Hier ben ik dan eindelijk. Ik had niet eerder de mogelijkheid om te reageren, want moest direct uit het ziekenhuis werken.
Ik was netjes op tijd in het ziekenhuis. Een vriendin van me was met me meegegaan omdat vriendlief niet weg kon uit de winkel. Andere collega was vrij. Toen de wachtkamer behoorlijk vol liep te lopen werd de een na de andere opgeroepen, en ik zat er nog. Inmiddels half 10, toen zaten alleen wij er nog. Toen ben ik tóch maar 's een kamertje ingelopen, waar gelukkig mijn eigen gynaecoloog achter de pc zat. Heb ik gevraagd of ik wel op de lijst stond… Nee dus :wall: Maar, dr Cuypers heeft me wel onderzocht gelukkig, want ze vond het allemaal al vervelend genoeg en wilde me absoluut uit de onzekerheid halen. Wat is er nu aan de hand…
Nou om heel kort te zijn. Er is 1 ei (tje) van de vorige cyclus blijven zitten, deze is inmiddels 33.5 mm :shock: en blijft dus hormonen aanmaken en dáárdoor word ik niet ongesteld. In dezelfde eierstok zitten nog wel een aantal kleine eitjes, maar die krijgen geen kans om te groeien omdat die andere zo ontzettend groot is.
Wel zitten er links 3 grotere, 11 mm, 12,5 mm en 13 mm.
Ik kon kiezen uit twee opties. Óf tabletten slikken om alsnóg een bloeding op te wekken, maar dit kan nog wel een dag of 10 duren voordat dat werkt.
Óf deze eitjes om de dag met de echo gaan bekijken en zien wat die doen, en daar misschien alsnóg een IUI mee te doen mocht alles goed groeien.
Ik heb dus voor de laatste optie gekozen. Baat het niet dan schaadt het niet. En deze ronde is dan zónder verdere medicatie.
Ik heb voor zaterdagmorgen 8 uur weer een afspraak staan, en dan is wéér mijn eigen gyn aanwezig. Fijn!!
Ik ben nu wel een stuk opgeluchter. Ik weet nu dat ik niet zwanger ben, en dat er verder niets ernstigs ofzo is. Ik heb nog even fijn en rustig met haar kunnen praten, dat heeft me wel goed gedaan. Wel even emotioneel, maar het hakt er ook wel in.
Ik haal wel even mijn banner weg omdat er nu even geen touw aan vast te knopen is qua dagen. Als alles weer loopt zoals het hoort plaats ik een nieuwe.
YingYang :
Ok gelukkig is er niks ernstig aan de hand.
Hopen dat er dan misschien iets met de andere eitjes gedaan kan worden
Wat fijn dat er duidelijkheid is voor je nu!
Hopelijk gaat het verder wel allemaal lopen zoals gepland!
YY wat fijn dat je duidelijkheid hebt en geen gekke dingen :-
tijger :-
meiden even updateje van mijn kant:
@Jane_S wrote:
kom even snel verslag doen :mrgreen:
echo was goed, deze echoscopist (meneer) liet het allemaal goed zien met een geweldige uitleg, heb gewoon weer genoten :inlove:
het grappige is, ik zit binnen te wachten, blaas natuurlijk vol, en ik moest plassuuuhh :evil: dat het zeer deeed
meneer komt de hand schudden en zegt: van mij hoef je geen volle blaas dus je mag gaan plassen hoor, ik helemaal happy :mrgreen: :mrgreen: en ben als een speer gaan plassen :lol:
durfde nog niet alles uit te plassen bang dat het anders weer niet goed zou zijn, en dat was dus duidelijk te zien dat ik nog een volle blaas had :lol: , maar meneer zei dat het niet nodig was en hij het gewoon kan zien met een lege blaas :mrgreen:
helaas bleef het moeilijk ondanks mijn halfvolle (ik moest ondertussen alweer plassen, dus behoorlijk volle ) blaas, om het goed te zien, maar dat had niets met mijn blaas te maken, maar met ons lekker eigenwijs kindje die met zijn rug ervoor bleef liggen :lol: :lol:
ondanks dat heeft hij alles goed kunnen beoordelen en gaat het super goed, hij heeft lange benen, net zijn papa :inlove: maar al een behoorlijk gewicht :roll: , nu al 560 gram :shifty:
maargoed super blij met het nieuws dat er niets aan afwijkingen te vinden waren en alles er perfect uit zag :dance: :dance: :inlove:
:-*
Jane,
Mooi dat je echo goed was verlopen en een lekker eigenwijs kindje !
Wat fijn Jane, dat alles goed is! Heerlijk toch!
En je voelt je ook nog steeds goed?
@111 wrote:
Wat fijn Jane, dat alles goed is! Heerlijk toch!
