Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

Hoort er inderdaad bij, hoop dat het over een paar weken wat minder wordt. Denk om je vocht!

ja het is dat ik weet voor welk doel het is, maar blij wordt ik er niet echt van…

Vocht probeer ik er in te houden maar dat is niet makkelijk.

Heb van de HA al zetpillen kregen voor de misselijkheid maar die helpen niets…

ik ga :thumbup: :thumbdown: dat ik er over een paar weken geen last meer heb.

Mijn mam’s daar in tegen was 9 mnd lang super misselijk, die heeft zelfs nog een paar weken in het ziekenhuis gelegen daarvoor.

Hoop dat het mij bespaard blijft… :pray:

Bah, nee, dat hoop ik ook niet voor je!

Heb je het al in je omgeving verteld?

alle biede opa’s en oma’s in spe en de oom’s en tante’s in spe weten het al vanaf het prille begin.

1 goede vriendin weet het maar wij zijn op de zelfde dag uitgerekend en wij zaten zeg maar qua vruchtbaarheid in het zelfde schuitje, dus dat schept dan toch wel een andere band.

Zaterdag krijgen we visite van hele goede vrienden van ons die we jammer genoeg door de afstand niet veel zien.

En die willen we het ook nog vertellen en daarna nog een paar weken :silenced: :mrgreen:

Maar weet niet hoelanf ik het nog kan verbergen, er zijn steeds meer mensen die mijn er zwanger uit vinden “zien” en er ook gewoon naar vragen. zeg ik heel volmondig “nee” zeggen zei “nou ik weet het nog zo net niet” lekker dan… :think:

Mijn borsten zijn namelijk enorm gegroeit ik had altijd maat 70 AA maar zit inmiddels al op een B 75 :mrgreen: en draag al van die meegroei/voedings bh’s omdat het zonde is om elke week een nieuw stel bh’s te kopen.

Een vriendin zij laatst al “jij had toch nooit van die grote borsten” nou en bedankt lekker dan… :roll:

Wordt er niet makkelijker op zo, haha.

En die misselijkheid zal ook wel niet helpen, neem ik aan…

@dragon wrote:

Mijn borsten zijn namelijk enorm gegroeit ik had altijd maat 70 AA maar zit inmiddels al op een B 75 :mrgreen: en draag al van die meegroei/voedings bh’s omdat het zonde is om elke week een nieuw stel bh’s te kopen.

Een vriendin zij laatst al “jij had toch nooit van die grote borsten” nou en bedankt lekker dan… :roll:

geweldig dit :lol: :lol: voor jou misschien niet maar ik zie het al helemaal gebeuren gewoon!

sterkte met de misselijkheid,ik hoop voor je dat het snel voorbij is,ik heb het geloof ik erg getroffen,ben er inmiddels alweer een aantal weken vanaf,helaas heb ik nog steeds last van mijn darmen,is ook niet leuk kan ik je zeggen :wall:

Mijn temp stijgt mooi! Hopelijk blijft ie hoog :slight_smile:

dragon balen meis! Maar je weet wel waar het vandaan komt :inlove:

111, al iets???

@Dragon, ik ben ook wel misselijk maar niet dat ik alles eruit gooi. Bij mij zie je ook weinig aan de grote van me borsten, ik heb namelijk al groot en dan is dat verschil gewoon veel kleiner. Er is echt niemand die wat aan me ziet :mrgreen: Wel vervelend dat je zo slecht iets binnenhoud, bij mij helpt eten juist het beste. Dan is dat vervelende gevoel meteen weer weg.

@Myrthe, alles kan hoor, krampjes of niet :smiley:

@Loesje, ik duim voor je.

Dat bedoel ik Regje, het kan allemaal nog!

Dragon, wat grappig dat ze al zo aan je zien dat je zwanger bent… sterkte meid :sick:

had vandaag heel licht roze afscheiding :oops: wat zou dit zijn?

mijn lief denkt dat 't deze maand niet raak is… hoop dat ie geen gelijk heeft… mijn NOD komt steeds dichterbij.

zwangerworden: Met je NOD inzicht kan het alles zijn maar het kan natuurlijk ook het “goed” roze zijn :wink:

Ik schijn er op de een of andere manier zwanger uit te zien :think:

Toen we op vakantie waren (wisten toen nog niet dat ik zwanger was) vroeg de eigenaar hoe ver ik al zwanger was.

Ik zei al "zo dik ben ik toch niet :shock: " maar hij bedoelde het niet zo hij vondt me er zwanger uit zien???

