Wie heeft het laatste woord? deel 8

Nee hoor! :mrgreen:

jawel :mrgreen:

bedankt voor het vast houden, maar nu vind ik dat ik weer even mag! :mrgreen:

nee jij hebt hem te vaak :mrgreen:

jij ook …

@oessie wrote:

nee jij hebt hem te vaak :mrgreen:

:shock:

ben al ruim een hele dag niet geweest!! :frowning:

:lol:

kom ik ook weer ff langswaaien

Hey Clari!!!

Hoe is het met je?? :smiley:

druk maar goed verder thanx, en met jou?

ja ook druk! vandaag 1e dag nieuwe baan, meteen gefilmd voor SBS6’ Hotel omdat ik nieuw was :lol:

Het werk is erg leuk (al heb ik nog niets gedaan, alleen rondleiding en kennis gemaakt met mensen, afdelingen en een paar werkzaamheden)!!

En kom je op televisie?

Je klinkt positief! Leuk zeg. Is het werk ook in een hotel?

ja is van NH! Neem aan dat ik op tv kom, anders hebben ze anderhalf uur lang voor niets achter me aan gelopen met een camera :lol:

Weet alleen niet wanneer het uitgezonden wordt. Ze zijn als sinds januari aan het filmen, en stoppen begin mei. De serie is vanaf afgelopen maandag tot eind mei op tv.

Ben je druk met je werk?

wat is NH :oops:

Maar je weet zelf dus niet wanneer je op t.v. komt, jammer anders kon je me ff tippen. En het is elke maandag ervoor?

Ben meer druk met van alles en nog wat…huis, huis, huishoud, en nog meer “dingetjes” :roll: dus ff niet zoveel tijd…

Jammer dat je het zo druk hebt :frowning:

Gelukkig met pasen even iets minder;)

NH is een spaanse hotelketen, o.a. Krasnapolsky (die moet je wel kennen, toch?) in Amsterdam.

Er worden 3 keer per week opnames gedaan in 3 verschillende NH hotels en dat voegen ze samen tot een uitzending. Komt elke dag om 18.30 uur op sbs.

Ik denk zelf dat ik eind april pas in de uitzending kom. Ik denk dat ik moet afwachten tot er een voorstukje voor de volgende dag komt :wink:

@Maris wrote:

NH is een spaanse hotelketen, o.a. Krasnapolsky (die moet je wel kennen, toch?) in Amsterdam.

Nee ik ken het niet, nog nooit van gehoord zelfs:oops:

2e paasdag ben ik niet druk nee, tenzij ik nog iets verzin om met Diégo te gaan doen...misschien kom ik wel kokken hier.

Oooh dan kun je me wel ff pb-en zodra je jezelf in een voorstukje ziet dat je op t.v. komt :wink:

ja is goed!! :wink:

Ik ga nu slapen, moet morgen werken! :mrgreen:

Truste alvast!!!

:-*

jij ook trusten :-* slaap lekker

slaap ze :lol:

ja was ik weer

MUERNING :dance: