzelen en meten maar dan heb je ook ineens een mooi onderschrift :inlove:
@mamaelise wrote:
Even puzzelen en meten maar dan heb je ook ineens een mooi onderschrift :inlove:
ook hier :dance:
@mamaelise wrote:
:inlove: :thumbup: Gefeliciteerd.
Wat een mooi onderschrift, gefeliciteerd :inlove: :inlove:
Yay :inlove:
:lol: :thumbup: Gefeli! En de ruimte kunnen jullie goed gebruiken. :mrgreen:
@mamaMarije wrote:
@Rhiannon wrote:Je onderschrift zit vol (whoehahaha wat een reden om niet nog een x zwanger te worden :lol: ) dus daar kan het niet bij.
Ik wist het gewoon… die tafel moet echt groter :inlove:
Of kleinere stoelen?