Ik heb morgen pas mijn echo Maar vindt het inderdaad nu al spannend.
Ik wil zo wel een foto als een dvd Maar weet niet eens of het daar kan hoor.
Foto kan altijd, maar zal het eens vragen morgen.
Ik dacht dat ze alleen een 20 wkn echo op dvd zetten.
Wat betreft de temp, ik had afgelopen maandag en gister temps van 36,95 en 36,83. Dacht dus mijn ei te krijgen. Nu zakt hij weer (36,65).
Zou die verhoging kunnen zijn omdat ik zwaar verbrand ben zondag? Heb daar zondagavond en maandag heel veel last van gehad.
Ik verwacht namelijk dit weekend mijn ei. Hopelijk.
Heb een echo gehad, uitwendig (want ze zei: dat ik zo slank was, dat het makkelijk uitwendig kan :mrgreen: ) En ja hoor een kloppend hartje, ze kon nog niet heel goed bepalen hoe ver ik was. ongeveer 7 weken (en dat klopt dus wel) mijn uitgerekende datum is nu 23 april, maar over 3 weken krijg ik me volgende echo (de echte termijnecho) dus dan weten we het zeker. Het was echt leuk om te zien. Ze zij ook dat het er super goed uitzag, een mooie dooierzak en veel vruchtwater :mrgreen:
We zijn helemaal blij.
Ben wel veel misselijk geweest al deze week, maar goed je hoort mij niet klagen. En ja, die haar uitval is vreselijk, gelukkig heb ik wel veel haar (wel dun, maar ja…helaas).
@Lily, met M kijk ik gewoon hoe ik me voel als ik me prima voel zeg ik gewoon dat ik aan de antibiotica zit en dat ik daarom niet kan drinken.
En gewoon op die baan solliciteren hoor, zwanger of niet.
@Dragon heel veel plezier en succes morgen, tis echt super om te zien, ik hoop dat het bij jou ook alles goed eruit ziet.
Regje: wat een super goed nieuws! Ik kijk nu al uit naar morgen :mrgreen: En uiteraard houd ik er ook rekening mee dat het misschien nog net even te vroeg is voor de echo
Ik ben nu ziek, zwak en misselijk. Koorts, hoofdpijn, misselijk, diaree etc etc… Huisarts even gebelt om wat de vragen voor de misselijkheid want ik hou er nu echt niets meer in.
Heb gelukkig wat gekregen, kreeg ook meteen te horen dat er een virusje heerst, nou lekker dan… :roll:
Maar wat er ook gebeurt ik zit morgen om 9:30 voor mijn echo :inlove:
(vriend lief heeft trouwens een kleine hoop dat het er 2 zijn )
Spannend meid, zou wel leuk zijn hoor, twins!
Tenminste, dat vind ik…misschien denk jij er wel heel anders over!
Myrthe, lekker gezwommen? :mrgreen:
Regje, het hartje!!! Cooooool! Helemaal in love nu zeker?
Lily, als het goed voelt meid dan moet je gewoon die baan nemen hoor! Een goede werkgever zal er misschien niet juichend tegenover staan, maar ontslaan zullen ze je echt niet snel als je je werk goed doet. Mijn werkgever in ieder geval niet, maar ik weet dan ook dat het echt een superfijn bedrijf is voor de medewerkers.
@regje… wat heerlijk voor jullie… dat het er allemaal zo goed uitzag en dat het hartje klopt!!! Super!!! :dance:
@dragon… hoop ook vreselijk op goed nieuws voor jou morgen… hou inderdaad rekening met het feit dat het nog wel een te vroeg kan azijn voor een hartje, maar wie weet!!!
Hier komen vanaf morgen de klusdagen weer in zicht, ik verwacht dinsdag ongeveer mijn ei te hebben, dus vanaf morgen wordt het in ieder geval om de dag en hoop rond mijn ei misschien wel iets vaker… zien wel weer. Wie weet deze maand…
Liefs loes
Regje, wat gaaf!!
Dan is het helemaal echt he, als je een hartje hoort
Loesje, succes! Wij zitten ook in de klusdagen. Zei al tegen manlief, we moeten wel aan de klus hoor
Dragon, veel succes en plezier morgen! Ben erg benieuwd hoever je bent Laat het ons gauw weten he!
dragon,
Veel plezier en sterkte.
Laat je snel weten hoe het was en of je het hartje heb gehoord???
zomervlinder
En en en???
Lief dat jullie aan me dachten
Ik houd het even kort want ga snel me bed in, want heb een lekker virusje te pakken :roll:
Gyn was zeer tevreden :mrgreen: Ons spruitje zag er goed uit en ook was er een mooi dooier zakje te zien.
En het aller belangrijkste, het hartje klopte :inlove:
Nog niet gehoord want dat kan pas na 10wkn of langer.
