Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

Ohh meiden, wat balen zeg! Jammer hoor :frowning: Maar idd wel mooie cyclus 111!

Dan is het nog wachten op debbert en mij…maar ik ga me denk ik bij de ongi meiden aansluiten. Had al totaal niet het gevoel dat het raak zou kunnen zijn en heb sinds vandaag af en aan een soort krampen. Verwacht het dus ieder moment…

Haha ik ben al helemaal plannen aan het maken voor “ons” huis! Maarja. Eerst maar kijken en dan bieden…ENG

Ik heb volgende week mijn NOD, ik heb het gevoel dat het raak kan zijn. Maar mijn gevoel laat me vaak in de steek hahaha.

Dames op de wachtbank voor de komende dag, SUCCES!!!

Ik baal iedere keer nog steeds dat ik een cyclus heb van 54 dagen… zo lang… maar ja, je doet er niets aan. Regje en Dragon zijn ook zwanger geworden, dus ik hou hoop.

debbert en Lily2006, ik duim voor jullie dat 't bij jullie wel raak is :thumbup: :thumbdown:

nou mijn ongi stelt weer niet veel voor, vorige maand ook niet. toen was 't de 1e keer na verwijderen van mirena. en nu had ik gister ochtend heel even wat krampen maar daarna niet meer. en het bloedverlies is ook de moeite niet. toch nog aan het “ontpillen” maar dan van mirena?

Voor de mirena had ik altijd ontzettend heftige menstruaties, beroerd heftig bloedverlies en ontzettende buikkrampen.

maar 1 plus puntje 't is wel regelmatig, eerst 30dgn en nu 28dgn.

dus volgens mij moet ik eerst weer een normale menses hebben voor het raak kan zijn (?)

liefs.

nee hoor hoeft niet het enige dat je moet hebben is een ei :wink:

En toen ik de pil nog gebruikte liep is echt krom van de krampen en hevig bloedverlies.

Toen ik stopte met de pil was ik altijd maar net aan 1 a 2 dgn ongi met echt heel weinig bloedverlies en ik voelde ook helemaal niets meer er van.

Dit hoor je echt heel vaak, dus hoeft niet meer van het ontpillen te zijn hoor :slight_smile:

Dit voor de rede waarom ik absoluut nooit meer aan de pil is wat dan ook wil… :slight_smile:

Vliegje, nu maar hopen dat je gevoel klopt!!! succes.

Vliegje, ik hoop zo dat je gelijk hebt!! :pray:

@111 en zwangerworden, jammer zeg dat jullie weer ongi zijn geworden, wel idd een lekkere korte cyclus

@Vliegje, zolang je een ei hebt dan is het mogelijk alleen je het minder kansen en je moet zo lang wachten :frowning:

Mijn menstruatie was ook veel minder nadat ik stopte met de nuvaring. VOor ik hiermee begon liep ik bijna leeg voor me gevoel. Met veel hevige krampen.

@111 en zwangerworden, jammer dat jullie ongi zijn geworden VOlgende ronde beter zullen we maar zeggen.

Hier veel krampen in mijn buik, dus ik verwacht elke dag dat de ongi doorzet maar tot nu toe nog helemaal niks.

Groetjes

van Holland, je weet maar nooit!Is het niet tijd voor je ei nu??

ik weet het niet vliegje

Voor de liefhebbers :slight_smile: die zin hebben om te zwijmelen :slight_smile:

gister de 2e shoot gehad voor een kledingwinkel en wat had ik een heerlijke kindjes voor de lens!

Die smoeltjes zijn toch om op te vreten?? :slight_smile: :inlove:

@vanholland wrote:

ik weet het niet vliegje

Zo te zien aan je banner zou het kunnen. Spannend!

gister hadden we een feest en er vroegen 3 mensen of wij eigenlijk kinderen willen. Wat is het dan moeilijk je mond te houden dat we al gestopt zijn…

Wah, wat schattig Vliegje :smiley:

Haha vliegje, inderdaad moeilijk!

Hier lijkt het of komt mijn ei eraan. de afscheiding begint te veranderen.

Ik ben aan het tempen, ben benieuwd!

In ieder geval ‘braaf’ en welwillend :mrgreen: aan het klussen om de dag, dus daar zal het hem niet aan liggen…

Hoe is het met de rest van de dames?

Mijn temp is weer raar aan het doen…

Na mijn ei 37,03, toen 37,08 en vandaag 37,06… daalt ie nu weer??

Want dat zou geen goed teken zijn.

Hier weer druk druk, ben aan het werk thuis (foto’s) en probeer vanmiddag klaar te zijn om even lekker met de honden naar het bos te gaan.

Succes met je ei Myrthe!

wat een scheetjes vliegje, lijkt me hartstikke leuk om te doen met die kids!!

myrthe, hoop dat je gelijk hebt wat betreft je ei. succes.

vanholland, hoe is het met je krampen? hoop voor je dat je ongi niet komt

@zwangerworden, de krampen zijn nu weg dus ik denk dat vliegje gelijk had en dat het mijn ei was.

Laatste dan :slight_smile:

Voor de liefhebbers, nog een paar :slight_smile:

Zijn ze niet om op te eten??? :slight_smile:

Van Holland, hoop het voor je! Toch wel goed geklust he :slight_smile:

niet echt geklust. Ben al een aantal dagen niet zo lekker heel verkouden en ik lig op tijd op bed. Dus klussen komt er niet zo veel van

Van Holland, ja, dan denk je daar even niet aan!

Vliegje, weer een mooie serie hoor! Petje af!

Hier zijn net vrienden vertrokken; mijn vriendin heeft ook MS en een kereltje van 3 jaar, een schatje!

Zij heeft mij uitgenodigd voor het zeilweekend van de msfonds aankomend weekend, als er plek is ga ik komende weekend dus een weekendje weg, heerlijk!