Wie heeft het laatste woord deel 13!!!!

ja!! maar je neemt hem maar , ik ga douchen

Geef maar hier hoor!

en ik weer

nou mag ik hem weer eens

ik nu wel weer dacht ik zo :mrgreen:

en ik weer

ik even voor ik naar de HA moet

succes bij de HA

succes

Thanks en ben alweer terug :mrgreen: .

Moet volgende week naar de dermatoloog…ivm schimmel en/of eczeem op m’n (.)(.) wat maar niet over gaat. Heb inmiddels al 2 verschillende kuurtjes gehad, maar niets helpt echt afdoende… en wil er toch echt af voordat ik ben bevallen… Pffffff… heb deze zwangerschap allemaal rare kwaaltjes die ik bij m’n eerste zwangerschap niet heb gehad…

oh lastig zeg!! heb je candida? dat heb ik ook gehad?

Geen idee of het candida is, maar denk het niet (heb ff snel gegoogled). De huisarts twijfelt heel erg of het een schimmel is of een eczeem achtig iets. Het gekke is, dat ik hier voor de zwangerschap dus nooit last van heb gehad. Maar even afwachten dus wat de dermatoloog zegt.

Had jij het alleen tijdens zwangerschap?

nou eigenlijk had ik het net na de bevalling, ja waarschijnlijk heb ik het dan wel van onder al gehad zeg maar, en toen fenna geboren werd heeft zij dat van daaruit mee genomen en op mijn tepels over gegeven… maar ging door de grond met de BV joh! zo’n pijn!!

lekker verhaal weer

Ik heb dus geen vaginale schimmel ofzo, maar echt tepels en nu dus ook onder een vingernagel :roll:

In het ziekenhuis hebben ze een spoedplekje voor me gecreeerd, omdat ik anders pas half mei ofzo op z’n vroegst terecht kon. Nadat ik de situatie had uitgelegd, was ineens een spoedplekje dus wel mogelijk. Wil er toch echt voor de bevalling af zijn :? .

ja dat kan ik me voorstellen

IK! :mrgreen:

en ik weer

C’est moi!

ik

ikkuh