hihi nee hoor niet zo zeer een douchetypje, eerder een waterrat :inlove: :mrgreen:
de eerste keer in bad( en de keren erna) gaf hij ook geen kik, hij kan daar zooooo van genieten :inlove: echt lekker :inlove:
ja dat stikken vond ik niets
bah! vind zowiezo sneu dat hij zich niet helemaal lekker voelt, arm ventje :hug:
hihi nee kindjes moeten lekker taart eten op hun verjaardag hoor, dat ‘stukkie’ mag dan wel :mrgreen: dus lekker dat ze daar zo van heeft kunnen genieten en op tijd beter was :thumbup:
Hihi, heerlijk he?! Opgeven voor babyzwemmen dan! Hier ook een groot succes. Zodra ze haar zwempakje ziet is ze niet meer te houden! :thumbup:
Beterschap voor de kleine man! Alweer bijna een maand oud! Gaat snel he?!
oh zeker :inlove: ik kan niet wachten :inlove:
ik vind alleen dat ze nergens een echt leuk zwembroekje hebben (voor meiden toch makkelijker vind ik :doh: ) :oops:
leuk dat je dat met amy ook doet en wat fijn dat ze er duidelijk ook veel plezier in heeft :inlove:
ja wat gaat het snel zeg!! :shock:
111 wat een prachtige foto van je meisje!!
gefeliciteerd nog he :-*
Dank je Sophie!
Hoe is het met jou? Nog nieuwe ontwikkelingen of is het nog steeds alleen maar afwachten…? :hug:
Meiden,
Ik ben weer thuis , maar heb nog niet terug gelezen.
vanavond zal ik even mijn verhaal plaatsen, maar heb in het ziekenhuis gelegen…
tijgertje :shock: ben benieuwd naar je verhaal
111 mijn hubbie kan vandaag bellen naar het zkh omdat we nog niks hebben gehoord
Hoi dames, excuus voor de late reactie… Jeetje… wel even bijlezen zeg…!! :shock: :shock:
111, nog van harte gefeliciteerd met je mooie dochter! Amy is echt een mooi meisje!! :inlove:
Jane, wat sneu dat jouw zoontje zo ziek is… :hug: Ik weet niet hoe het voelt, maar kan mij absoluut voorstellen dat het beangstigend moet zijn zo je zoontje zo extreem verkouden te zien…
Tijgertje, wat is er aan de hand?? :shock: :shock: Hoe komt het dat je in het ziekenhuis hebt gelegen? Alleen een check hoop ik?!!
Hoi Sophie, hoe is het met jou? Al meer nieuws over zwanger worden??
Anderen nog nieuwtjes? Schaap, heb jij nog iets nieuws te melden??
Jeetje Sophie, moet je er nu ook nog zelf achteraan? Tssskkk… :silenced:
Blijf voor je hopen meid, dat er nu eens schot in de zaak gaat komen met een superpositief resultaat! Heb het al zo vaak gezegd, maar ik gun het je zo ontzettend erg!
Tijger, oh oh…klinkt niet best meid! Gelukkig ben je weer thuis, ben ook wel heel benieuwd naar je verhaal. Eerst bijkomen nu hoor meid!
111 haha leuke foto :inlove: , zo schattig :mrgreen:
leuk he mn avator, ik heb een hele reeks :inlove:<br /> <br /> <strong>jane</strong> wat zielig voor je ventje dat hij ziek is :hug:<br /> even over dat slapen, dat had ik ook met Wesley, na een paar weken was het weer over, dus lekker bij je houden en genieten zolang als je thuis bent :inlove:<br /> <br /> <strong>sophie</strong> balen dat jullie nog steeds niks gehoord hebben zeg!<br /> <br /> <strong>tijgertje</strong> toch niets ernstigs hoop ik :o<br /> <br /> <strong>yvonne</strong> geen nieuwtjes van mijn kant :lol: , alleen mega verkouden, wat niet over wil gaan :roll:<br /> Wesley groeit hard, ik vind het zo snel gaan, volgende week alweer 5 mnd oud :shock:<br /> <br /> hier nog een paar foto
s in kerstsfeer :inlove: :mrgreen:
Tijger :shock: in het ziekenhuis gelegen? je laat me schrikken, alles goed (nu)? ben erg benieuwd naar je verhaal :-
sophie jullie moeten zelf erachteraan gaan? :evil:
niet te geloven :snooty:
hoe staat het er nu voor? 't duurt allemaal zoooo lang :silenced: :hug: :-
He yvonne hoe is het met jou?
