hier is het nu iig droog
de zon schijnt aardig fel naar bionnen
hier gaat hij nu onder
word idd al schemerig
kids liggen al op bed, mén wat een crime-dag vandaag :sick:
zo erg joh ?
ach ja een zwaar gefrustreerde baby di emeer wil dan dat ze kan en tel daar 6 doorkomende tanden bij op en een bijna kleuter die slecht te pas is (hoesten) dat maakt je dag compleet :roll:
hey joy liep dus niet lekker deze dag beterschap zeg voor de hoest en tandjes… bleehhh kn indenken dat beide kindjes ontdaan zijn en het jou treft zo :hug:
hier een ziek meisje in bed
Bianca Bedankt :-*
marjolein jij ook beterschap.
Hier va 01.30 door kunnen slapen. Ik heb Mik afgebeld voor school vanmorgen (wennen) en Tes slaapt nu nog :shock:
zo joy die tes slaapdoos zeg
beterschap allemaal met de zieken
ik lig zelf ook plat, niet echt ziek wel pijnklachten , morgen bezoekje even zkh
Bianca :hug:
beterschap meis
Hey Jil, wist niet dat jij in B.edum woont… zag het toevallig op hyves
klopt !!!
wie ben jij dan op hyves ???
stuur maar even pb anders hihi
@ICL wrote:
Hey Jil, wist niet dat jij in B.edum woont… zag het toevallig op hyves![]()
Hee een randstedeling die B.edum kent… leukleukleuk! :mrgreen:
hahaha… ik ben geboren in Leek, opgegroeid in Groningen, vanuit Groningen verhuisd naar Winsum en uiteindelijk via Luxemburg in de Randstad terecht gekomen :lol:
hoi
@ICL wrote:
hahaha… ik ben geboren in Leek, opgegroeid in Groningen, vanuit Groningen verhuisd naar Winsum en uiteindelijk via Luxemburg in de Randstad terecht gekomen :lol:
dat is ook van uhm hot naar her zeg hihi
grrr heb ik er nog geen gezicht bij :?
@ICL wrote:
OH dan doe ik het andersom… geboren en getogen in den haag, via rijswijk naar groningen stad en nu in B.edum :mrgreen: