Oh tijgetje erg vervelend zeg.
Hopelijk word je snel weer beter.
en we zouden om 14.00 gebeld worden, helaas om 15.00 nog niets gehoord, dus er weer achteraan gebeld
nu kunnen we morgen middag weer bellen
en dan zal je net zien dat ze nog geen datum hebben
we blijven wachten, ik heb engelengeduld :mrgreen:
Sophie :hug:
Vind het niet normaal dat ze jullie zo lang laten wachten, is toch niet zo moeilijk om even iemand telefonisch te woord te staan en een datum door te geven ?? :hug:
jeetje sophie, wat een rare gang van zaken, belachelijk dat ze julllie zo lang laten wachten :hug:
ik vind het tijd voor actie voor jullie 8)
Sophie weet je inmiddels al wat meer ??
nope nog niks :roll:
aaaa Sophie :hug:
Nu moeten jullie het weekend ook nog wachten.
Vind het niet normaal hoor hoe ze jullie behandelen … :hug:
ja hoor op de valreep gisteren om een uur of vijf :lol: :lol: :lol:
7 maart is de datum :lol: :lol: :lol:
en dat is al bijna :mrgreen: :mrgreen:
sophie gaan ze dan jou hub opereren voor zaadjes zeg maar…
jullie hebben wel engelengeduld hoor, ik hoop zo dat het lukt voor jullie :-* :-*
Sophie eindelijk een datum !! :lol:
Hier weer even een 2 buikfoto’s van mij. ( 1 met shirt , 1 zonder shirt) Vandaag gemaakt met 23 weken en 4 dagen …
Sophie, eindelijk een datum bekend…! :lol: Is het normaal dat het zo ver weg is?
Tijgetje, buik begint al mooi te groeien hoor… :mrgreen:
wauw mooi buikie :inlove: , ik ben benieuwd naar de inhoud
yvonne ja de wachtlijst voor TESE is ongeveer 3 maanden
tijgertje mooi buikje hoor :thumbup:
Dank je wel dames !
@ Schaap : ik ben ook benieuwd naar de inhoud
Sophie, begin maart is al bijna joh! Wat fijn dat je nu eindelijk een datum hebt en dan ook nog eentje die relatief dichtbij is! SUPER! Komend jaar wordt vast jouw jaar!
Tijger, mooie buik meid! En 24 weken alweer! :thumbup:
Gaat nu best hard ( al zeg ik het zelf )…
Met 30 weken krijgen we nog een echo om te kijken of de placenta aan de voorkant en laag ligt ( dat was het geval bij de 20 weken echo )
Tijgertje, het is je allemaal van harte gegund. Heb je al een datum voor de volgende echo?
Nee er is nog geen datum geprikt, er is alleen mede gedeeld dat het met 30 weken gaat gebeuren. 13 januari heb ik weer gesprek met de vk, dus dan zal er ook wel een afspraak gemaakt worden.
Heb vandaag de sneeuw getroseerd en ben gordijnen voor de kinderkamer wezen bestellen. Hele leuke van Winnie the Pooh. Duurt alleen 5 weken omdat de feestdagen er tussen zitten…