Hele dikke knuffel voor Wesley :hug: :hug: :hug:
Wat zielig voor dat kleine mannetje.
Ja het is nu redelijk uitgepraat …
Denk dat manlief het ook gewoon even niet meer zitten, mijn zwangerschap met hormonen, druk op het werk, kamertje waar toch nog gesloopt moet gaan worden …
@ Yvonne:
Als het kamertje klaar is, komen de foto’s ook nog. Maar was al blij dat we nu eindelijk een kamertje hebben gevonden, dus dat moest ik even showen
@tijgetje inderdaad niet leuk om zo het jaar in te gaan.
Zelf werd ik toch nog ongi na 42 dagen cyclus dus ik baal enorm. Ook zo ie zo omdat er niet echt een regelmaat in zit,
@Loon, dat is inderdaad lastig. Ook bij mij weet ik het niet meer. Tot nu toe zit er geen regelmaat in… :evil:
hopelijk is dit ontpillen meiden en komt jullie cyclus gauw op een mooie regelmaat
Zo’n onregelmatige cyclus kan inderdaad aan het ontpillen liggen.
Hoop dat ie snel regelmatig is en dat het raak mag zijn voor jullie
Schaap, hoe’st met je ventje?
@111 wrote:
Schaap, hoe’st met je ventje?
gelukkig goed, hij heeft een paar dagen veel pijn gehad, maar nu werkt de AB gelukkig al een paar dagen, het was zo zielig om hem zo te horen huilen
4 febr gaan ze een echo maken van z
n blaas, nieren en urinewegen, dan kijken ze of er geen schade is en of hij misschien een afwijking heeft, dus hopen dat het allemaal goed is<br /> <br /> en hoe is het met jou en je meissie, ze wordt groot<br /> <br /> hier wat foto
s van vandaag :inlove:http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=96681
hoe is het met de rest hier??
schapie mooi ventje hoor :inlove: :inlove:
dank je, hij wordt echt groot nu, het gaat zo snel zucht
hoest met jou, hou je het wachten nog vol :-*
ja hoor best nog maar 8 weken en 5 dagen
ennuh ja gaat zo snel kan me nog herinneren dat je een positieve test had :mrgreen:
Schaap :inlove: Wat een heerlijk ventje en een mooie blauwe ogen !
Hij word inderdaad snel groot …
gaaf he en die ogen heeft ie niet van mij, ik heb bruine ogen 8)
hoest met jou? groeit je buikie goed?
sophie ik moet vaak aan die tijd terug denken, zo apart dat dat allemaal alweer een jaar geleden is…
spannend hoor, ik hoop dat die 8wk en 5 dg gauw voorbij zijn voor jou :-*
en dan ga ik heeeeel hard voor je duimen
Ik voel me op zich goed, buikje groeit goed. Ik zal van de week even een nieuwe buikfoto plaatsen. Staat nu nog op de camera. Voel de kleine wel iets minder bewegen, maar ben ook vanaf zondag aan de diarree :oops: Heb al van alles geprobeerd, maar tot nu toe helpt het nog niet echt. Heb er al een topic over geopend ( staat in het topic ziekenboeg )
als je de kleine minder voelt en je vertrouwd het niet moet je aan de bel trekken hoor, dat vind de vk echt niet erg, liever een keer voor niets dan te laat…
enne beterschap :hug:
Hoi Schaap, jouw ventje kan lekker fleurten met de camera zo te zien… :mrgreen: Dat belooft wat voor de meisjes als hij wat ouder is…hahahahahaha… 8)
Hier al een week niet echt fit.
Fit is misschien niet helemaal het juiste woord. Maar echt lekker voel ik me niet. Niet dat ik moet overgeven ofzo, maar gewoon blugh.
We hebben natuurlijk drukke dagen achter de rug in onze winkel. Veel gestaan en gelopen. Ik dacht dat ik er wel redelijk voor weg was gekomen maar sinds maandag … bahbah.