En je voelt je ook nog steeds goed?
ja het is echt super! :inlove:
ja ik voel me best goed, wel veel/vaak erg moe maar werk daarentegen ook erg veel :shifty:
hoe gaat het met jou en amy? :inlove:
heb je nog nieuwe foto’s van haar? :inlove:
jane super dat alles goed is :thumbup:
en je bent al weer over de helft !! :shock:
@schaap wrote:
jane super dat alles goed is :thumbup:
ja het gaat hard he!! :shock:
zul jij wel weten, jij kunt je kindje alweer ieder moment verwachten, jeetje dat is ook hard gegaan!!
hoe voel je je?? :inlove:
@Jane_S wrote:
@schaap wrote:jane super dat alles goed is :thumbup:
zul jij wel weten, jij kunt je kindje alweer ieder moment verwachten, jeetje dat is ook hard gegaan!!
ongelooflijk he :shock:
alles gaat goed, nog geen gerommel ofzo, ben heel benieuwd naar onze kleine uk :inlove:
en jij voel je de kleine al goed :mrgreen:
@schaap wrote:
@Jane_S wrote:@schaap wrote:jane super dat alles goed is :thumbup:
ongelooflijk he :shock:
alles gaat goed, nog geen gerommel ofzo, ben heel benieuwd naar onze kleine uk :inlove:
en jij voel je de kleine al goed :mrgreen:
ja het is echt bizar hoe snel die tijd gaat.
fijn dat alles goed gaat, jammer van dat wachten
of heb je nog dingetjes die af moeten voordat beebje komt?
ik ben ook erg benieuwd naar jullie ukje :mrgreen:
weten jullie trouwens al wat het is?
ja ik voel de kleine al heel lang , zo rond 14 weken al :shock:
dus toen twijfelde ik nog, maar nu die ‘plopjes’ harder zijn weet ik zeker dat het al die tijd de beeb was :inlove:
maar het is nu echt duidelijk en af en toe is het zelfs een beetje vervelend :lol: :lol:
jij zal je kleine toch ook wel behoorlijk voelen?
of is het een rustig beebje?
Schaap! Jij gaat echt heel hard joh, je staat op knappen! :mrgreen:
Amy kwam met 38+3, dus voor jou over twee dagen… Pfff!
Jane, lekker hoor!
Enne…speciaal voor jou dan! :mrgreen:
:inlove: :inlove: :inlove: wat een schatje is amy :inlove: wat groeit ze hard zeg!! :shock:
't lijkt wel gisteren dat je beviel van haar :shock: :o
leuke foto’s! :mrgreen: :-*
Hahaha, en kun je nagaan dat ze nog altijd onder de onderlijn van het gemiddelde zit… :mrgreen:
Maar haar eerste tandje (linksboven, voor de kijkers rechts) begint door te komen en ze doet al verwoede pogingen om te gaan kruipen. Ze zit dan op haar knietjes met haar handjes onder haar schoudertjes heen en weer te hupsen, maar ze heeft nog niet begrepen dat ze zich helemaal naar voren kan duwen en haar handjes dan ietsje moet verzetten. Zo schattig om te zien! Komt vanzelf wel, maar ik vind het zo ook prima ('t gaat anders zo snel he, en dan sluit ze weer zo’n fase af - is mama nog helemaal niet aan toe, hihi).
Het zelf zitten gaat wel al heel goed, alleen kan ze zelf nog niet overeind komen. Ze doet dus echt haar best om zo lang mogelijk te blijven zitten en niet te gaan liggen, mutsje. :roll:
Ach Jane, je gaat het straks allemaal zelf meemaken meid! Voor je 't weet is jóuw uk 7 maanden! Maar eerst onze Schaap…spannend hoor! Ga dit topic maar weer dagelijks lezen voor de updates! :mrgreen:
Ooooh die haaap! foto is echt super! :mrgreen:
Ooooh wat een droppie!!! :inlove:
Ik heb vanmorgen de 3e IUI gehad De groei van de eitjes aan de linkerkant was prima en vanmorgen het zaad óók weer. 14 miljoen toppertjes. Dus Op vakantie mogen we gaan testen, dus misschien komen we wel met zijn drietjes terug :lol:
jane ik heb een rustig kindje, savonds dan
golft m
n buik, maar overdag voel ik vrij weinig :inlove:
we weten wat we krijgen, maar alleen wij weten het jullie moeten ff wachten nog :lol:
voor de rest is alles klaar, dus wat mij btreft mag het komen :mrgreen:
111 wat een scheet is Amy zeg :inlove:
wat worden ze snel groot …zucht…
yy ik ga weer heel hard voor je duimen
3 maal is scheepsrecht
en fijne vakantie !!
Hihi Bat_kol, en dan is dit alleen nog maar bij yoghurt… Je zou 'r bekkie eens moeten zien bij haar fruithapje. Daar kun je niet tegen lepelen hoor :mrgreen:.
Bij de groentenprut 's avonds gaat het wat langzamer, maar wel met meer geluid (als ze 't lekker vindt (bijna alles dus) hoor je MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM tijdens het kauwen :inlove:) :mrgreen: .
YY, ik ga ook weer hard duimen voor je!
Schaap, jij maakt het spannend voor ons hoor! Ik ben heel benieuwd!
Zet hem nog even op en laat het rustig over je heen komen. Afwachten nu maar he?! Hoop voor je dat je niet heel lang meer hoeft te wachten!
Meiden, wat ben ik hier al lang niet meer geweest :shock: Ik wil Schaap in ieder geval alvast veel succes wensen met de dingen die komen gaan :mrgreen: Voor mij voelt het alweer zo lang geleden en toch ook weer niet… :think:
Amy is een schatje!! Leuk om te zien dat ze steeds meer een eigen koppie krijgen (vind ik), steeds meer gezichtsuitdrukking.
thanks meiden, hopelijk duurt het niet lang meer :mrgreen: