kom je wel ff showen als je kamertje klaar is :inlove:
en ik wil jullie vast een fijne kerst wensen :mrgreen:
Wat een leuk ventje! Erg leuk die foto’s. :mrgreen: :mrgreen:
Tijger, wat vervelend om met 30 weken nog eens te moeten kijken :liar: naar je beeb. Al zie je dan een stuk minder hoor, 't kindje is dan al behoorlijk groot. Was bij mij ook zo, zelfde verhaal met een laagliggende placenta.
Schaap, wat een lekker ventje is het toch! :inlove:
Van mij natuurlijk ook iedereen fijne dagen alvast.
Geen Kerstfoto of foto van Amy in de sneeuw, want ze is ontzettend verkouden zodat ik haar liever even binnen houd. Maar wél een foto met een schouwspel wat ik hier minstens 10x per dag zie, ook als er geen sneeuw ligt. En nog eentje waar ze haar sokjes weer zo nodig uit moet trekken, en eentje tussen onze banken door genomen omdat ze los aan 't stappen was. Helaas had miepje het natuurlijk door dat er een foto werd gemaakt en steunde ze net even aan de bank met haar handje.
Maar 't lopen is een feit, ze kan al een stuk of 10 a 11 stappen helemaal alleen! :thumbup:
aaaahhh… :inlove: :inlove: :inlove:
wauw wat een mooie meid! :inlove: :inlove:
goed hoor het lopen
@ 111:
Amy die al een paar stappen los kan lopen :dance: :thumbup:
Die foto dat ze samen met de hond naar buiten kijkt :inlove:
@ Schaap:
Als het kamertje is ingericht kom ik hem showen.
Tweede kerstdag gaan we weer kijken voor een kamertje ( we zijn er nog steeds niet uit wat we willen en wat past in dat kleine hok )
Mooie kaart met een heel mooi mannetje :inlove:
Tijger, lachen he? Ze zijn gewoon even groot! :mrgreen:
Nog een paar, omdat jullie het zo leuk vinden!
liefffff :inlove: :inlove:
111 wat een prachtige foto’s zeg en wat goed van haar eerste stapjes :lol:
schapie prachtig ventje :inlove:
Wel een lekker wijs koppie zo hoor… :inlove:
Hierbij plaatjes van het kamertje dat we hebben besteld. Wij hebben alleen de witte variant besteld. Word geleverd in week 5 .
Plaatjes zijn niet heel duidelijk / scherp …
mooi :thumbup:
tijgertje mooi
meiden een fijne jaarwisseling gewenst allemaal
en alvast voor iedereen een spetterend 2011
Voor alle meiden alvast een hele fijne jaarwisseling !!
Kijk uit met het vuurwerk en dat 2011 maar ons jaar mag worden !!!
Tijgertje, lijkt mij erg mooi, maar we willen de meubels natuurlijk in de kamer zien staan… :inlove: :inlove:
Iedereen een heel goed uiteinde gewenst en een gelukkig en vruchtbaar 2011! :: :: :**: Moge al onze wensen uitkomen…!! :inlove: :inlove:
Fijne jaarwisseling en alvast een heel gelukkig, gezond en speciaal voor Sophie - een heel positief 2011! :-*
Ben ik weer :
Iemand misschien nog interesse in zwangerschaptesten ?
Ik heb nog 5 smalle stripjes liggen van Matcare, maar heb ze niet meer nodig. Ze zijn te gebruiken tot 05-2011. Ik hoef er niks voor te hebben …
Ik ga ze zo ook in mijn shopje zetten …
zijn inmiddels al gereserveerd
allemaal de beste wensen en dat het een vruchtbaar 2011 mag worden, met heel veel mooie wondertjes die komen gaan :inlove:
heeft iedereen het leuk gehad??
Ook vanaf deze kant van het land wil ik even de beste wensen voor het 2011 het topic in strooien. Dat het maar een mooi jaar mag worden !!
Hier is het zeer rustig verlopen, eigenlijk saai en emotioneel, had ruzie met vriendlief, dus die ging gezellig op zijn bed liggen. Onze laatste oud en nieuw met zijn tweetjes …
ach jee tijgertje, dat is niet zo leuk om het nieuwe jaar te beginnen, hebben jullie het nou wel goed gemaakt :hug:
hier was het wel redelijk gezellig, maar Wesley is ziek (urinewegontsteking), dus ik was er af en toe niet met m`n hooft erbij