Welke fles gebruiken jullie?

ik ben altijd héél erg te spreken geweest over de eigen merk flessen: van de kruidvat, hema, etos…etc.

pas op zijn laatst ontdekte ik die van Prenatal. Voor €1,99 en allerlei leuke tekeningetjes erop. (ik gebruikte altijd twee flessen tegelijk en als ik twee totaal verschillende (qua kleur etc) gebruikte wist ik meteen bij welke fles welke deeltjes hoorden na het steriliseren. vond ik wel zo handig)

@suzusuzu wrote:

Hoi,

Ik gebruik de Tommee Tippee flessen en ze bevallen goed.

Hij hapt er hetzelfde op als bij de borst en wil geen andere fles.

Nadeel is alleen dat er geen pap of driestandenspeen is, dus zijn laatste papfles krijgt hij niet echt lekker weg.

Groetjes Suzanne en

Hier ook Tommee Tippee fans! (zowel ikke als zoonlief)

Maar er is wel een speen “maatje 2” hoor, dan kan je die toch gewoon wisselen wanneer je pap geeft? Of is die ook te klein? :think:

Hier alleen nog maar de kleinste speen gerbuikt, maar anders zou je zelf het gaatje groter kunnen maken met een hete naald!

ik gebruik sinds een paar dagen b free flessen heb er verschillende gebruikt om dat z eniet wou drinken of te hard ging. nu gaat het steeds beter. deze fles heeft ook een staafje in de fles voor de lucht voorkomt minder darmkrampjes en heeft minder kans op middenooronsteking. maar buiten dat vind ik hem ideaal

Voor Bas ben ik na de bv begonnen met de avent en hierna op de grotere flessen overgegaan van het merk Bfree. Bfree vind ik heel fijn omdat het beduidend minder krampjes geeft. Hierna op de antilekbeker van Bfree overgegaan, de tuitbekers weigerd bas uit te drinken.

Hier ook een fan van de B-free fles, in combi met BV. Maar voor de oudste heb ik (na heel veel flessenmerken) deze fles al gekocht. Hij had echt veel last van krampjes en onrustig drinken, en met deze fles is het helemaal :thumbup: Echt een aandrader!

Ik ben nu ook difrax aan het proberen omdat z emet avent teveel lucht binnen kreeg, op zich prima fles hoor en die speen helemaal geweldig, maar wat ik wel lastiger vind is de voeding erin doen, iedere keergooi ik het er naast omdat de opening van deze fles veel kleiner is!! ligt dit aan mij :oops:

Ik heb de Dr Brown fles. werkt hetzelfde als de bfree. Quinten wilde na de BV geen andere fles dan deze. De speen is heel zacht en soepel tevens werkt het systeempje tegen vacuüm en oorontstekingen enz. ook erg goed tegen klontjes. Die komen nu niet meer in de speen :thumbup:

ik gebruik de Tommy Tippee…lijkt erg op de borst en werkt als een trein. Deze speen kan niet vacuüm gezogen worden!

@Loessie wrote:

hallo

waar kan je die flessen krijgen mamma jeanet

ik heb nu avent flessen maar vind t ondingen eigenlijk die speen is veel te groot voor mijn meisje der mondje

volgens mij zijn die tommee flessen ideaal

gr loessie

Babypark verkoopt ze en de Prenatal warenhuizen en idd ook de Babydump. Daar kan het zelfs online net als bij het Babypark…

ik dacht ik ben de enige met Tommee Tippee flessen maar inderdaad hier zijn er nog zoveel dames die er zo tevreden van zijn zoals ik, en ons Lieke natuurlijk, ze heeft er geen krampjes van, en heb de fles voorhet eerst op de beurs gezien, en vond het super, want ik ben met bv gestart en het is uiteindelijk niet gelukt, maar met die flessen drinkt ze super goed en ze zoekt zelfs nog de borst soms als het tijd is voor haar boertje als ze dan met haar hoofdje in mijn hals ligt :inlove:

kvind de prijs ook helemaal super, daar ze niet zo prijzig zijn als die avent flessen en dergelijke meer…

maar heb wel enorm moeten zoeken naar die flessen daar het hier in Belgie nog niet zo gekend is, en maar enkele winkels die flessen verkopen…

groetjes lynn mama van senne* en Lieke :inlove:

Nou, ik heb werkelijk alle merken en modellen geprobeerd (met uitzondering van de Bfree, die kende ik nog niet), maar op dit moment drinkt Jasper uit de Tommie Tippee :mrgreen: Hij begon overigens met de Avent, maar weigerde die naar 4maanden op eens. Vervolgens dus 3 maanden van alles en nog wat geprobeerd en bij de TT belandt en die wil hij dus wel, ik ben helemaal :dance: