Wij hadden een dure triptrap maar mijn man stoote eeuwig en altijd zijn tenen aan de poten… ik ook…
Ook miste ik het blad.
Toen hadden we een kubusstoel van prenatal, ideaal want dan kon ik de kids ook aan de salontafel zetten voor de fruithap.
Maar toen we Peter kregen toen kwam er een ikea kinderstoel en die heeft het helemaal overgenomen, ik vind hem ideaaalllll
Je neemt hem zo af, hij is de goede hoogte, het blad is lekker royaal, bij visite kan hij zo mee en hij kost maar 15 euro…
Ik heb er nu 3, 2 daarvan zijn inmiddels bij opa en oma geparkeerd en de kinderen zitten nu op een houten kindereetkamerstoel… een gewone stoel die gewoon wat hoger is.
Dit gaat prima.
Maar voor een volgende… gewoon de ikea stoel… geen dure trip trap of polly of weet ik t wat meer. Zeker niet voor de tijd dat je zo een stoel gebruikt.
ik wil juist heel graag dat ze aan tafel zitten en niet nog met een blad ervoor. Bij Thomas had ik wel zo’n kubusstoel en dat is inderdaad wel handig voor eens bij de salontafel fruit eten of in de zomer buiten.
Wij hebben alle dure stoelen bekeken en een aantal vonden we ook prima.
Maar toen we bij de ikea waren en het ons toch wel handig leek dat Thijmen erbij kon zitten aan tafel. en we dan maar eerst een goedkope zouden kopen hebben we daar de stoel van meegenomen.
Ons voornemen was om dan later alsnog een duurdere te kopen, maar deze is zo makkelijk dat we het geld voor een dure kinderstoel maar voor iets anders gaan gebruiken.
Wij hebben de Bo-flex van Bopita (of was het nu de Bopita van Boflex??) Nou ja, die dus. Bevalt ons prima, zit zowel een plankje bij als een beugel. Ook zonder beugel is 'ie goed te gebruiken. Echt een stoel waar je jaren mee kunt doen.
Wij hebben de chicco polly. Leuke en mooie stoel, en handig als ze nog te klein zijn om echt rechtop te zitten, maar ik had toch echt liever de tripp trapp gehad nu :roll: Emma zakt in dit ding continue onderuit. En het blad zit te hoog voor haar. Ik zou dus niet voor deze stoel gaan.
Wij hebben de chicco polly en vinden hem super, al vanaf Anne een 6 maanden was. Als wij haar hielpen met eten kon je makkelijk het blad weghalen en als ze zelf at was het blad ideaal. Nu zit ze er nog steeds in. Inmiddels wel zonder tuigje aan en de verkleiner er allang uit, maar het is echt haar stoel. Makkelijk is ook dat hij in hoogte verstelbaar is en dat je de rugleuning in 3 standen kan zetten.
Wij hebben een witte houten kinderstoel van Bopita: Boflex.
Erg tevreden mee.
Persoonlijk zou ik voor deze leeftijd geen blad willen missen, vandaar dat we niet gekozen hebben voor de tripp-trapp. (Was overigens wel een optie)
Mijn ouders hebben de ikea-stoel voor hem: ideaal om tijdens oppassen te gebruiken of bij logeerpartijen. Hij zit echter beter in zijn eigen kinderstoel.
heb voor lucas de imitatie-tripptrap van Tiamo… en voor daan de Chicco polly. Vind het heel fijn om hem zo aan tafel te kunnen zetten, zijn leuning naar achter voor zijn flesje te drinken… hij kan hoog en laag… echt ideaal, en makkelijk schoon te krijgen… Andere kinderstoelen zakt hij nog wel een beetje naar de zijkant, bij deze zit hij echt stevig en recht!
Wij hebben ook zo’n (lelijke ) ikea stoel. Maar echt super praktisch!!! Lekker licht, groot blad en vooral: heel makkelijk schoon te houden. Echt ideaal. En tja, dat hij niet zo mooi is nemen we op de koop toe. En dat voor 15 euro. In heb begin hadden we zo’n opblaasbaar verkleinertje erin; zat hij heel stevig in.
Tijdens de vakantie hadden we een stoel gehuurd. Was een mooi ding om te zien, verstelbaar, enz. Maar er zaten overal kiertjes en gleufjes waar het eten tussen bleef zitten. Lastig schoon te houden dus. En dat is toch wel handig met zo’n kleine knoeikont. :inlove: Was toch weer erg blij met ons ikeading.
De Polly was erg handig toen Carlijn nog heel klein was: kon ze liggend bij ons aan tafel zitten… liggen dus. Wel zo gezellig! Maar toen ze wat groter werd begon ze toch wat te hangen. En als ik haar stevig in de riempjes had zitten, kon ze zich weer niet goed bewegen… Dus via MP verkocht en een Tripp Trapp aangeschaft… SUPER! Met de baby sitset zit ze perfect!
Als je via MP een Tripp Trapp koopt, koop 'em dan of met sitset, of let er op dat je een nieuw model stoel koopt: ik had eerst een stoel te leen, maar daar past de sitset niet op. Moest ik dus alsnog een nieuwe stoel aanschaffen… En met een kleintje van 6 maanden heb je die sitset echt nodig.