wie heeft dit ook???

hallo,

ik ben vandaag 31 weken zwanger.

een paar weken geleden kreeg ik last van de heupen en de rug en de benen.

maar het word nu met de week erger.

gisteravond was de pijn zo erg in de rug,benen,heupen dat ik bijna niet kon lopen.

wie weet wat dit is? of wie heeft dit ook?

groetjes mij

ja heb ik ook

een zeurende pijn die afentoe steekt.

in mn heupen en rug vooral!

wat t is? ik denk het week worden van je botten mbt de bevalling…

Het is wel herkenbaar ja. Heupen de hele dag door, mijn knieen vooral 's nachts. Dan moet ik echt gaan verliggen. Bij mij helpt een kussen tussen mijn benen.

Ik merk ook heel erg verschil als ik gewoon een dag thuis ben geweest, of uren gelopen heb. Ik denk dat die 18 kilo extra ook niet niks is voor die knieen van me :slight_smile:

dat is idd het week worden van je bekken het maakt ruimte voor de beeb ik heb er ook last van heb het ook aangegeven bij de vk en die raad me aan om te lopen alsof je een minirokje aan hebt hihi dus recht staan geen benen over elkaar heen en met slapen een kussen tussen je benen verder kan je er niet zoveel mee ja rusten en las het heel erg word naar de fysio voor je bekken suc6

Ja hoor!! Hier ook zo eentje!!!

Errug vervelend… Maar na de bevalling meestal wel meteen weg hoor!!

@gerenkim wrote:

dat is idd het week worden van je bekken het maakt ruimte voor de beeb ik heb er ook last van heb het ook aangegeven bij de vk en die raad me aan om te lopen alsof je een minirokje aan hebt hihi dus recht staan geen benen over elkaar heen en met slapen een kussen tussen je benen verder kan je er niet zoveel mee ja rusten en las het heel erg word naar de fysio voor je bekken suc6

is dat een teken dat het kindje aan het indalen is??

omdat je zegt “het maakt ruimte voor de beed”