Welke loterij doe jij aan mee?

Ik doe al jaren mee aan de bingo-loterij. En daar win ik regelmatig zeer nuttige prijzen. Zo heb ik laatst 2 vrijkaartjes voor de bioscoop gewonnen, waar we geen tijd voor hebben om naar toe te gaan (ik lieg niet, is echt waar!). En gisteren kreeg ik een brief, dat ik -hou je vast- een abonnement heb gewonnen op de AD-olympische sportkrant! Joepie!! :lol:

Nou ja, dan denk ik maar aan al die goede doelen die ik steun door toch maar steeds weer maandelijks geld van m’n rekening af te laten schrijven.

Vandaag heb ik een straatje staatsloten gekocht, misschien heb ik daar meer geluk mee. :wink:

DH koopt altijd een lot van de staatsloterij :roll: Denk dat ie tot nu toe quite speelt :mrgreen:

staats al jaren allebei voor 1 lot

daarvoor de postcodebingo… nooit wat gewonnen…

staatloterij en postcodeloterij…

staatsloterij winnen we geregelt wel 4,50 wauwww en postcodeloterij nooit iets, :thumbdown:

Geen geld voor, ik vind het verspilling!

Ik heb bij het callcenter waar ik werktte, Euromillions moeten verkopen voor 40 euro in de maand :shock: en ik wist hoe het eraan toe ging dus ik vond gewoon dat we de mensen zwaar aan het oplichten waren.

Ik doe nergens aan mij.

Staatsloterij. Een paar maanden geleden wonnen we 263 euro (we vonden het zo’n gek niet rond bedrag, maar zeker leuk!)

Postcodeloterij en staatsloterij (iedere maand kopen we een los lot, daar hebben we meer geluk mee dan de loten die we kregen toen we lid waren).