Rianne heeft snachts een speen en soms overdag ook wel , nou is ze toe aan een nieuwe…Jildau pakt de speen wel van haar af :naughty: en zit er steeds op om te kauwen :roll:
Nou was ik gister in de winkel en zag allemaal spenen hangen , maar wat een verschil zit daarin…
Welke speen is nou aan te raden , want ik heb er dus helemaal geen verstand van , de speen die Rianne nu heeft zat in zo’n babydoos.
Dat verschilt per kind, Zo heeft Thomas het liefst de MAM spenen of de difrax, maar zweert een andere weer bij een ander merk… Ook wil Thomas alleen de ronde en niet die afgeplatte zeg maar… Heel gedoe ik zou er gewoon 1 halen die je er leuk uit vind zien en dan kijken of ze 'm wil…
idd verschillend per kind. Mischa wil juist alleen de ronde en dan van avent… de rest spuugt hij uit.
Er zijn verschillende merken. Het verschil zit 'm vooral in de vorm van de speen. Niet de buitenkant, maar de binnenkant. Verder is het ingedeeld naar leeftijd. 0-6mnd, 6-12 en 12+. Verschilt ook per merk, maar dat is dus ook iets waar je op moet letten.
En wat jouw kindje wel of niet fijn vindt… dat moet je proberen.
Dan koop je dezelfde toch gewoon weer, een Bibi zeker?
Daar is ze aan gewend.
Ik heb hier alle spenen al geprobeerd, alleen de avent wil hij.
Hier ook verschillend. Lynn wilde alleen de MAM-spenen.
Maar Quinten moet daar niks van hebben, die wil alleen de ronde van Avent. Soms ook wel de rechte/ronde van difrax. Maar beiden absoluut geen dental-speen… met een half plat topje…
Even uitproberen dus.
Max wilde alleen maar de bibi spenen. Gewoon uitproberen inderdaad. Let alleen zoals al gezegd op het aantal maanden.
hoi,
in de dozen zitten meestal bibi, ilona wil alleen de bibi, de difrax wil ze niet , die zijn ook harder.
gr mel
lucas wilde bij de bv alleen de aventspeen, en zodra hij van de bv af ging is hij overgegaan op bibi, die heeft hij gehad tot hij 4.5 was… Daan echter wil niks van de bibi weten, die heeft de natural flex van nuby… en dan de ronde. (is nog eens het moeilijkst aan te komen ook nog :wall: ) een afgrijselijk ding, erg groot, maar hij wil echt geen andere…
eerste drie maanden alleen dirfrax speentje.
daarna de bibispeen. een keer kocht ik de nuby speen maar die moest ze niet. maar nu is dr bibispeen kapot en die was er nog ze accepteerde hem. Ze heeft t alleen nog met inslapen vandaar.
Hoi!
Hier werkt de difrax speen prima!
Groetjes M-J
Ik had nog een paar merken van Sanae hier liggen… Heb ze zelf eens in mijn mond gestopt :oops: en vond de Bibi spenen het fijnste… lekker zacht… Difrax vond ik hard en liep een naadje aan de zijkant… Dus daarna lekker uitgekookt en hij is dus net als mama erg tevreden met de Bibi… :mrgreen:
Daniël wil alleen die van avent, en dan die van 3 tot 6 maanden… De grotere spuugt hij uit, het is dus echt even uitproberen