Als het goed is wordt ons tweede wondertje een meisje!
Ons zoontje heet Jamie Nu zitten we te twijfelen welke meisjesnaam het mooist is…
De tweede naam wordt Merel of Merle.
Wat vinden jullie mooier, Louise of Lisanne? En welke van de tweede namen past het mooist erbij?
Ik ben benieuwd!
Ik vind Merle een hele leuke naam vandaar mijn keuze en dan vind ik louise leuker als lisanne al zijn dat allebei geen namen waar ik voor zou hebben gekozen.
Maar uit jouw rijtje louise merle
Louise Merel, dat vind ik het beste uit te spreken.
Lisanne Merle :inlove:
Louisse Merle :thumbup:
Louise omdat het beter bij Jamie past
Merle omdat ik dat beter vind passen bij Louise dan Merel…
Louise Merle dus…
Lisannne Merle…vind ik beide leuke namen…en hoe vaak spreek je ze nu achter elkaar en tegelijk uit…? :mrgreen:
Louise Merle! :thumbup: Vooral de naam Merle vind ik erg mooi! :inlove: :inlove:
Ik vind Lisanne en Merel het mooiste.
Qua passen; ik vind Louise beter bij Jamie passen. Maar omdat een kind vaker alleen is dan samen met zijn/haar broer/zus, zou ik kiezen voor de naam die je het mooiste vind. Vandaar ook dat ik heb gestemd op Lisanne Merel.
Als combinatie vind ik Merel Lisanne alleen (veel) mooier dan Lisanne Merel (en de tweede naam kan natuurlijk ook de roepnaam zijn :)). :o
Ik heb Louise Merel gekozen maar ik vind Merel Louise toch mooier, klinkt ook mooier als je het hardop uitspreekt. Ik heb ze net allemaal uitgesproken :mrgreen: en ik zou toch voor Merle of Merel als eerste naam gaan, maar dat is mijn persoonlijke mening
lisanne merle
@Marieke_5000 wrote:
Ik heb Louise Merel gekozen maar ik vind Merel Louise toch mooier, klinkt ook mooier als je het hardop uitspreekt. Ik heb ze net allemaal uitgesproken :mrgreen: en ik zou toch voor Merle of Merel als eerste naam gaan, maar dat is mijn persoonlijke mening
dat vind ik ook…
ik zag ze staan en dacht meteen merel louise klinkt leuke… maar goed dat is mijn mening
Ik vind ook Merel Louise mooier staan. Maar eigenlijk vind ik alle namen niet bij Jaime passen. Te klassiek.
Louise Merle :inlove: :thumbup:
Lisanne Merel :thumbup:
Lisanne Merel