Wie heeft het laatste woord deel 16!!

hier brood gegeten met zoonlief :inlove:

zo bordje weer leeg ,

was heerlijk ,

ik word beetje flauw van piessen, ik wil morgen is bij houden hoevaak ik plas kan ik dat aan uroloog voorleggen ,

wat heb je dan gegeten Bianca?

Wij hadden spinazie, aardappelen en “hot” kipdrumsticks :drool:

oew klinkt ook lekker heleen ,

ik at gekookte aardappelen prei en rollade :drool:

klinkt jummieeeeeeeee

Wij hadden aardappelen, worteltjes en doperwtjes en een saucijnseworstje.

Mijn wasmachine is vanmiddag overleden :wall:

gecondoleerd joy…

:hug:

Thnx B.

Hier de hele nacht met Tes over de vloer gelopen. Kind is doodziek. Geen invaller beschikbaar om te werken. Naaste collega uit bed gebeld, en die werkt vanmorgen voor mij. Zij werkt vanmiddag al, dus nu is het hopen dat ik vanmiddag ook vrij ben anders moet ik een doodzieke Tes mee nemen naar mijn werk (KDV) en dat zou echt mijn hart breken… :cry:

Om 09.30 afspraak bij de ha.

och joy wat sneu en lastig voor je werk ook zeg,

beterschap :hug: hopelijk knapt ze snel op,

hey mesnen tjek even deze link

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4053858#4053858

jarige jan :thumbup: :dance:

Tis een virusje, uitzieken en wel goed in de gaten houden. Als ik het niet vertrouwde moest ik weer bellen (gezien Tes haar ziektegeschiedenis)

beterschap

Dank :-*

graag gedaan :-*

Ze ligt er nu met een zetpil weer in. Vanacht dus de wekker zetten voor weer een zetpil :roll:

Dank je wel :-*

ik hoop dat de nacht rustig verloopt

joy sterkte ,

ik heb wendy hier we hebben net lets dance gezien halve finale morgen de finale kijken op dvd speler

we gaan nu de frogers kijken en dan ben ik online ( half 10 ) wendy is haar nu aan klaarmaken voor bed er word niet voorgelezen, ze had de keus :inlove:

lekker op de bank samen kaarjes aan lekkers gehad kussen en dekens bij ons heeeerlijk

ik hoop ook dat we de nacht goed doorkomen. Morgenavond feestje van mijn opa en als ze nog ziek is blijf ik dus thuis…