Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

Dragon, dat is heel goed nieuws!!! Met dit ontslag mag je zeker blij zijn! :slight_smile:

Myrthe, sterkte dinsdag in het ziekenhuis. Hopelijk heb je er niets aan over gehouden! :pray:

Loesje, veel plezier en succes met klussen :wink:

Vliegje, dat is balen zoā€™n lange cylus, hopelijk is het snel raak :wink: Veel plezier met klussen en vanavond!

Sophie, sterkte!! :hug: :hug:

@Debbert, waar zie jij een echo?? ik zie namelijk helemaal niks.

@dragon, super dat je in ieder geval bij de internist niet meer hoeft terug te komen en uit controle bent ontslagenā€¦

@sophie, Dit is echt shit allemaal, heel veel sterkte!!!

@loesje101, wat leuk dat je schilderijen maakt, wat voor soort?

@myrthe, succes van de week in het zkh hoop dat het allemaal mee valtā€¦

Wij kunnen volgende week als het goed is gaan testen, ben zo benieuwd snap niet dat iedereen zo lang kan wachtenā€¦ zou nu al wel willen testen. Alleen ik voel nog helemaal niks anders (dat zegt natuurlijk helemaal niks) maar soms zou ik willen dat ik misselijk was of iets dergelijks gewoon maar een teken!!! (sorry voor degenen die het wel zijn, en zich echt beroerd voelen,waarschijnlijk als ik het echt ben denk ik er wel anders over)

Fijn weekend!!

Zwangerworden, op pagina 61 staat de echo van dragon. Daar heb ik hem gezien :wink:

Goedemorgen! Stappen was leuk, ik heb geen alcohol op! :slight_smile: Want voor hetzelfde geld heb ik mijn ei gehad, en dan is tie gelijk zat hahahaha. Nee geintje :slight_smile:

Maar mijn temp is nog niet gestegenā€¦

Zwangerworden, succes van de week! Met wachten en hopen op een goede uitslag!

Welke ronde is dit voor jullie?

Zwangerworden, we gaan redelijk gelijk op meidā€¦ Voor mij is aanstaande vrijdag mn NOD, maar ik verwacht dat het een WOD wordt :mrgreen: Heb ook totaal nergens last van, geen krampen tijdens mn ovudagen zoals tijdens mn eerdere ronden en ook geen pijn in mn tepels. Ga er dus vanuit dat ik niet hoef te testen en ook niet overtijd zal zijn.

Myrthe, wat voor blijvende schade verwacht je? Wel lekker dat jullie weer aan de knutsel zijn. Ik hoop dat deze ronde meer geluk geeft.

Zomervlinder, voor jou blijf ik natuurlijk ook duimen!

Vliegje, zet 'm op en veel plezier!

@Dragon, wat een goed nieuws zeg, komt helemaal goed :smiley:

@Myrthe, aan wat voor schade denk je dan? Ik hoop dat het mee valt.

@Vliegje, dat is idd een hele lange cyclus, maar zolang je een ei hebt is het mogelijk. Ik hoop voor je dat het snel raak is.

@Loesje, veel plezier met alles :mrgreen:

@Zwangerworden en 111, spannend meiden, wieweet zijn jullie gewoon zwanger, je hoeft helemaal geen tekens te hebben hoor.

@debbert, dat dacht ik al dat foto van de echo van Dragon erop zou staan, maar op mijn computer helemaal niks te zien (???)

@111, ik heb rond mijn ovudagen ook niks gemerkt, vorige maand trouwens ook nietā€¦?. we wachten geduldig :wall: af hoe moeilijk het ook is, succes deze week ik hoop voor je dat je ongie niet komt, geen klachten zegt gelukkig niks.

@vliegje, bedankt, dit is onze 2e ronde.

nog lekker genieten van de laatste dag van het weekend, fijne dag allemaal.

heb even wat geklikt en ja hoor de echo is te zienā€¦

Dragon super zeg de echo. gaat het al wat beter met je?

hoi meiden,

even een kort ego berichtje :oops:

dank je voor jullie lieve woorden, opa was zwaar ontroert door de echo en de wetenschap dat hij een achter klein kind krijgt, zijn woorden waren ā€œnu moet ik wel beter worden heā€ :cry: stroomde natuurlijk meteen. Maar daarvoor hebben we het gedaan.

Hier gaat het met ups en downs. Misselijkheid blijft, soms koorts tot 38,7 en soms ook weer nietā€¦

Lig veelal in bed want voel me echt beroert. Zodra het wat beter gaat zal ik op jullie reageren.

P.S: fotoā€™s die geplaats worden zijn alleen te zien als je bent ingelogd.

Misschien een tip voor anderen :wink:

Dragon, wat ontzettend mooi dat je opa nu misschien weer wat moed heeft om verder te gaan!

