nu ikke
ik even dan iedereen is vast eten aan het koken of nuttigen
Ik ga ook NU koken :mrgreen:
ik hb net eten op , dus ik kan hem wel even nemen hoor geen probleem
niet nodig ik neem hem wel
ik neem hem wel een keer weer.
Al zo lang geleden :mrgreen:
Het wordt je niet echt gegund Ing
Nee en wie is de schuldige
Hoe is ie trouwens? Kan je het nog een beetje volhouden meis?
Ja hoor, hou het nog wel vol. 's Nacht veel last van m’n bekken, maar overdag gaat het wel goed. Moet wel veel bewegen om het een beetje soepel te houden, maar da’s weer goed voor de lijn
kom nog als een slanke denk de zwangerschap uit :mrgreen:. Eet me af en toe echt te barsten, maar zit nog steeds ruim onder m’n start-gewicht :roll:… Hopelijk direct na de zwangerschap ongeveer 20 kilo lichter dan voor de zwangerschap en hopelijk gaat er ook nog een hoop vanaf door de BV…
Dat zijn nog een positieve gedachten :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hoop dat het waarheid word :thumbup: :thumbup:
Het ging hier ietsje anders :roll: :roll: :roll:
Heb je ook nog fysio voor de bekken? Of is die vraag erg raar :think: :think:
Enuhhhh bewegen kan je ook lekker in bed :lol: :lol: :lol: 8)
Ga niet meer naar fysio voor m’n bekken… heb daar eigenlijk niets aan :shifty: . Echt de enige manier is om flink te blijven lopen, niet te lang, niet te kort… niet te lang blijven staan, niet te lang te zitten, niet te lang te liggen (vandaar dat bewegen in bed op het moment ook wat lastiger gaat, omdat ik dus door het liggen meer klachten krijg ). Op die manier hou ik het overdag wel redelijk vol
.
Bij mij ging het de 1e zwangerschap ook heeeeeeeeeel anders hoor (was meer dan 40 kilo aangekomen :? … was wel voornl. vocht, want was het 3 weken na de bevalling allemaal weer kwijt… maar was voor die tijd ook al heel stevig :oops: )
Nu zit in nog ongeveer tussen de 6,5 en 8 kilo onder mijn startgewicht
Ik kwam toen bij Y.ara 6 kilo totaal aan en bij T,hije waren het er 28 :shock: :shock: Waarvan er zeker nog tien/twaalf ergens zijn blijven steken :wall: :wall: :wall:
ik ook even aangezien jij gaat neuzen op kok
:naughty: :naughty: Bianca :naughty: :naughty:
Mag ik ook ff?
lang genoeg zo?
:mrgreen:
ja hoor jij ook
hoor je veel he die bekkenklachten bij zwangerschap , hopelijk kon je er na die tijd weer vanaf ,
jammer dat fysio geen gaat geeft
ik was lekker later na na na na naaaaaaaaaaaaaaaaa :dance: :mrgreen:
lieverdje ben ik h’e