Het duurde toen nog zeker 1 1/2 wk voor ik ging testen, maar hij had toen al gelijk.

Toen we weg gingen en zeiden tot volgend jaar, zei hij al zeker weten met zijn drieen :mrgreen:

Echt mega raar dat hij dat toen al gewoon zag… we hebben hem meteen een mail gestuurd dat hij toch gelijk had :slight_smile:

Gek is dat he, je hoort wel vaker dat mensen "iets"aan je zien! Ik weet niet of ik dan zou kunnen liegen hoor, als het me recht in het gezicht gevraagd werd! Hopelijk gaat je misselijkheid over iig…

Hoe is het met de andere “bijna NOD” lady’s? Ikzelf heb wel last van mn borsten, maarja dat heb ik altijd voor ik ongesteld word. Denk zelf dat het absoluut niet raak is omdat mn ei later geweest lijkt te zijn dan we dachten…

Wij gaan dinsdag een (koop)huis bezichtigen! We waren er al een beetje mee bezig, maar het lijkt erop dat als het echt zo leuk is als het lijkt, dit het wel eens zou kunnen worden! Met 4 slaapkamers :lol:

ja dat vindt ik ook altijd zo appart als ik in de spiegel kijk zie ik toch echt niets anders dan anders.

Mijn partner ziet ook niets anders aan mij :think:

Spannend een huisbezichtigen, wij gaan a.s maandag waarschijnlijk ook een koophuis bezichtigen :slight_smile:

Wij wonen nu al 3 jaar in een koophuis, maar willen inmiddels wel weer wat groter gaan wonen. (wonen nu ook al rium 4 slk, en zeer ruime tuin :oops: )

Maar vriend lief wil heel graag een garage en dat is hier heleaas niet te realiseren.

Ik zou wel een grotere keuken/woonkamer willen maja ga niet verbouwen als vriend lief toch niet van plan is om hier te blijven wonen.

Wel spannend hoor!! Wij hebben voor we ons huis kochten echt heeeeeeel veel huizen bekeken.

Maar je moet eigenlijk meteen bij binnen komst al echt een goed “ja dit is het” gevoel hebben, zonder twijfels…

Succes met huizen kijken :slight_smile:

Fertility Friend zegt mooi dat ik dinsdag mijn ei heb gehad, mijn temp was vandaag voor het eerst boven de 37.

Woensdag 36,83 en donderdag 36,98. Dus ben heel benieuwd.

trouwens, mijn afscheiding is weer erg raar… sinds mijn eisprong heel vlokkerig (sorry!). Het ging zo goed sinds ik gestopt was met de pil. Dit heb ik nog niet veel gehad… heel raar… misschien heeft het met mijn ei te maken?

Hier één van de (bijna) NOD lady’s, vanochtend helaas ongi :twisted: geworden, hadden zelf al wel zo’n gevoel dat het deze ronde niet raak was… op naar de volgende ronde…

o als ik er nog aan denk toen we met ons huis bezig waren bezichtigen, makelaars, notarissen, woonboulevard… super was dat, erg spannend allemaal en erg leuk. nu zitten we er alweer ruim 2 jaar in en willen we graag verder met het opknappen van 't "kleine"kamertje…

fijn weekend!!

Balen meis!! Nu weer op naar de volgende ronde!

'k Ga met je mee naar de volgende ronde zwangerworden!

Gisteren begonnen met lichtroze, maar het heeft flink doorgezet en heb ook nog steeds krampen. Bloedverlies is weer normaal zoals ik het ken van voor het stoppen, en gelukkig niet meer zo weinig en zonder klachten als de afgelopen twee ronden. Gek he, dat je blij kan zijn met pijn in je lijf… :mrgreen:

Het allerblijste ben ik met de duur van deze ronde: 27 dagen en de vorige was 28 dagen. Behoorlijk regelmatig dus, dus het wordt komende ronde erg spannend. Ook nog omdat ik vanaf het begin al in mn hoofd heb zitten dat ronde 5 't voor ons gaat worden… Nu maar afwachten of ik gelijk krijg! :mrgreen:

Zal mn banner ook weer aanpassen, kan ik goed zien wanneer de groene dagen eraan komen.

wel lekker dat je nu een beetje je cyclus weet, hopelijk heeft je voorgevoel gelijk :pray:

Ik hoop het ook! We zullen wel zien.

Nieuwe NOD is 8 oktober als ik goed heb gerekend, dus tijd genoeg om flink aan de knutsel te gaan. :mrgreen: