Welke radiozender?

Tot voor kort altijd radio Veronica, en nu staat ie weer even op radio 2. Lekker de aanloop naar de top 2000!

ik luister eigenlijlk alleen maar in de auto, en dan altijd naar q-music… zo af en toe tijdens het poetsen wil ik ook wel de webradio aanzetten, en dan ook q…

Hier altijd veronica.



Ik luister alleen radio in de keuken dus meestal ga ik om een uur of 4 de keuken in om naar zomertijd te luisteren.Tijdens de afwas en het koken.



Ik lig altijd in een deuk om dat slappe gel*l :smiley:

Slam fm of 538

Veronica, Radio 2, 538

radio 6, 3fm, studiobrussel.



op werk helaas 538, ik word er echt hondsdol van, van de muziek die ze draaien, de frequentie dat de nummers langskomen en als ergste van alles: dat vreselijke gebulderlach om die stomme grappen…

's morgens in de auto Q (tot 9 uur) Daar buiten altijd Classic Rock (haagsche zender)



Rest van de dag op kantoor ook eigenlijk Q… :think: kunnen we lekker schelden op het foute uur!

Q-Music en voor de kleine Radio BemBem :thumbup:

In de auto alleen maar cd’s , overdag altijd kindercd’s :lol: , als ik alleen ben allerlei dingen…(van klassiek tot Boudewijn de Groot tot Coldplay)



Thuis luister ik een klassieke zender, weet niet eens welke :oops: :oops:





Ik ken iemand die echt de hele dag de radio aanheeft, zelfs als ze visite heeft, en dan echt geen achtergrondmuziek. Zelf zou ik dat niet snel doen eigenlijk.

Radio 2 of Arrow Classic Rock

radio 1

Caz, 538 of Q-music

@ruud wrote:

's morgens in de auto Q (tot 9 uur) Daar buiten altijd Classic Rock (haagsche zender)



Rest van de dag op kantoor ook eigenlijk Q… :think: kunnen we lekker schelden op het foute uur!




Al een keer meegedaan met het foute uur?

Nopes komt er nooit van :wink:

Elke dag radio 8 fm thuis en op mijn werk…op mijn werk luister ik via mijn telefoon.

meestal 538 maar Q heb ik ook nog regelmatig opstaan en thuis nog wel eens x fm.

Wij luisteren altijd naar Veronica.

smorgens tot 10 uur radio 538 en daarna 100 % nl

@konijn wrote:

radio 1




wilde net zeggen, geen radio1-journaals fan hier?



Standaard radio 1. Met het oog op morgen voor we in slaap vallen en overdag achtergrondinformatie.

Q-music