schaap, oh het hoort er dus bij dat slapen :inlove:
ik moet zeggen dat ik het ook totaaaal niet erg vind, het is alleen soms wat onhandig, je kunt zo weinig doen dan he :mrgreen:
maargoed misschien zorgt ie ervoor dat mama niet te hard door het huis gaat rennen
want hij is echt een lieverd, ook vanacht heeft ie weer in zijn eigen bedje geslapen, iedere keer zo’n 3 a 3,5 uur achter elkaar :inlove: dus mama heeft wat bijgeslapen :dance: merk dat hij niet meer zo ziekjes is, hij ligt nu ook heel eventjes in zijn bedje te slapen
jeetje wat gaat dat hard alweer 5 maanden :shock:
oh en wat een lieve fotooos :inlove: :inlove:
ben trouwens vandaag voor het eerst naar het cb geweest met Timmetje. 't is ook echt een bikkeltje :inlove:
maar ik vind hem wel erg veel aangekomen :oops: hij is nu alweer 4590 gram :shock: , dat is meer dan een kilo in 4 weken :shock: hij heeft een bolle toet en vind hem zwaar, maar niet dik uitzien
mama geeft slagroom :oops:
maarja alles goed, en meneer moest zich ook even uitsloven door zodra die op zijn buik lag even goed zijn hoofdje op te tillen :mrgreen: :inlove:
schapie wat een prachtige foto´s van je ventje :inlove:
jane fijn dat mama wat kan slapen hihihi en je mag wel trots zijn op hem mooi gegroeid en zijn hoofdje goed opgetild :thumbup:
hier aan het wachten op het telefoontje, we zouden voor vijven worden terug gebeld…ons geduld wordt ECHT op de proef gesteld!!
nou ja het is maar een datum :roll:
Nou Sophie, ik vind het schandalig…echt…! :silenced:
Maar hebben ze je nu uiteindelijk nog gebeld, en heb je eindelijk een datum gekregen?
Jane, da’s flink ja…maar lekker toch!?! Hij zal 't wel nodig hebben joh. Niet druk om maken hoor, de ene keer komen ze wat aan in gewicht en de andere maand groeien ze juist in de lengte. Tenminste, dat was hier zo. Vrees alleen dat Amy afgelopen weken enorm is afgevallen doordat ze zo ziek is geweest. Maar gelukkig gaat het vandaag een stuk beter. Haar broodjes 's ochtends en 's middags at ze weer heerlijk en bij het avondeten lustte ze nog wel een tweede portie. Lekker ding… :inlove:
nee natuurlijk geen telefoontje :wall: :wall:
:evil: :evil: :evil: :evil: :silenced:
…ongelooflijk…
Lieve Sophie, ik vind je zo ontzettend sterk! Na alles wat jullie al op je pad hebben gehad en nu weer deze tegenslagen…meid meid, ik geef het je te doen. Maar nooit zie ik je klagen, je houdt altijd maar iets positiefs voor ogen! Ik heb enorme bewondering voor je! :-*
Hier ben ik dan eindelijk met een verkorte versie van het verhaal. De lange versie kan je van de week vinden op de website van ons humpie.
Donderdagmiddag kreeg in veel pijn in mijn rechterzij richting mijn rug. ’s Nachts was de pijn bijna helemaal niet meer te houden, werd misselijk en benauwd. Vrijdagochtend om 8.00 uur gelijk gebeld en een afspraak gemaakt bij de huisarts. Deze heeft mijn urine getest en zei dat het een urineweginfectie was en dat ik een kuur mee naar huis kreeg. Om half 11 belde hij weer op dat ik toch maar naar het ziekenhuis moest ( voor 1 nachtje). Gelijk Raim gebeld en die heeft me naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd gelijk bloed geprikt, urine afgenomen en echo’s gemaakt. Daarna werd ik naar zaal gebracht en infuus aangelegd. Vrijdag, zaterdag en zondag werd er 3x per dag bloed afgenomen en getemperatuurd. Ik zou eigenlijk maandag naar huis mogen, maar toen moest ik blijven tot woensdag. Uiteindelijk mocht ik dinsdagavond weer naar huis omdat de koorts die ik inmiddels had gekregen niet meer omhoog ging. Na alle bloed en urinetesten blijkt het een nierbekonsteking te zijn. Nu moet ik tot 24 december antibioticatabletten ( 3x per dag 1 ) nemen. Zodra ik weer koorts krijg, word ik gelijk weer opgenomen…. Met ons humpie gaat alles goed en die ondervind hier ( tot nu toe ) geen hinder van ….
Heb nu alleen twee hele dikke voeten gevuld met vocht en ben heel moe…
tijgertje wat een schrikken was dat
rustig aan meis :-
111 je bent een schat dank voor deze lieve woorden :-
@111 wrote:
:evil: :evil: :evil: :evil: :silenced:
…ongelooflijk…
Lieve Sophie, ik vind je zo ontzettend sterk! Na alles wat jullie al op je pad hebben gehad en nu weer deze tegenslagen…meid meid, ik geef het je te doen. Maar nooit zie ik je klagen, je houdt altijd maar iets positiefs voor ogen! Ik heb enorme bewondering voor je! :-*
Dat vind ik nou ook…!! :hug:
Teigertje, ik vind het raar dat je meteen opgenomen moet worden… als je 't mij vraagt was er meer aan de hand dan dat ze jullie verteld hebben…, dat gebeurt wel eens vaker. Soms bij flink doorvragen bij de juiste personen krijg je ineens te horen dat er bijv. kans was op…?? en daarom jou preventief hebben opgenomen om dat voor te zijn… :snooty: Rust nu maar goed uit, wij hopen dat het snel beter met je gaat. :hug:
He Sophie verdorie, zo ga je toch niet met mensen om :hug: :hug: :hug: :hug:
Binnenkort die knuffel maar even in het echt geven :-*
dank je lieverd
ja en nog steeds niks gehoord en niet gebeld
dus gaan we er maar weer zelf achteraan
blijkbaar is dit de gang van zaken, ik weet het anders ook niet :roll: