Welke cadeau's van je ouders/schoonouders?

Iedereen begint een beetje te polsen wat we graag willen hebben voor de kleine straks. Aan uitzet en kleertjes hebben we genoeg, speelgoed ook.

Aan mijn moeder ga ik hetzelfde vragen als mijn dochter 6 jaar terug kreeg: een armbandje met haar naam en geboortedatum (kan ik nu nog niet zeggen natuurlijk, want dan weet ze wat het wordt).

Nu vragen schoonouders ook al een tijdje of we nog iets weten…en we piekeren ons suf, maar kunnen eigenlijk niks bedenken.

Iemand van jullie iets leuks gekregen of een leuke suggestie?

Ben benieuwd naar jullie reacties!

hier heb ik een 75 jaar oude wieg die van hun zelf was opnieuw

laten bekleden en een matras erop dus dat is hun kado alvast voor de beeb dus miss een wieg ofzo ???

wij hebben bij rick van mijn schoonouders geld voor de kinderwagen gehad hebben we zelf nog wat bijgelegd en van mijn ouders een spaarbankboekje voor deze zullen we van mijn ouders wel weer een spaarbankboekje krijgen maar van mijn schoonouders zou ik het niet weten kan ook zomaar alleen een setje kleding zijn. als ze het echt vragen wil ik misschien de kinderstoel (trip-trap)vragen maar ja weet niet wat ze nu uit willen geven (zou het eerlijk vinden als het ongeveer hetzelfde bedrag was) en denk dat hun zoiets hebben van zo’n stoel van 25 euro (kubus) is ook prima…

Wij hebben van mijn ouders (oa) een heel mooi sprookjesboek gehad en van mijn schoonouders een rugdrager (ze wilden een kinderstoel geven maar die hadden we al gekocht).

Groetjes,

Femke

Van mijn moeder hadden we een armbandje met haar naam gekregen

en van mijn schoonouders had ze haar besteksetje met haar naam gekregen.

Ik denk dat het nu weer hetzelfde zal gaan :wink:

Een geboorterammelaar, geboortebord/bestekje, beschilderde klompjes oid?

Oooow… een lekker lodger shelter? of een Snoozebaby (googelen!!!) Ik wist het wel! Heerlijk die doeken en zo vreselijk handig in de mc. Een fijne draagdoek/zak? Een tas voor je kolf spullen? verzorgingspakket van Zwitsal?

Ik krijg van mijn ouders bij elk kindje (behalve bij Zev* daar kreeg ik een sieraad) een zilver kinderbestekje met zijn/haar geboortenaam en naam erin. Dat is traditie in onze familie :slight_smile:

Bij Jascha kregen wij een hele mooie draagdoek van mijn schoonouders :smiley: Bij Zev* hebben ze mee betaald aan de uitzet.

Whaaaaaaaaaaah! Suus!! GEfeliciteerd!!!

@~Marion~ wrote:

Whaaaaaaaaaaah! Suus!! GEfeliciteerd!!!

:inlove: Dankjeeeee! :mrgreen: :inlove:

Wij hebben van mijn schoonouders de box gehad en van mijn moeder de rolgordijnen en een gouden armbandje voor mijn dochter.

gr Leonie

Wij kregen de box en kinderstoel.

Misschien een zilveren spaarpot met naam…

Van mijn schoonvader hebben we voor de eerste een kinderwagen gekregen. Nu bij de geboorte van onze dochter hebben we een mooi bedrag gekregen. We gaan hiervoor een jungle gym voor in de tuin kopen, zodat ze straks lekker in de tuin kunnen schommelen en glijden.

Mijn vader heeft een zilveren bestekje gegeven met naam en geboortedatum.

Van mijn ouders hebben we al heeeel veel gekregen. M’n moeder komt iedere week wel met een cadeautje aan, van spuugdoekje tot matras voor in het ledikant. Dat vind ik wel fijn omdat het allemaal nuttige cadeaus zijn die ik nu toch nodig heb.

Mijn schoonvader wil wasmiddel geven voor het eerste jaar :shock: (hij wilde eerst de pampers betalen maar wij gaan voor katoenen luiers en dat heb ik zelf allemaal al gemaakt en gekocht). Maar ik vind dat dus echt een suf cadeau, buiten dat het niet in verhouding staat met de kosten van pampers.

Ik zie me niet met mijn wasmiddel bonnetje bij hem langsgaan…dus nu gaat mijn vriend aan hem een filmcamera vragen. Dat vinden we een veel leuker cadeau.

Aan mijn schoonmoeder gaan we een babyfoon vragen.

van mijn schoonouders hebben we de eerste keer de babykamer gekregen en bij de volgende 2 kids hebben ze niets gegeven.

Van mijn ouders hebben de kinderwagen gekregen en mijn moeder heeft 3x een 3 dagen kraampakket gemaakt :inlove: en van mijn ouders heb ik 3x een tripp trapp kinderstoel gekregen :dance:

van mijn ouders kregen we bij de eerste een kinderwagen (spiksplinternieuw :shock: ) en van schoonmama een rieten wieg die je aan het plafond kon hangen…

Nu krijg ik van mijn ouders een tweelingkinderwagen (niet nieuw, hihi) en van mijn schoonmama moet ik het nog afwachten, tot nu toe heeft ze opvallend weinig interesse getoond in de zwangerschap.

Ach ja… :wink:

bij de eerste kregen we van mijn ouders de kinderwagen,maxicosi ed en nog heeeeeeeeeel veel kadootjes erbij en bij sem hebben ze bonnen gemaakt voor de eerste winterjas, eerste schoenen en nog heeeeeel veel meer en van mijn schoonouders voor beide een spaarrekening voor kinderen met 1000 euro erop en nog kleine kado’s :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Van mijn ouders hebben we de kinderwagen gehad met maxicosi…en me moder is bezig met 10 dagen mand voor als het geboren is en daar zal vast nog wel een kleding pakje bijzitten :lol:

Van me schoonouders hebben we geld gehad, dit hebben we bij het kamertje gelegd en weet niet of we verder nog wat krijgen :think:

Ik weet niet wat je allemaal hebt, maar leuke kado’s zijn bijvoorbeeld: een draagdoek, (foto)camera, schommelstoel, kinderstoel, euhhhh ga er verder even over nadenken :think:

Het ‘vervelende’ is, dat ik kinderstoel, maxicosi, kleertjes, echt alles nog heb van mijn dochter en ook nu wel zelf wat kleertjes heb gekocht.

Babykamer komt pas na de verhuizing in augustus, dus is nu nog niet aan de orde.

Ik vind het echt moeilijk…om geld vragen wil ik gewoon niet.

wij krijgen deze keer van m8ijn ouders de lodger. En daar ben ik nu al blij mee!! hihi