111 en regje, ik kan in principe weer alles met mijn hand doen, alleen niet lang. Bijvoorbeeld een broodje smeren lukt niet in een keer, hij is dus heel snel moe en stijf enzo. Maar ben aan het trainen en ik heb het idee dat het langzaam wel wat beter wordt. Dit soort dingen kan soms wel maanden duren, maar over drie weken begint het rolstoeltennis seizoen en ga ik weer trainen, gelukkig kan ik nu zelf mijn rolstoel weer goed besturen

Nou het ging goed vandaag! Ondanks het slechte weer goed wat aanloop gehad :slight_smile:

@Dragon, wat mooi dat je opa zo weer wat moed heeft gekregen om hier uit te komen :thumbup: :D, wel vervelend voor je dat je ziek bent zeg :frowning: Ik hoop dat je snel beter wordt.

@Myrthe, mooi dat het al weer wat beter gaat met je hand. Tennis is leuk he :smiley:

Dragon, ik hoop dat je opa weer wat kracht heeft nu, extra moed om erboven op te komen!

hoi meiden,

Vandaag ga ik bellen naar het amc of ik ook een echo kan krijgen op de 18 september, ik heb dan een afspraak staan voor verdere behandeling??

Dan weet ik hoe mijn ei groeit, Dan zit ik namelijk alweer op dag 12 van mijn cyclus en moet ie toch alweer te zien zijn.

Volgens de vruchtbare dagen berekening moet ik mijn ei rond de 20 / 21 september krijgen??

Verder zal ik iets minder aanwezig zijn, om zo de stress iets te verminderen.

Als je hier altijd mailt, ben je er wel veel mee bezig en dat heeft ook een negatieve invloed op de hele zaak.

Maar natuurlijk blijf ik wel meelezen en voor alle andere dames duimen!!!

Als ik meer informatie heb kom ik online en verder sterkte voor iedereen.

groeten zomervlinder op naar de 4e ronde!!

Veel succes meis!

Ik ben zoo blij ! Ik dacht altijd dat die ovutesten niet werkten, kreeg nooit echt een super positief resultaat, altijd twijfel. Niet donker genoeg, nƃĀ©t iets lichter.

Nu heb ik het hele weekend al buikpijn, en mijn ei moet ook komen als ik een cyclus van 54 dagen blijf houden. Best veel geklust ook haha.

Vorige week nog testen gedaan, weer twijfel.

Maar vandaag weer zoā€™n buikpijn, steken.

Dus mijn laatste ovu test gedaan. En ongelooflijk, maar hij is POSITIEF! Echt dik positief. De testlijn is veeeeeeeeeeeeeel donkerder dan de controlelijn :slight_smile: Ikke blij, heb dus een ei hahahahahaha.

gelijk nog ff geklust. Dus nu maar weer afwachten.

Vliegje, spannend hoor! Nu hopen op een positieve, andere testā€¦ :pray: :dance:

Vliegje: Wat lekker voor je :slight_smile: maar begrijp ik nu dat je en tempt en ovu testen allebei doet? :shock: mijn hemel wat doe je je zelf aan :wink:

Ovu testen werken over het algemeen allemaal hoor, maar het ligt aan de betrouwbaarheid van de persoon zelf of ze ook daadwerkelijk betrouwbaar zijn :wink:

Vliegje, super meid! Hup hup aan de knutsel dus! :mrgreen:

Myrthe, jeetje daā€™s ook erg vervelend zeg. Gelukkig zei je al dat je denkt dat het wel weer goed komt, maar zoā€™n terugval gaat hard dan joh! Maar met jouw positieve instelling bereik je vast snel resultaat.

Zomervlinder, alvast heeeeeel veel sterkte en succes meid! Ik hoop snel positief nieuws van je te horen hier!

Ik heb nog steeds geen klachten, maar ook geen strakke buik die aangeeft dat mn ongi eraan zit te komen. Misschien komt dat nog. Woensdagmiddag mag ik weer naar acupunctuur dus misschien helpt dat om het op gang te brengen :?

Succes meiden!!

Enne, ja Dragon, ik temp al vanaf mijn 1e cyclus. Omdat het zo lang duurt bij mij.

Ik heb nu mijn ei gehad denk ik. Ontieglijk buikpijn. Mijn temp moet dus gaan stijgen. Ben erg benieuwd.

Hoi meiden,

Er is weer veel gebeurd hier zeg! Ik merk dat ik me de laatste week wat meer terugtrekā€¦mijn NOD is volgende week maar zoals jullie weten zit ik nog steeds te dubben met die sollicitatieā€¦

En ik ben ook nog eens ziek :S Vreemd genoeg droomde ik vannacht dat ik een ijzersmaak in mijn mond hadā€¦heel rare nacht gehad, had het ook benauwdā€¦

@ vliegje: wat goed zeg! Dus nu mag je op het wachtbankje :wink:

@ myrthe: jee meid, t zou balen zijn als je er klachten aan overhieldā€¦hopelijk mag het allemaal meevallen voor je!

En hoe ist met de andere 3 bijna gelijklopende dames die rond aankomende weekend hun NOD hebben?