Welke luiertas heb jij??

de grijze van hema :inlove:

@peter&caren wrote:

Ik heb deze! Ben er helemaal blij mee! Lekker ruim, veel vakjes, verschoningsmatje zit erbij, gebruik 'm voor 2 kids en wil prima, genoeg ruimte :smiley:

Deze vindt ik ook GAAF!! :inlove: van welk merk is het? Lijkt een beetje LIEF! achtig?

@Isabel Sofie wrote:

Ik heb een heerlijke Oilily, maar mijn vriendin met 3 kids zweert bij haar MEGA tas van Ju Ju Be:

Oh en op de site staan mooie filmpjes waarin je kan zien hoe je hem kan gebruiken en hoe groot bij ECHT is :wink:

ik zag dat mijn tas de beste tijd heeft gehad (wordt errug intensief gebruikt)

maar die van ju ju be… is wel mega duur zeg… :shock:

Ik heb mijn “oude” luiertas, waar ik op uitgekeken was en niet meer zo praktisch met 2 kids (Little company) verkocht en voor een paar euro extra een nieuwe gekocht bij het kruidvat :lol:

Bevalt prima, al gebruik ik hem tegenwoordig niet meer zoveel. Vaak neem ik alleen wat billendoekjes (ook handig voor de handjes) en 2 luiers mee. En als het echt nodig is past wat te drinken en een koekje ook nog wel in mijn handtas :lol:

De kruidvat luiertas is lekker groot en wordt nu vaak gebruikt als we weggaan met de kids en ze pyjama klaar mee naar huis nemen of blijven logeren. (dus wanneer er daadwerkelijk wat meer mee moet)

ff gegoogled op een fotootje:

Volgens mij heb ik ze later of soortgelijk ook bij de trekpleister gezien.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@peter&caren wrote:

Ik heb deze! Ben er helemaal blij mee! Lekker ruim, veel vakjes, verschoningsmatje zit erbij, gebruik 'm voor 2 kids en wil prima, genoeg ruimte :smiley:

Deze heb ik ook. Hij is van Lief en zo makkelijk :smiley: Alleen passen mijn flessen niet in de houder aan de zijkanten.

@Zonneschijn wrote:

Ik heb mijn “oude” luiertas, waar ik op uitgekeken was en niet meer zo praktisch met 2 kids (Little company) verkocht en voor een paar euro extra een nieuwe gekocht bij het kruidvat :lol:

Bevalt prima, al gebruik ik hem tegenwoordig niet meer zoveel. Vaak neem ik alleen wat billendoekjes (ook handig voor de handjes) en 2 luiers mee. En als het echt nodig is past wat te drinken en een koekje ook nog wel in mijn handtas :lol:

De kruidvat luiertas is lekker groot en wordt nu vaak gebruikt als we weggaan met de kids en ze pyjama klaar mee naar huis nemen of blijven logeren. (dus wanneer er daadwerkelijk wat meer mee moet)

ff gegoogled op een fotootje:

Volgens mij heb ik ze later of soortgelijk ook bij de trekpleister gezien.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik heb ook de luiertas van de kruidvat en vind hem super fijn en hij is geodkoop en stevig :thumbup:

Als M.alou gaat logeren past er alles in wat mee moet :thumbup: deken, pyjama, slaapzak, muzieknijntje, babyfoon, luiers etc, flessen etc, kleding.

Dus voor drie personen moet er zeker inpassen

Ik heb ook de luiertas van Lief lifestyle de blauwe… Heb ik gekregen op beebshower ben er helemaal weg van… Nu nog kijken of het ook werkt allemaal zoals het moet…

wat sjouw je wat mee als je kindjes hebt he :lol: :lol: :lol:

Ik heb de Kipling New Baby Bag XL. Ideale tas. Is later ook nog goed te gebruiken als thuis bij uitstapjes :wink:

Heb m gekocht in Bataviastad, scheelt je veel geld.

Ik heb bij de oudste een luiertas gekocht die bij de kinderwagen hoorde. Dat kreng lag binnen een jaar al in de kliko, kompleet uit elkaar gevallen.

Bij de tweede kreeg in van mijn ouders een kiplingluierrugtas (he spellingscontrole kent dat woord niet :mrgreen:) en die gebruiken we nu al bijna acht jaar, ook voor de derde. Er kan enorm veel in, als we uit logeren gaan kan die als reistas voor de jongste mee, zit een verschoonmatje in en aan de zijkanten een van binnen geplastificeerd vakje met elastiek waar evt. twee flessen in kunnen. Verder een vak op de voorkant en een groot vak waar een apart deel in zit voor het verschoonmatje.

Deze tas heeft ook twee bandjes met gespen die makkelijk aan een buggy of wandelwagenduwstang gehangen kunnen worden. En er zitten sluitingen op die je vast kan doen. Hij ziet er na al die jaren nog steeds netjes uit. Wat ik ook erg fijn vind is dat de achterkant verstevigd is waardoor er nooit iets in mijn rug prikt. Deze tas is al heel veel met de trein/bus/auto en op de fiets of aan een wagen mee geweest en bevalt prima. Was toen wel honderd gulden maar m.i. dat dubbel en dwars waard.