Mijn zwangerschap wordt geschat op 6 a 7 wkn maar de meeting die ze heeft gedaan was niet betrouwbaar omdat het daarvoor eigenlijk iets te klein is.
Over 4 wkn krijg is weer een nieuwe termijn echo en dan weten we het zeker.
Maar we zijn hier al reuze blij mee :inlove:
Dragon! Gefeliciteerd meid! Wat mooi!
Ook mooi dat je nu goed nieuws voor je opa hebt!
Wauw, prachtig hoor!
@Dragon, super zeg, en ik begrijp dat het er eentje is? je bent dus idd verder he, wist het wel, anders kan nooit je zw-test zo zwaar positief zijn. Jij dus ook een april mama :mrgreen: Ik was ongeveer 7 a 8 weken maar idd het was nog te vroeg om echt goed te zien, ze dacht dat het ongeveer 7 weken was. en dat klopt wel aardig.
Had je trouwens een inwendige echo of een uitwendige echo? die van mij was uitwendig. Mijn frummel was ongeveer 8 mm. Zie het er al bij staan was inwendig dus. heb jij de foto gescanned? wij hebben geen scanner dus dat gaat zowiezo niet lukken. BIj mij zag je twee rondjes, de grote was de dooierzak en de kleine was ons beebje.
@Vliegje, niks gehoort hoor alleen een hartje gezien. Ja, erg blij, maar het gevaar is nog niet geweken hoor, nog een aantal weken en dan kan ik weer wat rustiger ademhalen
Regje: Ja voor zover ze nu kunnen zien is het er eentje
maar met 10 wkn kunnen ze het beter zien omdat er een kans is dat ze achter elkaar liggen. Soms komen ze zelfs wel eens pas achter na 20 wkn :shock:
En ja ik ben 1.5 wk verder dan dat ik zelf dacht.
Ik heb een inwendige echo gehad omdat ons spruitje zich verstopt heeft precies achter mijn schaambeen en daardoor niet gezien wilde worden
Maar we hebben het toch gevonden :inlove:
Omdat ik mede door mijn werk echo’s een beetje kan beoordelen. Was het eerste dat ik zag een klopend hartje, zelfs de gyn zag het niet zo snel :inlove:
Ons spruitje is nu 4,7 mm groot nog helemaal niets dus, en daardoor was het ook zo lastig om het optemeten.
De monitor gaf 6 wk + 1 dg aan maar de gyn, ging zellf uit van 6 wk en 6 dgn.
Ja ik heb de foto’s gescand. Een vriendin had geen scanner die heeft te foto’s strak op tafel geplakt en toen met een camera foto’s gemaakt.
Dat werkte ook prima.
Boven ons spruitje zie je nog een klein licht stukje dat is het dooierzakje waar die in zit.
@regje en Dragon wat heerlijk dat jullie een echo gehad hebben en dat alles goed is.
@zomervlinder en al getest meid wat kan je het lang vol houden om niet te testen
groetjes
regje en dragon: wat een super nieuws zeg allebei van harte gefeliciteerd ik kan me 'n beetje voorstellen dat het nu pas “echt” is als je het gezien hebt.
Dragon heb je 't goede nieuws al aan je opa verteld, zal vast 'n mooi moment zijn geweest of nog worden. Beterschap met je griep.
Meiden lekker genieten van jullie zwangerschap.
nu de rest van ons nog… succes!
Super Dragon!
Jee dat er bij zo’n klein ieniminie mensje al een hartje klopt. Je kan het je bijna niet voorstellen he!
Zomervlinder, heb je al leuk nieuws voor ons of heb je nog niet getest?
hoi dames,
Nee, nog niet getest!!!
Dus het is nog steeds spannend.
Morgen moet ik ongie worden, hoop het van niet natuurlijk
Heb nog niet echt voortekenen dat ongie gaat doorbreken???
groet zomervlinder
@Zomervlinder, lees ik nou dat jullie al vier jaar bezig zijn? Oh ik duim me echt rot dat het raak is hoor :thumbup:
@Dragon, ja dat zei mijn vk ook al dat het er best nog wel 2 konden zijn, dat je dat niet altijd kon zien nu. Ik had zelf berekend dat ik 7 w en 4 dagen zou zijn, zij kwam op 6 w en 6 d (wat volgens jou berekening zou kloppen). Dat scheelt dus 5 dagen, maar goed ik probeer me er niet al te druk om te maken :liar: :liar: Maar dat valt nog niet mee. Je gaat toch denken hoe kan dat nou, ik weet precies wanneer ik me ei heb gehad en op 10-08-08 was mijn test echt positief :think: Het hartje kloptje. Ik had ook een mooie dooierzak. Ik kan helaas mijn echo niet laten zien, want ik heb geen scanner. (mijn vruchtje is opgemeten op 8 mm).