Welke muziek/of iets anders..........

ik krijg bij de meeste nummers van hier tranen :cry:

@joseetje wrote:

Never Gone van de Bsb.

Werd ook gedraaid op de begravenis van Hennie.






Kippenvel en :cry: bij horen van het nummer





:hug:

http://nl.youtube.com/watch?v=Nn6-KDZpFt8



Ik vind deze ook erg mooi…

Afscheid nemen bestaat niet van marco borsato… hebben we gedraaid tijdens de begravenis van mn zoontje… :cry:

@anja1974 wrote:

http://nl.youtube.com/watch?v=Nn6-KDZpFt8



Ik vind deze ook erg mooi…






Heel mooi Anja…

@Suuzeke wrote:

Afscheid nemen bestaat niet van marco borsato… hebben we gedraaid tijdens de begravenis van mn zoontje… :cry:






Alleen even :hug:

Hard times come again no more, is uitgevoerd door diverse voornamelijke Ierse zangeresen.

Het is vorige maand op de crematie van mijn moeder gedraaid en het geeft haar leven, haar gevoel zo ontzettend mooi weer.




Pfoei, mooie liedjes zeg!!!



Hier favo…



Nothing else matters (Metallica)

I alone (Live)

Hedonisme (Skunk Anansie)

Veel liedjes van K’s Choice (ook omdat ik deze nummers zong in een band)

Gospel (zo’n prachtig recht-uit-het-hart-black-gospel-choir)



Maar ook een stuk klassiek kan me verschrikkelijk raken.

hier bij elke fase van mijn leven (haha dat klinkt zwaarder dan het is) andere muziek die me troost heeft geboden. voor mij is muziek altijd erg belangrijk geweest en muziek die ik in bepaalde periodes grijs heb gedraaid, kan ik nu dus echt niet meer horen zonder de gemoedstoestand van dat moment weer terug te krijgen (radiohead met album The bends is een goed voorbeeld. ik zet die cd nooooit meer op omdat ik dan meteen een vreselijk gevoel over me krijg van de tijd dat ik dat album veel draaide)



de laatste tijd word ik diep gelukkig van woven hand en 16 horsepower.



en al lange tijd kan dit nummer me opvrolijken op momenten dat alles tegen lijkt te zitten. :inlove:

Het liedje van Luther Vandros " Dance with my father" dan ben ik altijd in tranen.Volgende maand is het al weer 5 jaar geleden dat mijn vader is overleden :cry:

Toen ik net mijn curretage na mijn MA had gekregen heb ik heel veel gehad aan het liedje “You’ll be in my heart” van Phil collins.

Telkens Als ik dat liedje hoor springen de tranen in mijn ogen. Vond het daarom heel speciaal toen ik zwanger was van Merlijn dat ik bij de musical Tarzan een heel bewegend hummeltje voelde toen dat liedje (wel in het nederlands maar goed) begon

one word van anouk is 5x gedraait op de crematie van thomas…nog steeds krijg ik tranen in mijn ogen bij dat nmr :cry:

Michael Bubble - Everything

Werd gedraaid op onze trouwdag en mijn mannetje neuriet het nog steeds vaak. Wordt er vrolijk van.