@oessie wrote:
ICL :hug:
Dank je Oes, maar het gaat nog wel hoor :-* … voel me niet zielig

@oessie wrote:
ICL :hug:
ja nog 10 weekjes!! :dance:
En volgens mezelf dus eigenlijk nog 6 dagen korter ook
nou kijk aan!! voor je het weet is beebje er al
hallooowtjes!
hey maris
alles goed met jullie?
jahoor, was even het gras aan het maaien, zo nog even met de trimmer de kantjes doen, en heb een appeltaart in de oven staan!! ben druk bezig dus!! nu even glas dirnken!
en hoe is het met ons lachebekkie jasmijn!!?
oeeehe lekker!!! APPELTAART! :drool: :drool: :drool: :drool:
Is ie al op? :lol:
Met Jasmijn gaat het goed!
Al maak ik me een beetje zorgen om haar rare eetpatroon…
Gisteravond 20:30 laatste voeding
Vanochtend 09:30 eerste voeding
Vanmiddag 14:00 tweede voeding
Ik voed op verzoek, maar ze komt zelf maar niet en ze slaapt continue…
Verder is ze gewoon zoals ze normaal is; lachen / eten/ slapen/ poepen… :lol:
En hoe is het met jouw meiden? Fenna zeker op bed?
hmmm ja maar isschien drinkt ze wel heel veel in een keer, geen idee hoe dat werkt bij bv :oops:
ja fenna op bed!!
maarre wat beteken cucciola of zoiets :think:
cucciola = klein/kleine/kleintje :mrgreen:
Ze drinkt wel veel in 1 keer ja, maar 13 uur achter elkaar slapen en niet eten!! :shock:
Gaf jij geen bv?
ik kopieer even wat uit discussiehoekje
Mij leek hetook niets BV te geven, toch wilde ik proberen het beste voor mijn kindjes te geven, heb me er vlakvoor dat melissa werd geboren erg in verdiept en was er klaar voor om BV te gaan geven…
Maar teon liep alles anders, melissa vocht voor haar leven op het IC en ik kolfde me suf, 2 weken gekolft zonder ook maar 1 druppel eruit te krijgen… fotos van mijn kindje zouden moeten helpen, melissa aan allemaal toeters en bellen, nee daar kreeg ik nou niet echt een productie van… mijn schoonmoeder is HA en zat me best op mijn nek om door te zetten. Mijn Hb was 3 , kreeg bloedtransfusie en kon het gewoonweg niet meer opbrengen, twee weken lang gekolft en toen zei de HA dat mijn lichaam heel erg moest vechten om mijn Hb weer omhoog te krijgen en dat tenkosten zou gaan van de BV,… teon ben ik dus gestopt met kolven,
Met Fenna was ik er dus ook helemaal niet happig op om BV te geven, maar toen mijn placenta niet kwam, en het zou kunnen helpen Fenna aan de borst te leggen heb ik dat toch gedaan… maar na de operatie was ijn HB 2.3 , ik moest weer transfusie ondergaan… ik heb zo mijn best gedaan om fenna Bv te blijven geven, maar ik werd steeds duizelig en vond het zo moeilijk, ik was zo moe!!! na de 4e dag kreeg ik candida aan mijn tepels, en zou ik weer moeten gaan kolven, het deed zo’n pijn… toen ik flauwviel toen ik bij het badje wou gaan kijken waar de kraamhulp fenna indeed m heb ik en de kraamhulp gezegd dat ik dit niet ga trekken… het leek ons beter te stoppen…
nog met de HA overlegd en ook zij zei me dat mijn lichaa weer zo aan het vechten was om mijn HB omhoog te krijgen dat het heel veel van me zou vergen…
en toch mocht ik ooit nog een keer zwanger raken ( wat niet waarschijnlij is omdat ik absoluut niet weer zoveel bloed mag verliezen, en de kans groot is dat min placenta weer vast blijft zitten) zou ik het wel weer proberen!!! maar ik ga niet tot het uiterste!!!
:hug: ik snap het.
Toen ik het geplaatst had, dacht ik eigenlijk al zo iets ja. Vanwege wat je vorige keer vertelde.
Maar dat kolven met foto’s beter zou gaan: ik geloof er ook niet in!
In Parijs had ik een hele stapel bij me, maar het werkte niet echt…
En de spray oxicoxine ook niet echt.
Gelukkig ging het thuis meteen weer goed! Ik stond op springen :lol:
haha ja dat zal wel !!!
als het ook allemaal goed gaat, lijkt me het ook super om te geven!
ja zeker weten! Ik hoop ook dat het nog lang goed blijft gaan!
Soms is het alleen wel vermoeiend, maar als je dan weer een lachje te zien krijgt, terwijl je moe bent bijv. dan maakt dat het weer helemaal goed! :inlove:
@ICL wrote:
Heb nog een hoop te doen vandaag… moet zo eerst naar de internist en dan vanmiddag nog wat andere dingen regelen (o.a. de kaartjes, proefdrukje laten maken, naar zwemles met N.y.n.ke, boodschapjes doen, cadeautjes kopen…pffffffff) Maar, voel me nu (en da’s dus niet de eerste keer) gammel, maar dat is over een uurtje wel weer wat beter… En ooooh ja… moet tussendoor ook nog m’n hond uitlaten en in beweging blijven om niet de hele dag last van m’n bekken te hebben…
@Maris wrote:
oeeehe lekker!!! APPELTAART! :drool: :drool: :drool: :drool:
Is ie al op? :lol:
Met Jasmijn gaat het goed!
Al maak ik me een beetje zorgen om haar rare eetpatroon…
Gisteravond 20:30 laatste voeding
Vanochtend 09:30 eerste voeding
Vanmiddag 14:00 tweede voeding
Ik voed op verzoek, maar ze komt zelf maar niet en ze slaapt continue…
Verder is ze gewoon zoals ze normaal is; lachen / eten/ slapen/ poepen… :lol:
En hoe is het met jouw meiden? Fenna zeker op bed?
hey kantje boord :-*
zeg het eens?
ik het woord