Mijn buik voelt aan alsof ik érg intensief buikspieroefeningen heb gedaan. Nu heb ik gelezen dat rond deze week de banden weer worden opgerekt, en dat zal ik dan wel voelen. Schijnt maar een weekje te zijn, dus hopelijk is het snel over. Ben al de hele week niet aan het werk, dus das dan wel weer lekker. Beetje hier thuis omrommelen, alles op mijn gemakje.
En heb het idee dat ik nu eindelijk flink begin te groeien. Tja, zal ook wel moeten als je weet dat zo’n kleintje toch rond de 3500 gram zal wegen bij de geboorte en nu nog maar 900 gram is… :shock: Er staat me nog wat te wachten.
En ik slaap nú al zo slecht… :?
thanks meiden, ik moet idd straks de meiden bij de deur wegslaan :lol:
yy hopelijk voel je gauw weer wat fitter, misschien beetje rustig aan doen en goed naar je lichaam luisteren :hug:
Sophie, het gaat nu snel dichterbij komen he! Spannend voor je meid!
Schaap, wat een heerlijk mannetje heb jij! Wat leuk dat haar zo! Hij heeft al meer dan Amy bovenop, want dat lukt niet hoor. Alleen lijkt het nu aan de zijkanten wat te groeien, 't haar komt nu “al” óp haar oortjes.
Verder is Amy aan de wandel, weet niet meer of ik dat hier al had gepost, maar ze loopt dus. Volledig los. Gek ding. 't Is ook niet echt een gezicht, zo’n kabouter en ik moet er nog erg aan wennen als ik haar naar me toe zie komen in mn ooghoeken. Maar erg leuk ook weer hoor!
We zijn gisteravond begonnen met het slapen zonder speen…gaat wonderbaarlijk goed. Even 10 minuutjes gehuild, toen nog even lekker in haar bedje gespeeld met knuffels en zo in slaap gevallen. Nu is ze ook volop aan de babbel in bed, denk dat ze aan 't vertellen is hoe haar zwemles van zojuist was :inlove:. Wederom weggelegd zonder speen, ze zocht hem wel even maar 't was al snel goed. En binnenkort stoppen we met de laatste fles. En dan is het echt adieu babytijdperk geloof ik… :?
Heeeeeej meiden.
Een tijdje geleden heb ik Sophie nog gesproken en beloofd dat ik hier langs zou komen als het zover was.
Niet iedereen die hier nu schrijft kent me nog, maar ik zie nog zeker een aantal bekenden!!
Nou meiden, het is dus zover, afgelopen dinsdag 4 januari is ons tweede dochtertje geboren!!
De hele bevalling was identiek aan mijn eerste, vond het wederom erg heftig, maar alles is goed gegaan uiteindelijk en we hebben een wolk van een baby erbij!! Wat een weelde!
Ze had net als haar zus in het vruchtwater gepoept en had de navelstreng goed vast om haar nekje, maar dat was het dan ook!
Mochten na 24 uur observatie naar huis uit het zkh, dit vanwege de infectie de haar grote zus had gehad na de geboorte.
Jemig meiden, wat vliegt de tijd, dat kleine babietje van toen is alweer grote zus… Pff daar zijn ze weer de kraamtranen… :? Vreselijk!!
Verder lees ik dat het voor Sophie ook heel spannend wordt en er eindelijk weer een datum is! Wat ben ik blij voor je meisje, er moet toch een keertje na al die jaren babygeluk voor jullie zijn. Jullie hebben er al zoveel voor moeten doorstaan en jullie geduld is zo onmenselijk op de proef gesteld… Wat heb ik een respect voor jullie en er is echt niemand die ik het meer gun dan jullie!!! Hopelijk dit jaar ook heel goed nieuws bij jullie!!!
Uiteraard voor iedereen een geweldig 2011, en dat het maar een babyrijk en zwanger jaar mag worden!
Liefs loesje101
he loesje wat fantastisch een tweede meisje
gefeliciteerd met jullie tweede dochter
wel jammer van de start, maar gelukkig goed afgelopen nu lekker genieten van je gezinnetje…hoe reageert p.uck op haar zusje??
enne bedankt meis je bent lief :-*