welke maat luiers dragen jullie beebs

Jana draagt maatje 4+ :mrgreen:

pampers nr 4 :slight_smile:

Hier Pampers…maatje 2: zitten nog ruim genoeg…

deze week mt 4 pampers vind ik ander klein vallen als ik mt 3 neem

en van kruitvat mt 3

Jayden zit in maat 5 van c1000, ze zitten ruim, maar ik kwam erachter dat ie in maatje 4+ 's nachts doorlekt, en nu dus niet meer, zo kunnen we dus mooi doorslapen :thumbup:

Esmée in maat 4 en Kian in maat 6 van Pampers.

maatje vier

Al zeker een maand dat ze nr 4 dragen :shock:

Pampers 4+

Kruidvat maatje 4

Maat 3 van kruidvat

Maatje 3 van Etos

hier sinds 1 week maat 3

@Noasmama wrote:

@romata wrote:
@Noasmama wrote:
Hier nog steeds maat 1, newborn luiers dus. :inlove:

Ahhh die heb ik ook nog een paar liggen en sta der elke x versteld van dat ze die iniminitjes heeft gedragen…

Vind ze echt lief die newborn luiers :inlove: :inlove:

Ja, echt lief he? Ik denk dat ze maatje 2 luiers nu misschien ook al wel past, maar ik wil gewoon nog niet overstappen… :oops:
:mrgreen:

Ik had hier hetzelfde, ik was zelfs begonnen met premature luiers :o Die waren pas klein :inlove:

Toen moesten we zo langzamerhand toch maar over naar maat 1 en weer later naar maat 2 (overigens vond ik dat verschil niet eens zo groot :think: )

Van de week merkte ik op dat maat 2 gaat tot 6 kilo en Siep woog vorige week 5785 gram (3 maanden). Ze lekken nog niet en gaan ook nog gemakkelijk dicht. Als dit pak op is denk ik dat we toch maar vast over moeten gaan naar maat 3 (pampers overigens)

Tejo (bijna 2)heeft nog maat 5 luiers. Voorheen pampers, nu kruidvat (de kleine luiers vind ik pampers toch nog wel prettiger) Die van het kruidvat vallen namelijk wel wat groter dan die van de pampers. Ik maak nu tussendoor nog een pak 5pampers op die nog bij mijn moeder lag, maar dat gaat echt maar net hoor :o

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Karin1981 wrote:

hier 's nachts maatje 4 overdag maatje 3

Hier hetzelfde.

@Maris wrote:

@Karin1981 wrote:

Hier hetzelfde.

En waarom dan snachts maat 4?

J.asmijn slaapt 12 uur achter elkaar, mocht ze dan 's nachts lekker veel poepen en plassen, loopt het er niet meteen langs.

Ze past beide maten namelijk.

En overdag verschoon ik om de x aantal uur, dus is de luier niet zo overvol.

@Sweet-Love wrote:

@Maris wrote:
@Karin1981 wrote:

Hier hetzelfde.

En waarom dan snachts maat 4?

omdat Ivan behoorlijk veel plast , en hij zit wat ruimer voor de hele nacht aangezie hij vaak 12 uur per nacht slapt

Pampers maatje 4+

hier een mannetje van 8+ maand en draagt maat 3 van de pampers of makro luiers